Solar OutletBeoordelingen

: 90GoedGecertificeerd

Solar Outlet- Logo - Beoordelingen
Solar Outlet- Logo - Beoordelingen

Solar Outlet - Zonnepanelen voor groothandelsprijzen

Voor het grootste assortiment zonnepanelen, omvormers en montagematerialen voor gegarandeerd de laagste prijs.
NRG Traco B.V.

4.40/5.00

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Solar Outlet

Uitstekend geleverd!!!!!
Ja ik weet uit ervaring dat de Nederlandse webschops goed werken. Wanneer ik dit produkt via een Belgische webschop bestel kan het tot veertiendagen duren voor het pakketje toekomt zelf als de webschop het direct verstuurd. De ontvangen producten zijn Ok en ik ben tevreden. Ik ben ook al opgelicht via BE, Nl, en andere buitenlandse schop. Gr Willy
Prima service
Fouten van de kant van Solar Outlet worden niet opgelost, moet je allemaal continu zelf achteraan. Zeker 20 keer moeten bellen en maanden (3,5 maand) verder voordat ik mijn panelen werkend op mijn dak heb.
web applicatie is niet prettig voor d eklanten
Snelle levering óók naar België! Doe er je voordeel mee, vele €€€ 's. goedkoper...
Vakkundige mensen en behulpzaam. Echter de levering gaat niet goed. Eerst ontvang een e-mail dat het op een bepaalde dag wordt geleverd. Blijkt na bellen dat het een dag later wordt, dat gaat niet dus verzet naar een dag later. Wordt die dag niet bezorgd, na bellen zou het twee dagen later bezorgd worden in de middag en een 1/2 uur van te voren zou er gebeld worden. Niet gebeld en na 19.00 bezorgt
Goede prijs, duidelijk en snel geleverd.
Dank u voor de snelle levering van de omvormer.kan de zonnepanelen pas beoordelen als ze geinstalleerd zijn.
Het is gegaan volgens afspraak.
Correcte en snelle service ook in België
snel en goed ga zo door
2 panelen gekocht voor de camper. na een week nog niks vernomen. Zo jammer dat de communicatie over de bestelling moeizaam was. Het product is gewoon goed, maar dat kan ik helaas niet zeggen over de service. gemiste kans!
netjes te woord gestaan door iemand met kennis van zaken
Al vaak spullen besteld. Uitstekende service en super snelle levering. Ga zo door Solar Outlet!
Snelle levering duidelijke web site
nice support and contact - fast delivery (even to my place in Austria) - top price!
Bestelling opgehaald, alles ging van een leien dakje, vriendelijke mensen.
Ik ben telefonisch een prettige en goede informatie gekregen over de ideale zonnepanelen opstelling op mijn dak aangezien er op mijn dak al een zonnecollector ligt. Ondanks dat de zonnepanelen van AEG niet voorradig was toch een goede levering omdat ik het op een gekozen datum geleverd wil en dat was geen probleem. Ik heb voor Solar Outlet gekozen omdat zij kwalitatief goede producten verkopen.
Correcte service,duidelijk antwoord op email,de laagste prijs voor proffesioneel materiaal. Levering met post.nl niet binnen aangegeven tijd en zonder voorafgaandelijk bericht,maar dit staat los van SOLAR OUTLET.