matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.168 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mrt. 2020
matrasaanhuis.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 feb. 2023
Als liefhebbers van pocketveren en traagschuim kwamen we uit bij matrasaanhuis.nl. Geweldig wat de site aan (technische) informatie geeft. Met deze informatie kwamen we uit op de Monaco matras. De laatste vragen per telefoon (direct bereikbaar) gaven hetzelfde advies voor de Monaco. Omdat we nog twijfelden welke hardheid we moesten kiezen hebben we in de showroom dit kunnen vergelijken. Fijn dat daar alle tijd voor was. We zijn zeer tevreden, matrasaanhuis.nl met de o.a. de Monaco is een aanrader!

23 sep. 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Meest recente eerst

Alles naar wens

Snel, prima product, alles naar wens
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Dag Priscilla, Jij hebt gekozen voor onze comfort-toppertje. Ik zeg toppertje, omdat een wollen deken is van 2-3 cm, die bovenop het matras komt te liggen. Het wol is van de Merino schaap en heeft dus één van de zachtste wolsoorten. Zó zacht dat je deze op de blote huid kunt verdragen. De Merino onderdeken zorgt voor extra zachtheid, dat heerlijke wollige gevoel en verbetert de bloedcirculatie van de huid. Allemaal natuurlijke eigenschappen van wol. Matrassen komen en matrassen gaan, maar deze onderdeken blijf je gebruiken...... Groetjes van Matrasaanhuis
De snelheid van levering en de duidelijkheid
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste mevrouw W, U had het matras Adry Cool besteld. Omdat wij ook deze serie op voorraad houden, was levering binnen 1 werkdag geen enkel probleem. De Adry Cool is een pocketveringmatras met een stevige pocket. Maar de schuimlagen erboven en eronder, zijn juist extra zacht. Daarmee is dit een matras voor diegene die een harder matras wensen zonder dat deze als een plank voelt. Het zachte (traag)schuim voor altijd voor een heerlijk comfort. Dus eigenlijk tussen MEDIUM en STEVIG in. Geniet er maar vele jaren van. Groeten van Matrasaanhuis
Product zoals verwacht en snel geleverd Scherpe prijs
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hartelijk dank Gerda voor jouw mooie review. Jij koos voor de Topper Nasa Duo. Zoals de naam al zegt, is dit een topper met twee soorten schuim: 4 cm traagschuim en 2 cm koudschuim. Hierdoor kun je de topper op 2 manieren gebruiken. Je zou kunnen zeggen dat de zijde met koudschuim voor de zomer is en de traagschuimzijde voor de winter. Maar kies vooral de zijde die het fijnst ligt. Dit is dé topper als je extra zachtheid wenst op je matras. Graag tot een volgende keer! Team Matrasaanhuis

Buitengewone service

Wij hadden per ongeluk een foute afmeting gekozen, maar de betreffende matras werd meteen weer retour genomen en de volgende dag vervangen door een matras met de juiste afmetingen. Alles zonder gedoe, vriendelijk en zorgzaam. De matras bevalt ondertussen uitstekend. Als wij nieuwe matrassen nodig hebben in de toekomst, gaan we zeker naar deze zaak terug.
Goede service. We waren even verkeerd geïnformeerd, maar ze hebben daarna een uitstekende oplossing geboden.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Hallo Rianne, Je had eerst de JOY matrassen besteld. Door onze (administratieve) fout bleken ze niet op voorraad te zijn. Daarop hebben we besloten jou de luxere matrassen Favourite aan te bieden als alternatief. Zonder bij-betaling heb je nu heerlijke pocketvering matrassen in huis. Ik meende te weten dat deze matrassen voor de gasten bedoeld waren. Die hebben nu geluk! Groetjes van Matrasaanhuis
10 feb. 2024
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Marjan, Dank je voor jouw 5 sterren beoordeling van de BodyRoll Grande. Naast onze Mini ( 70 cm lengte) en de gewone BodyRoll ( 110 cm) hebben we sinds enige maanden ook de langere uitvoering van 145 cm. Flink groot én voorzien van traagschuim vlokken-vulling. Heerlijk zacht. Geniet van de comfortabele BodyRoll! Team Matrasaanhuis

No brainer!

