Solar Outlet- Logo - Beoordelingen

Solar OutletReviews

: 921Goed

Gecertificeerd sinds: 27 feb. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Solar Outlet is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Solar Outlet kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 27 feb. 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor Solar Outlet

408 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 nov. 2021
Adviseur Nawien Hageman heeft me bijzonder goed geholpen. Door de juiste vragen en uitgebreide kennis van zonnepanelen en omvormers heb ik een bestelling geplaatst welke mij circa 2000 Euro bespaard ten opzichte van aanbieders zoals sungevity en bongo solar. Eigenlijk te schandalig voor woorden dat dergelijke partijen zo maar wat offreren zonder ook maar moeite te doen om te checken of het wel de juiste keuze is. Nawien maakt het verschil tussen echt adviseren en snelle en zeer dure salestechnieken en waardeloos advies zoals bongo solar en sungevity.

13 mei 2022
De telefonische bereikbaarheid is zwaar onder de maat. Telkens hetzelfde bandje en als je eens in de wacht komt krijg je aqnbhet eind hetzelfde bandje te horen. Dat de levertijden op zijn gelopen is vervelend maar daar heb ik nog begrip voor, maar ik heb op een gegeven moment bericht gehad welke dagen ik bepaalde delen geleverd krijg, maar van tevoren geen tijdsblok of zo of track en trace dus kan je vrij nemen om een hele dag te gaan zitten wachten. Alles voor de plaatsing van zonnepanelen in 1x besteld maar ik krijg eerst de panelen geleverd en dan pas 2 weken later het onderstel. Lag het spul me flink in de weg zo. Genoeg ruimte voor verbetering dus.

Beoordelingen voor Solar Outlet

2 sep. 2022
Het gaat hier om een bestelling van een Solarstell frame. Op de site staat dat deze op voorraad is, dat blijkt niet te kloppen. Na circa 2 weken wordt ik op de hoogte gesteld dat levering later is dan gepland. Op de site stond niet dat je met huidige paneel afmetingen (in mijn geval 1855 mm lengte) en oost-west opstelling de 30 cm verbindingsstukken moet toepassen in plaats van de 19 cm items. Ik heb de langere verbingsstukken later extra besteld. De levering van het geheel (dwz Solar Outlet was zo goed om beide aparte bestellingen in 1 geheel te leveren) was uiteindelijk toch binnen circa 5 weken en dat beschouw ik als snel in deze oververhitte markt. In de tussentijd had ik nog een vraag over de Connect klem en die is gewoon beantwoord. Weliswaar na enkele dagen, maar ik was er blij mee. De Solarstell Connect klem kan worden toegepast voor midden en eind. Dat stond niet op de site (nog steeds niet), overigens klopt de foto ook niet met het geleverde maar ik ga ervan uit dat men het direct na ontvangst van Solarstell heeft doorgestuurd. Al met al ben ik tevreden, als consument moet je ook rekening houden met de markt. Ik heb vele leverancier benaderd, sommige reageren helemaal niet, anderen zeggen geen orders meer aan te nemen. Ook belangrijk te vermelden is dat Solar Outlet relatief goedkoop is met Solarstell Connect. Samengevat: gewoon goed, solide 4 sterren.
15 sep. 2022
Natuurlijk begrijp ik dat het voor anderen misschien anders is, maar mijn bestelling is direct verwerkt en zo spoedig mogelijk verzonden, sommige zaken in deel levering met een goede terugkoppeling waar en wanneer ik alles mocht verwachten. bij vragen wordt er normaal op de mail geantwoord, maar door extreme drukte is dit er wel eens over heen geschoten bij solar outlet. echter na telefonisch contact te hebben gehad (ik bleef het steeds proberen, ook hier was men zeer druk en vaak moeilijk bereikbaar) ivm kleine tegenslag, is dit direct door hen opgevolgd en in orde gezet. Top, ga zo door, als consument moet men ook het geduld op kunnen brengen indien er ooit iets niet zo loopt zoals verwacht. ik vind het een prima bedrijf ondanks dat ik nog niet alles in huis heb. mvg Ed
30 aug. 2022
Snelle levering. Probleem met Growatt WiFi stick. Hier is na melding direct een nieuwe voor opgestuurd. Prima service
3 sep. 2022
Snelle en correcte leveringen. Bij vragen altijd snel antwoord . Prettige bedrijf om mee samenwerken.
2 sep. 2022
Betrouwbaar Ik heb nu meermaals een bestelling geplaatst bij Solar Outlet. Ze zijn een betrouwbare leverancier. Helder in contact en leveren zoals beloofd/ omschreven. Ze communiceren helder op de website dat het vanwege grote drukte soms lastig is hen telefonisch te bereiken. Dat heb ik zelf ook gemerkt mar dat doet niet af aan de positieve ervaringen die ik met het bedrijf heb gehad.
Zoals ik al verwacht had, de levertijd zoals vernoemd op de webshop is veel te optimistisch. Ipv 2weken is het bijna 2 maanden. Wat in deze tijd wel begrijpelijk is. Solaroutlet heeft dit wel per mail en in de eerste levering van materialen op de leveringsbon gecommuniceerd op welk termijn ik het laatste deel kan verwachten.
De snelheid van leveren vind ik dankzij alle waarschuwingen vooraf zeer goed. Ruim binnen een week was alles binnen. Enige kleine minpuntje is dat de geschatte levertijd wat ruim is. Kon 2 weken zijn werd voor het weekend aangegeven maar op de maandag werd ik gebeld dat het over een half uir werd geleverd.
1 sep. 2022
Kwaliteit van de producten zijn uitstekend. levering snel en accurate alsmede de service zijn uitstekend. Doordat er veel vraag is na diverse producten, komt he voordat deze zijn uitverkocht
13 sep. 2022
Bij SolarNRG moest ik ruim 2 maanden wachten op advies en vervanging van mijn omvormer. Bij Solar Outlet was advies en levering in 2 dagen geregeld. Super.
prima verlopen, juiste opvolging van bestellingen en het up to date houden van de stand van zaken met betrekking tot de bestelde goederen.
1 sep. 2022
Ze doen hun best om alles snel te leveren en dat maken ze ook waar. Zeker in deze drukke tijden. Ook de communicatie is top.
Duidelijke website. Twee keer per mail contact gehad over ontbrekende onderdelen. Deze werden snel nageleverd.
7 sep. 2022
Solar Outlet doet wat ze belooft, snelle levering. Lost problemen van de vervoerder goed en adequaat op.
Snel geleverd, maar slordig verpakt. Scheuren in de doos van de inhoud welke er doorheen steekt.
13 sep. 2022
Zeer snelle verzending waardoor ik voor het weekend nog kon inschakelen
5 sep. 2022
eerste bestelling zeer snel ontvangen, nalevering wordt verwacht
6 sep. 2022
Uiterst spoedige levering. Goed verpakt. Zeker een aanrader!
Super communicatie, snelle levering en goede prijzen.
van Rik V.
Makkelijke bestelling, snelle en correcte levering
11 sep. 2022
Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding