heatingworld.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden209 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 jul 2023
heatingworld.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor heatingworld.nl

10 sep 2023
15 sep 2023
Dank voor de review.
30 aug 2023
Dank voor uw review.
29 aug 2023
4 sep 2023
Hartelijk dank voor uw review.
19 aug 2023
Dank voor uw review.
16 aug 2023
Hartelijk dank voor deze positieve review.
3 aug 2023
16 aug 2023
Hartelijk dank voor deze positieve review.
Zeer matige en erg trage communicatie. Telefonisch zeer amateuristisch communicatie.
26 okt 2023

Levering,

Ik heb bij jullie gesteld om het de andere dag werd geleverd maar heeft eigenlijk 5 dagen geduurd! En dat vind ik dan jammer! Materiaal is prima!
31 okt 2023
Wat vervelend dat u zo lang op de bestelling heeft moeten wachten. Wij streven er naar om alle bestellingen binnen 24 uur te versturen. Helaas is het de laatste tijd extreem druk geweest waardoor wij dit niet altijd hebben waar kunnen maken. Onze excuses hiervoor.
15 aug 2023
Bezorging is redelijk jammer dat je niks retour kunt sturen
16 aug 2023
Beste heer / mevrouw Rovers, Aangekochte producten mogen bij ons binnen 14 dagen na ontvangst door u gewoon worden geretourneerd. De voorwaarden en het retourformulier kunt u dan ook vinden op onze website onder het 'kopje' verzending. Ondanks uw minder positieve review toch bedankt.