MAGIC Bodyfashion NL- Logo - Beoordelingen

MAGIC Bodyfashion NL

71 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden148 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2021
MAGIC Bodyfashion NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mei 2023
Omdat ik door kanker mijn borsten kwijt ben is dit ideaal in de zomer. Het sluit mooi aan ook vanboven. Als ik mij moet bukken heb je nog geen inkijk!!

24 jul 2023
De verpakking met bh heeft een zegel. Hierdoor kun je óf niet passen óf niet terugsturen. Vind ik bij bh's best lastig te beoordelen zonder te kunnen passen.

Beoordelingen voor MAGIC Bodyfashion NL

7 apr 2024

TOP!

Artikelen top en vlotte service!
Antwoord van MAGIC Bodyfashion NL
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We stellen je aankoop erg op prijs en zijn blij dat onze producten je bevallen. Als je vragen hebt of je feedback met ons wilt delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! MAGIC Bodyfashion Team
Alles is heel vlot verlopen.
31 mrt 2024

bodyfashion bamboo maat S

Bestelde bodyfashion bamboo in maat S. Beide producten waren veel te strak terwijl mijn reguliere maat XS is. Retourneren is op eigen kosten, wat een beetje jammer was, nu de maat niet overeenkomt met reguliere maten.
Producten voldeden niet aan de verwachting

Werkt goed!

Werkt super onder strakke shirts/sportbeha's, tanktops etc. Kan nu zonder BH de deur uit. Ik draag ze onder een hemd. Dat was ook mijn insteek. Blijft niet uit zichzelf plakken namelijk. (Anders is het merk Boobees een aanrader, die plakt wel) Ik ben er erg blij mee!
HV
hellen v.
eindhoven
goede levering , en snel , en niet duur ,, fijne comfort bra ,, goede pasvorm alleen mijn cup is iets groter dus een grotere paddings ingedaan en zit als gegoten ,,
Antwoord van MAGIC Bodyfashion NL
Broekjes snijden een beetje af onderaan dus dan heb je alsnog een bult op je been
Goeie service en fijn met track en tracé
Antwoord van MAGIC Bodyfashion NL
goede kwaliteit en snelle levering
20 mrt 2024
Top kwaliteit en goede service
16 mrt 2024
Antwoord van MAGIC Bodyfashion NL
De bh met de spagettibandjes jeukt en knelt, daar had ik er 2 van besteld maar heb ik spijt van want zit nu de hele dag te krabben. Degene met de brede bandjes vind ik wel super fijn. En zit ook mooi
11 feb 2024
Het product is van zacht materiaal wat bijna niet voelt zitten.
Antwoord van MAGIC Bodyfashion NL
Goed product. Snelle verzending.