matrasaanhuis.nl- Logo - Beoordelingen

matrasaanhuis.nl

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.258 beoordelingen in totaal

Na 3 weken kwam het heugelijke nieuws dat het matras geleverd zou worden,'s maandags 's morgens werd het vroeg geleverd,een groot pakket netjes in plastic verpakt,konden gelijk zien dat het een mooi matras was. Het was wel een karweitje om het naar boven te krijgen,gelijk op het bed van onze zoon gelegd,even zelf gaan proefzitten en het voelde gelijk goed. De volgende morgen werd onze zoon een forse jongeman van 2.00cm enthousiast wakker "wat heb ik heerlijk geslapen",hij is super blij na een tijdje in een kuil gelegen te hebben nu hij zo'n fijn matras heeft. Daar hij chauffeur is de gehele dag is het fijn om goed uitgeslapen wakker te worden. Wij zullen jullie zeker aanbevelen als bekenden ook een matras nodig hebben. Veel succes ,dat jullie veel mensen mogen helpen aan een goede nachtrust. m.vr.gr. Fam.Broumels uit Roosendaal

23 sep 2023
Bezorger weigert matras naar boven te brengen. Laat matras buiten staan en rijdt weg. En daar betaal je dan in totaal bijna 500 euro voor.

Beoordelingen voor matrasaanhuis.nl

Het contact via email verliep vlekkeloos, nadat wij onze bestelling verkeerd hadden doorgegeven werd het bedrag in mindering gebracht bij IN3 De matras werd tegen betaling opgehaald bij ons thuis Al met al een goede ervaring en de nieuwe matrassen liggen zeer goed!

Niets op aan te merken

Ik heb een goede prijs/kwaliteit matras besteld voor de logeerkamer, die werd binnen enkele dagen netjes opgerold en vaccuum verpakt in een doos bezorgd .. dat was het eigenlijk.
Prima kwaliteit en goede bezorging !
De beschrijving van de matrassen klopte perfect en de levering was snel.
Snelle service en een super goede topper!
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste Magda, Dank je voor de 5 sterren! De topper Nasa Duo heeft duidelijk jouw hart gewonnen. En dat snappen wij wel: het is zacht, aan 2 zijdes te gebruiken en dus altijd fijn. Wij wensen je vele jaren genoegen met deze "topper". Groetjes van Matrasaanhuis
13 jul 2024

Na veel zoeken eindelijk gevonden

Eindelijk na veel een lang zoeken gevonden.. Echt fijn rolkussen van het juiste formaat en materiaal. Dit voor een goede prijs en op tijd geleverd.
Antwoord van matrasaanhuis.nl
Beste heer Koehl, Leuk te horen dat je zo enthousiast bent over onze Bodyroll. Ik zag ook inderdaad dat je eerst 1 Bodyroll had gekocht en daarna nog een extra. De meeste Bodyrolls in Nederland zijn veel te lang. Daardoor zijn het meer zwangerschapskussens dan lichaamskussen. Dit kussen ken je wél "meenemen" terwijl je omdraait in bed. En dus is deze veel praktischer in het gebruik. Bedankt voor de 5 (terechte) sterren. Groeten van Matrasaanhuis
11 jul 2024
Eerst een matras voor in de camper besteld, deze beviel na bijna 2 jaar zoo goed dat we er ook een voor thuis hebben besteld, top!
11 jul 2024
Hallo Chris, Ik heb het even nagekeken en inderdaad: je had al eerder de Favourite gekocht. En je hebt gelijk: als het fijn ligt in de camper, ligt deze ook goed thuis. En zo is weer bewezen: al zijn deze matrassen niet duur; ze zijn wél goed. Net zoals de Consumentenbond eigenlijk ieder constateert. Duurder is niet altijd beter. Goedkoop is niet altijd slechter. Bedankt en tot een volgende keer! Matrasaanhuis
11 jul 2024
Speciale maat heel snel kunnen leveren
11 jul 2024
Beste heer M. De Favourite is ons meest verkocht matras. U bent er nu achter waaróm. Het is gewoon een lekker matras, medium stevig en geschikt voor iedereen. En niet onbelangrijk: wij voeren heel veel verschillende maten en ook jouw bijzondere maat 70x190 cm. Wij hebben het gewoon. Tot een volgende keer. Groeten van Matrasaanhuis
10 jul 2024
Snelle levertijd
11 jul 2024
Beste Jeanine, De Oslo topper is inderdaad snel leverbaar. Logisch want alle formaten hebben we gewoon op voorraad liggen. Het koudschuim zorgt voor een fijne zachte flexibele ondersteuning. En... door de koudschuim is dit geen warme topper. Nog vele jaren plezier hiermee! Groeten van Matrasaanhuis
10 jul 2024
Een prima topper voor onze caravan. Slaapt heerlijk en snel geleverd.
11 jul 2024
Beste mevrouw de V, U heeft de topper OSLO van ons ontvangen. En inderdaad; dit is een goede keuze voor de caravan. Deze topper is gemaakt van koudschuim en dus blijvend goed ventilerend. En dat is belangrijk in een kleine ruimte die ook vaak in een warme omgeving staat. Maar de kwaliteit van deze topper komt ook thuis heel goed uit de verf hoor. Groetjes en tot een volgende keer. Matrasaanhuis
7 jul 2024
Na overleg gekozen voor een duo topper, even 24 uur laten luchten en top geslapen, ook na een paar weken optimaal aan het slapen.
ET
Elisabeth T.
Rozenburg
6 jul 2024