Geweldig advies, snelle levering en topkwaliteit matras. En hele fatsoenlijke prijzen. Wat wil je nog meer. Super tevreden met mijn nieuwe matras en beddengoed.
7 feb. 2024
Beste heer van O, U heeft inderdaad compleet uitgepakt bij ons: een heerlijk stevig matras, de American Special, bamboe molton en onze jersey hoeslakens. Tesamen een geweldige combi. De American Special wilde u stevig uitgevoerd. En dat is natuurlijk mogelijk omdat wij dit matras op maat voor u maken... binnen 3 weken. De bamboe moltons zijn uniek; het zijn de zachtste en best regulerende moltons in Nederland. Gemaakt van bamboe, dus zeer goed vocht opnemend en temperatuur regulerend. Iets duurder dan katoen, maar ook véél lekkerder. Wij wensen u nog vele fijne jaren toe met deze opstelling. Met vriendelijke groeten van Matrasaanhuis
Matras ok.
5 feb. 2024
Beste heer van den B, Dank u voor de 5 sterren beoordeling van het matras American Special. Binnen 3 weken hadden wij uw matras ( in een bijzondere maat ) gemaakt én geleverd in Belgié. Ik hoop dat het matras iets meer dan OK is. Maar ik gok van wel gezien de 5 sterren. Dank u en tot ziens! Team Matrasaanhuis
Snelle en zorgvuldige levering
5 feb. 2024
Beste J, Wij hebben je de Bodyroll geleverd in de lengtemaat 110 cm. Zoals je hebt gemerkt is dit een heerlijk zachte rol die gemakkelijk "hanteerbaar" is in bed. En geeft je een betere slaaphouding en drukpunten in bed. Dank je voor het maken van een review! Groeten van Team Matrasaanhuis
5 feb. 2024
Beste mevrouw van B, Dank u voor uw 5 sterren. Het matras, de American Special was blijkbaar een schot in de roos. En terecht hoor. Het is een heerlijk hoog matras die wij in elke maat en elke stevigheid kunnen maken. Maatwerk terwijl we tóch binnen 3 weken deze thuis kunnen bezorgen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet van Matrasaanhuis
LN
Linda N.
Enschede
28 jan. 2024
Goed is goed, snel netjes en super tevreden over de aankoop!’
1 feb. 2024
Dag mevrouw N, U heeft bij ons het dekbed Brinkhaus Bausch LUX gekocht. Dit duitse dekbed is heel mooi én heel prettig. De hoes is gemaakt van Mako-katoen met zijde; de vulling van Thermofill holle vezels. Dat zijn veel woorden voor een heerlijk soepel dekbed , dat extra luchtig is/blijft door de holle vezels. Een geweldig dekbed voor diegene die een niet-te-warm dekbed wensen. Deze heeft dan ook warmteklasse 3 ( van de 5). Bedankt voor uw aankoop en uw mooie review. Team Matrasaanhuis
28 jan. 2024
30 jan. 2024
Hallo A, Jij had bij ons de Favourite Plus matras besteld. Dit is ons stevige pocketvering matras. Gezien de 5 sterren bevalt jou dit matras uitstekend. Wij wensen jou nog vele fijne jaren toe op dit matras. Graag tot later.... Team Matrasaanhuis
27 jan. 2024
Matras was zeer goed top kwaliteit ik ben zeer tevreden. Misschien zou je kunnen overwegen niet meer te werken met DHL ik meer dan een week op mijn matras moeten wachten inplaats van een dag.
29 jan. 2024
Beste mevrouw J, Inderdaad, de bezorging naar Belgie duurde langer dan wij zouden inschatten. Misschien lag het aan DHL, misschien lag het aan de datum; de eerste week van januari is altijd topdrukte bij alle bezorgdiensten. Maar belangrijk is dat het matras, de Favourite, zo naar uw wens is. Wij wensen u dan ook vele jaren fijne nachten toe met dit matras. Met vriendelijke groet, Team Matrasaanhuis
25 jan. 2024
22 jan. 2024
Prima product!
29 jan. 2024
Beste Z, Bedankt voor jouw 5 sterren voor de Bodyroll. Wij merken dat de Bodyroll steeds populairder wordt. Dit kleinere lichaamskussen is een heel gemakkelijk "maatje" in bed. Hiermee kun je drukpunten in bed verlichten of gewoon een lekkere slaaphouding krijgen. Omdat deze niet te lang is ( 110 cm) is deze ook gemakkelijk "hanteerbaar" in bed. Wij wensen je er nog vele jaren plezier van. Groeten van Matrasaanhuis
14 jan. 2024

