Rollers.nl- Logo - Beoordelingen

Rollers.nl

186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden313 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 nov 2021
Rollers.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goeie website met prima keuze-generator. Ruim aanbod en de spec's geven veel info. Snelle levering en goed verpakt. Ik denk niet dat ze de goedkoopste zijn, maar kwalitatief kost ook geld en dat staat bij mij als klant zeker voorop. Met hartelijke groet, GlasMaker / www.glasmaker.nl

4 feb 2024
Beste, tot mijn grote spijt heb ik nog steeds niets ontvangen, van mijn aankoop ,volgens DPD zou ik donderdag 1 februari mijn pakje ontvangen hebben en zelfs afgetekend hebben, ik heb niemand hier bij mij gezien of gehoord,verder lees ik dat mijn pakje uiterlijk de daar op volgende volgende werkdag zou kunnen ophalen in een DPD depot, waarvan ze mij een mail zouden sturen waar en wanneer ik mijn pakje daar zou kunnen zelf afhalen.niets meer van gehoord , waar is mijn besteling .naartoe ?????? Nooit geen DPD meer !!!!!!

Beoordelingen voor Rollers.nl

H
17 feb 2024
20 jan 2024
4 feb 2024
Product nog steeds niet ontvangen
Antwoord van Rollers.nl
Goedemiddag, Er was vertraging bij DPD. Excuses daarvoor. Uw pakket is gisteren (na 3 werkdagen) uiteindelijk toch afgeleverd. Met vriendelijke groet, Rollers

Prima!

Uitmuntend en betrouwbaar.

Na een bestelling te hebben gedaan van 28 wieltjes heeft o.a. Reinier dit vlot en vakkundig afgehandeld en wat volgde was een zeer vlotte levering van hetgeen ik besteld had. Mooie en duidelijke website en snelle levering.
21 aug 2023

onderdeel is goed , doos extreem groot

onderdeel is goed as van 7,6cm x 2,5 cm. 90 gram gewicht Dit wordt verpakt in extreem grote doos van 27 x20 x20 cm! Dit kan worden verpakt in brievenbus doosje of klein doosje. U vervoert lucht! anders 5 sterren.
22 aug 2023

Prima service en goede producten.

Ik ben prima geholpen door rollers.nl. Ik stuurde een mail en kreeg meteen de dag erna een goed/onderbouwd antwoord. Ik heb de wielen besteld en alles is prima verlopen. Niet te duur en goed service.
9 jun 2023

Goed verpakt en snel geleverd

Geen bijzonderheden ik zocht de wieltjes en vond de juiste voor een goede prijs waardoor ik weer verder kon met mijn project! Complimenten voor de goede verpakking, dit viel wel op!
4 jul 2023
Makkelijk bestellen Foto's van zwenkwielen mogen iets duidelijker. Als je een vraag stelt komt er geen antwoord. Maar de levering was snel en het product was boven verwachting!

Goede service.

Ondanks dat ik in augustus al banden had besteld en er nu in oktober achter kwam dat juiste maat niet was. Kon ik nu in oktober nog zonder problemen retour sturen.
VW
Van Exaerde W.
Onze Lieve Vrouw Waver
11 jun 2023
Ik vond perfect via de site wat ik nodig had, eerst had ik enige twijfel, maar door de chat was dit opgelost en een correcte en snelle levering. Goed zo👌
20 jul 2023

Stoelrollers

De stoelrollers zijn precies als de oude die door ouderdom stuk zijn gegaan. Duidelijke site met de maatvoering precies om de juiste te bestellen.
RF
Renato F.
Den Haag
14 jan 2024

Top

Fijne zaak, goed ervaringen mee. Mailtjes worden altijd netjes beantwoord. De wielen zijn van goede kwaliteit voor een nette prijs.