Persoonlijk contact voor vragen en…vriendelijke personeel

Persoonlijk contact voor vragen en àlles netjes op tijd verzonden, is mijn 2de topper
9 jul 2024
Halo Elisabeth, Inderdaad, dit is al de tweede Topper Nasa Duo. En ook deze keer geniet je van de weldadige zachtheid van traagschuim en een zijde koudschuim. Maakt ieder matras flink zachter. En afhankelijk van je smaak, leg je de gewenste zijde boven. Ook deze keer weer: bedankt! Team Matrasaanhuis
9 jul 2024
Beste Ria, Leuk dat je de Bodyroll MINI zo goed beoordeelt. De MINI is onze laatste variant omdat sommige de gewone Bodyrolls is te lang vonden. De "normale" Bodyroll is 110 cm leng; deze 70 cm. Daardoor is deze nog hanteerbaarder dan de 110 cm. De 110 cm Bodyroll kan armen én benen tegelijk ondersteunen; deze Mini is een één van beide ondersteuning. Bedankt en graag tot een volgende keer. Team Matrasaanhuis
5 jul 2024
Goed verpakt en duidelijke communicatie
5 jul 2024
Beste Josee, Fijn dat de Bodyroll je zo goed bevalt. De meeste lichaamskussen zijn veel te lang/groot. Hierdoor zijn ze onhandig in bed, met het omdraaien of een andere houding vinden. Doordat deze Bodyroll 110 cm lengte heeft ( of zelfs 70 cm voor de Mini) is deze handig in bed. Geniet er maar vele jaren van. Groeten van Matrasaanhuis
30 jun 2024
Goede service en kwaliteit. Vriendelijk personeel. Snelle levering.
1 jul 2024
Beste Karin, Dank je voor jouw 5 sterren beoordeling van ons bedrijf en natuurlijk de Box(spring) die je bij ons hebt gekocht. De box is onverslijtbaar, dus de komende decennium zit je goed.. Oh nee...slaap je goed ! :-) Met vriendelijke groet, Matrasaanhuis
29 jun 2024
Ik kon een gedane bestelling de volgende dag gelukkig annuleren. Prima Service
27 jun 2024

Mooie kwaliteit moltons

Tel prima geholpen, mooie kwaliteit gesanforiseerde (voorgekrompen) moltons, snelle levering. Kortom gewoon goed
27 jun 2024
Beste H, Je hebt bij ons een molton gekocht. En.... je hebt je huiswerk gedaan, want bijna niemand weet dat onze moltons sanfor zijn. En dus vóórgewassen en vóórgekrompen. Door de speciale weeftechniek is de molton lekker flexibel en dus altijd goed passend. Bedankt voor jouw review en graag tot een volgende keer. Team Matrasaanhuis