annavantoor.nl- Logo - Beoordelingen

annavantoor.nl
Beoordelingen:

1.636 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.162 beoordelingen in totaal  

4,54
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
annavantoor.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
De webshop is overzichtelijk. Je kunt je favorieten bewaren, je kunt per categorie kijken. De kwaliteit vd kleding is over hrt algemeen goed en de modellen vallen ook mooi. Verpakking is keurig, retournering verloopt netjes. Ik heb geen klachten, alleen complimenten! Het enige minpunt is toch wel de sterke prijsstijging. Een simpel jurkje voor 120/130 euro vind ik te duur. Liever wat minder aanbod (er is zo veel; ik denk dat kleding te massaal geproduceert wordt) waardoor er minder overblijft aan kleding. De prijs moet wel eerlijk zijn ten opzichte van de productie.

de meest kritische beoordeling

4 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst en aangegeven dat deze afgeleverd moet worden in een Anna van Toor winkel. Na een week niets meer vernomen te hebben maar eens gebeld. In de eerste instantie blijkt de order onvindbaar, maar na veel gedoe blijkt hij toch bekend te zijn maar omdat de order naar een nieuw filiaal gestuurd moet worden kan hij niet verzonden worden. Lang verhaal kort, na veel telefoontjes van mijn kant is de order dat eindelijk verzonden. Helaas naar de verkeerde winkel. Weer bellen, en zo waar, voor de eerste keer houdt een medewerker zich aan haar belofte, nl dat ze dezelfde dag contact met mij zou opnemen over hoe nu verder. De order zou dezelfde dag verzonden worden naar de juiste winkel, helaas is dat nu nog steeds niet gebeurd. Hoe het nu verder gaat weet ik niet. Ik zou Anna van Toor vooral adviseren om klanten te informeren als er iets niet goed gaat, en als je een belofte doet je daar aan te houden. Dat maakt het begrip voor dingen die mis gaan groter. Nu heb ik in totaal meer dan een uur besteed aan telefoontje, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor annavantoor.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(52)
(62)
Resetten
18 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

DHL is wispelturig !!!

Terwijl ik thuis was op het afgesproken tijdstip, kreeg ik een briefje dat het pakket in een DHL opslag was neergelegd. Ik moest gewoon de email afwachten (die ik dagen later pas kreeg omtrent de DHL-locatie waar mijn pakje zou liggen. Dit terwijl ze het zo bij de buren (waren allemaal thuis) afgegeven kon worden. Dit gebeurt normaliter ook, maar waarom het dit keer niet zo was, is en blijft voor mij een raadsel. Uiteindelijk kreeg ik het pakket pas een week later, dan afgesproken was en daarom ben ik erg ontevreden over de bezorging en zal ik hier in de toekomst geen gebruik meer van maken.
Beoordeling melden
OO
Olga O.
Ouderkerk aan de Amstel
14 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering veel te lang.

Wacht al erg lang op mijn bestelling. Heb 2 artikelen besteld en als het tweede artikel er nog niet is vind ik dat men het andere artikel alvast kan verzenden. Heb op 4 april de bestelling gedaan en op 13 april nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Terugbetaling klopt niet
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb ruim 1 week geleden artikelen geretourneerde. Volgens track andvtrace zijn die ontvangen door anna van toor. Helaas heb ik hier geen bevestiging van ontvangen, laat staan mijn geld retour. Dit duurt veel te lang. Slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
18 mrt 2024
Beste Mevrouw, We hebben uw retour op 7 maart ontvangen, 4 dagen nadat uw deze review geplaatst heeft. In verband met de handelingen die een retourorder nodig heeft hanteren we een terugbetaal termijn van 10 dagen. De terugbetaling van uw order heeft 7 dagen na ontvangst plaats gevonden. Dit zou u ook terug moeten vinden op uw rekening. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. MvG Team Anna van Toor
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prettig en zeer aardige verkoopsters. Maar vind de collectie niet aantrekkelijk.De mooie kleding die er vroeger was vind ik niet meer terug
Beoordeling melden
FS
Florence S.
Saltsjöbaden
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De ze ding is na 11 dagen nog niet aangekomen (buitenland zending) Helaas pakte de klantenservice het niet pro-actief op
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De prijzen rijzen de pan uit de laatste twee jaar . Bijna niets onder de 80 euro te krijgen dat is wel erg jammer
Beoordeling melden
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beschrijving van de pasvorm kan beter. Dan had ik niet hoeven retourneren. Afwikkeling retour duurt ook lang.
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit van producten is wel beter geweest. Verder alles ok.
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze moeten aan geven waar en wanneer het pakket is bezorgd.
Beoordeling melden
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn retour nog niet ontvangen
Beoordeling melden
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb deels van het pakket geretourneerd. Tot op heden heb ik hierover geen terugkoppeling gehad terwijl Riverty de terugbetaling wil incasseren. Ik heb al telefonisch contact gezocht met uw medewerker die aangaf dat het pakket is geretourneerd.Ik vind het niet prettige afwikkeling en weet niet of ik nogmaals ga bestellen
Beoordeling melden
MN
Mary N.
Wateringen
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op 26 januari jl blouse besteld, deze nog niet ontvangen, ligt wel aan DHL. Er wordt nu een onderzoek gestart, 2 x email gestuurd naar Anna van Toor, krijg keurig email terug maar schiet er niet veel mee op, zij zeggen we wachten het onderzoek af, de blouse is al betaald maar heb nog niks, geen idee hoe lang zoiets duurt
Beoordeling melden
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelde items niet leverbaar

Ik bestelde leuke artikelen op hun webshop. Ik ben fan van dit merk. Helaas kreeg ik pas na een week mijn bestelling geleverd, en ontving ik maar 2 van de 8 bestelde items. De rest was niet leverbaar. Wat raar dat ik de items dan wel kon bestellen.
Beoordeling melden
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Product omschrijving op internet kan beter voor wat betreft het materiaal

de omschrijving op internet kan beter voor wat betreft het materiaal van een product. Verder zijn ze bijzonder langzaam met het terugbetalen van een geretourneerde bestelling.
Beoordeling melden
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Met de Sale is het een groot drama.

Elke x als het sale is dan duurt het heel lang eer je iets thuis krijgt.Als je de bestelling al krijgt.Bestelling word dan zelden (compleet) geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van annavantoor.nl
18 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen uw eerlijkheid. Ons doel is om de best mogelijke klantervaring te bieden, en we werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en danken u voor uw waardevolle feedback.
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket was kwijt… twee weken zelf achteraan moeten bellen om er vervolgens achter te komen dat het pakket alweer retour was gestuurd.
Beoordeling melden