MAGIC Bodyfashion NL- Logo - Beoordelingen

MAGIC Bodyfashion NL

72 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden153 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2021
MAGIC Bodyfashion NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mei 2023
Omdat ik door kanker mijn borsten kwijt ben is dit ideaal in de zomer. Het sluit mooi aan ook vanboven. Als ik mij moet bukken heb je nog geen inkijk!!

24 jul 2023
De verpakking met bh heeft een zegel. Hierdoor kun je óf niet passen óf niet terugsturen. Vind ik bij bh's best lastig te beoordelen zonder te kunnen passen.

Beoordelingen voor MAGIC Bodyfashion NL

Antwoord van MAGIC Bodyfashion NL
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We stellen je aankoop erg op prijs en zijn blij dat onze producten je bevallen. Als je vragen hebt of je feedback met ons wilt delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! MAGIC Bodyfashion Team
Order betaald en nooit ontvangen. Kreeg vervolgens een bericht waarop ik geantwoord heb, maar daarna was het stil. Nog steeds mijn geld niet terug.
De bh met de spagettibandjes jeukt en knelt, daar had ik er 2 van besteld maar heb ik spijt van want zit nu de hele dag te krabben. Degene met de brede bandjes vind ik wel super fijn. En zit ook mooi
11 feb 2024
Het product is van zacht materiaal wat bijna niet voelt zitten.
HO
H O.
Assen
20 jan 2024
28 mei 2023
Zeer tevreden over de snelle levering. Was de eerste bestelling dus eventjes proberen, maar tevreden.
14 nov 2023
Hoi Dorine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We stellen je aankoop erg op prijs en zijn blij dat onze producten je bevallen. Als je vragen hebt of je feedback met ons wilt delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! MAGIC Bodyfashion Team
MV
M V.
S gravenzande
13 okt 2023

Heerlijk en mooi onder strakke kleding

Zit heerlijk en mooi onder strakke kleding
16 okt 2023
Hoi Marianne, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Wij stellen je aankoop zeer op prijs en zijn blij om te horen dat je blij bent met ons product. Als je vragen of feedback hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je een fijne dag en we hopen snel weer iets van je te horen via onze webshop!
21 jun 2023
Snelle en netjes verzorgde verzending. De website is wel erg drammerig over inschrijving voor de newsletter. Bij elke click verschijnt het weer :-(
1 jun 2023

Heel attent.

Mijn mail met een vraag werd direkt beantwoord. De daarop volgende bestelling werd keurig uitgevoerd. Heel attent!
12 aug 2023
Super goede service. Mijn pakketje was niet bezorgd. Kon het daar ophalen wat een service
Prachtig materiaal en pasvorm. Jammer dat deze niet verkrijgbaar zijn in de maat XS
Antwoord van MAGIC Bodyfashion NL
Hallo, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen! Uw input is van onschatbare waarde voor ons, omdat we er voortdurend naar streven om ons aanbod te verbeteren. We stellen uw aankoop zeer op prijs en zijn blij dat u onze producten mooi vindt. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! MAGIC Bodyfashion Team
Prima aankoop, maat en te textiel gamma komen overeen met mijn verwachtingen.
Goede kwaliteit-prijs verhouding, fijne producten, snelle levering.
Antwoord van MAGIC Bodyfashion NL
De body is beter dan de top. Top wordt erg broeierig. Verder oké
21 jun 2023
alles was tiptop in orde ik ben er super blij mee dank u wel
PD
Paula d.
Lelystad
29 mei 2023
snelle levering materiaal wat beter op de foto laten zien