Solar Outlet- Logo - Beoordelingen

: 706GoedGecertificeerd

Solar Outlet- Logo - Beoordelingen

Details over Solar Outlet

Solar Outlet - Beschrijving

Voor het grootste assortiment zonnepanelen, omvormers en montagematerialen.
NRG Traco B.V.
Edvard Munchweg 15
1328MA Almere
Siebe Evers

Beoordelingen voor Solar Outlet

315 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goede service. De aankoop was makkelijk te maken via de website, de levering was iets wat chaotisch vanwege verzending met meerdere leveranciers. Even goed opletten en je bestellijst erbij om alles af te vinken bij binnenkomst. Helaas was tijdens de levering een deel van het frame beschadigd waar de panelen op komen te liggen. Een telefoontje later kwam er een nieuwe aan, helaas wederom beschadigd tijdens vervoer. Nog een telefoontje later kwam er weer een nieuwe, extra stevig ingepakt. Jammer van de vertraging maar goed opgelost. Hoe eventuele garantie afwikkeling op lange termijn is, geen idee... Hopelijk is het niet nodig, als de service tot nu toe een indicatie is zal het wel goed zitten denk ik.

De telefonische bereikbaarheid is zwaar onder de maat. Telkens hetzelfde bandje en als je eens in de wacht komt krijg je aqnbhet eind hetzelfde bandje te horen. Dat de levertijden op zijn gelopen is vervelend maar daar heb ik nog begrip voor, maar ik heb op een gegeven moment bericht gehad welke dagen ik bepaalde delen geleverd krijg, maar van tevoren geen tijdsblok of zo of track en trace dus kan je vrij nemen om een hele dag te gaan zitten wachten. Alles voor de plaatsing van zonnepanelen in 1x besteld maar ik krijg eerst de panelen geleverd en dan pas 2 weken later het onderstel. Lag het spul me flink in de weg zo. Genoeg ruimte voor verbetering dus.

Beoordelingen voor Solar Outlet

van Tis P.
Ondanks de aangekondigde vertraging van de levering van de omvormer wegens wereldwijde transport- en productieproblemen, werd de omvormer toch snel bezorgd.Ik heb hem nog niet geïnstalleerd, dus over de werking van de omvormer zelf heb ik nog geen oordeel.Wel heb ik een kort contact gehad met een medewerker over technische details van de aansluiting. Die was heel deskundig en hulpvaardig. Prima ervaring. Tis Peeters
Eenmaal een bestelling gedaan alles goed geleverd, maar de communicatie laat te wensen over. Telefonisch erg slecht bereikbaar, mail wordt traag op gereageerd. 2 stuks manco maar dat wordt netjes opgepakt!
Materiaal ziet er goed uit, alleen nog niet geïnstalleerd door mindere communicatie
Staan je telefonisch goed te woord. Bestelsysteem kan nog uets verbeterd worden
Snelle levering, keurig verpakt en goede overzichtelijke webshop. Blij mee :-)
Levering panelen duurde langer dan verwacht door een fout op de website.
Zeer snelle levering tegen scherpe prijzen. Complimenten ga zo door 👍
Snelle levering en duidelijk product omschrijvingen.
Goede site Goed betaalbaar en redelijk snel binnen.
gezien de drukte op tijd en afspraak geleverd
Beter afspreken met leveren
Transport duurt lang
Levertijden die op de website staan zijn absoluut niet de werkelijke levertijden. Natuurlijk kan dat gebeuren, maar totaal geen communicatie hierover. Na zelf aktie te hebben ondernomen wordt een belofte gedaan over een datum 3 weken later. Maar de weken zijn verstreken en nog geen levering. Ook geen bericht. Dus zelf weer een bericht gestuurd. Wederom geen antwoord. Wel een algemeen blabla verhaal dat t erg druk is. Organisatie dus totaal niet op orde.
Slecht bereikbaar en voorraad op de site klopt niet. Een bestelling geplaatst. De panelen en omvormer konden niet geleverd worden. Werden vervangende panelen verstuurd. Later werd los de omvormer geleverd. Je krijgt geen track-and-trace dus het is gissen wanneer je alles ontvangt. Daardoor miste wij één pakket: de omvormer. Later de omvormer ontvangen maar die blijkt nu defect te zijn. We probeerden 2 weken lang Solar Outlet telefonisch te bereiken maar na +-/ 45 minuten wachten werd tekens de verbinding verbroken omdat het te druk zou zijn. Al met al gaat het niet echt lekker daar.
Tot hier, slecht. -nog geen bestelling ontvangen wel betaald !!!tof!!! -geen reactie op de mails -toen ik nog iets moest bijbestellen kreeg ik direct reactie. Dus als over een betaling gaat dan kan het wel snel, zelfs in het weekend. Wij hebben nog verschillende projecten voor de boeg. Wij wete al waar we niet moeten bestellen.
Verkeerde spullen geleverd. Als je ze belt sta je11 minuten in de wacht, en dan is de telefooncentrale overbelast. Lijkt verdacht veel op een nep-bandje. Service is niet van deze tijd.
Bedrijf is onbereikbaar. Geen antwoord op emails. Telefoon wordt niet opgenomen na 4x bellen. Incomplete levering. Te laat leveren. Onverwachts leveren van goederen.