MAGIC Bodyfashion NL- Logo - Beoordelingen

MAGIC Bodyfashion NL

72 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden153 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 jun 2021
MAGIC Bodyfashion NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mei 2023
Omdat ik door kanker mijn borsten kwijt ben is dit ideaal in de zomer. Het sluit mooi aan ook vanboven. Als ik mij moet bukken heb je nog geen inkijk!!

24 jul 2023
De verpakking met bh heeft een zegel. Hierdoor kun je óf niet passen óf niet terugsturen. Vind ik bij bh's best lastig te beoordelen zonder te kunnen passen.

Beoordelingen voor MAGIC Bodyfashion NL

5 jun 2023
Juiste maatvoering. Gewoon je standaard maat bestellen.
11 aug 2023
Kan nog niet helemaal zeggen of ik het prettig vind
6 okt 2023
Snelle levering en het product bevalt goed!
10 okt 2023
Hoi Mariska, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Wij stellen je aankoop zeer op prijs en zijn blij om te horen dat je blij bent met ons product. Als je vragen of feedback hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je een fijne dag en we hopen snel weer iets van je te horen via onze webshop!
Korting Black Friday alsnog verrekend.
Antwoord van MAGIC Bodyfashion NL
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We stellen je aankoop erg op prijs en zijn blij dat onze producten je bevallen. Als je vragen hebt of je feedback met ons wilt delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn! MAGIC Bodyfashion Team
30 dec 2023
Doen wat ze zeggen en goede kwaliteit

Top!

Fijn dans-bh en super snel geleverd
7 jan 2024
Snelle levering. Mooie materialen
Goeie kwaliteit, snelle levering
10 okt 2023
Hoi Eveline, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Wij stellen je aankoop zeer op prijs en zijn blij om te horen dat je blij bent met ons product. Als je vragen of feedback hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen je een fijne dag en we hopen snel weer iets van je te horen via onze webshop!
omdat ze leveren wat je besteld
18 jun 2023

Dik tevreden

Snelle levering, goed product
Goede service, goed product
14 jun 2023
Snel en goede communicatie.
prima, snel, duidelijk
21 jun 2023