Goede service

Kreeg makkelijk telefonisch contact. Daarna goed advies en belofte dat de matras de volgende dag geleverd zou worden, wat ook zo bleek te zijn.
16 jan. 2024
Dag Mark, Wij vinden het ook belangrijk dat klanten ons kunnen bereiken. Er zijn al genoeg internetshops die volkomen onbereikbaar zijn. Jij had behoefte aan een logeer/kindermatras en hebt de IDOL besteld. Maar je wilde ook zeker weten dat wij nog vóór de kerst konden leveren. Dat was geen probleem. Natuurlijk zijn wij ook afhankelijk van onze bezorgdiensten zoals DHL of PostNL. Maar over het algemeen worden onze matrassen de volgende dag bezorgd. Tenzij je natuurlijk een specifieke bezorgdatum hebt ingegeven op onze site. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Groeten van Matrasaanhuis
13 jan. 2024
8 jan. 2024

klantenservice goed

Matras werd steeds niet bezorgd, bleek beschadigd tijdens transport. Klantenservice pakte het direct op en liet nieuw matras bezorgen.
16 jan. 2024
Hallo E, Inderdaad, jouw bestelling, een OSLO topper 180x190 cm, bleek bij DHL ergens beschadigd te zijn geraakt. Nadat jij ons meldde dat er ergens iets fout ging, hebben wij direct een nieuw exemplaar aan jou toegestuurd. En daarmee was het weer opgelost. Overal worden fouten gemaakt. Altijd gaat het erom hoe je daarmee omgaat. Fijn dat het naar tevredenheid is opgelost en veel fijne nachten toegewenst op deze fijne topper. Team Matrasaanhuis
AS
Adri S.
Den Haag
5 jan. 2024
Snelle en correcte levering
15 jan. 2024
Hallo meneer S, U heeft ons unieke zitkussen gekozen. Een driehoekig stevig kussen waardoor je beter kunt zitten in bed. Of als extra steun bij half-liggen. Het zitkussen is stevig, dus je gebruikt altijd je eigen kussen voor het comfort. Maar de combinatie is altijd onovertroffen. Wij zijn de enige in Nederland die dit kunnen verkopen in deze vorm. En dat is ook logisch.....wij hebben dit kussen 6 jaar geleden bedacht en ontworpen. Deze wilt u nooit meer kwijt! Groeten van Matrasaanhuis
28 dec. 2023

Persoonlijk en betrouwbaar

Ik kreeg een vriendelijke iemand aan de telefoon om mijn vragen te beantwoorden. En voor de 2e keer voldeed mijn bestelling volledig aan mijn (hoge)verwachtingen. Ik ben een blije slaper!
15 jan. 2024
Dag mevrouw L, Dank u voor uw hartelijke woorden. Ik heb u ruim 1 maand geleden geadviseerd over uw matras ( de Favourite Plus) met de Merino wollen deken. U heeft hiermee écht een fijn stevig matras met als "kers op de taart" de wollen onderdeken. Deze onderdeken zorgt voor een weldadig gevoel in bed én het stimuleert de bloedsomloop, want echt wol. Je voelt de wolharen niet want het is van de Merino schaap en dat betekent het zachtst mogelijke wol. Wij vinden het fijn als we mee kunnen denken bij een nieuw matras; hier zijn we best goed in geworden over de afgelopen 15 jaren..... Graag weer tot een volgende keer! Matrasaanhuis