Lucardi Juwelier Maassluis

107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden194 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
Op de website niks te vinden dat koningsdag de winkel dicht is. Dus naar de winkel ja hoor dicht. Op de site gekeken of deze zondag met koopzondag open was stond op dicht. Ik gebeld waren ze open.. in de winkel netjes en vriendelijk geholpen nam alle tijd. Gaf ook netjes haar excuus voor de slechte melding op de site.

24 mei 2023
Klein winkeltje, veel sieraden waren op. En de medewerkster was ook niet echt heel vriendelijk. Naaldwijk is stukken beter
MS

Michelle S.
Zoetermeer
24 mei 2023
17 jun 2023
Zelf meer informatie over prijs, maten soorten schakels zodat klant beter keus kan maken qua soort en prijs.
7 sep 2023
Geen persoonlijk advies. Beetje zwaaien met de armen van daar en daar is het.