Solar Outlet- Logo - Beoordelingen

Solar OutletReviews

Gecertificeerd sinds: 27 feb. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Solar Outlet is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Solar Outlet kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 27 feb. 2020
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Solar Outlet

476 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 apr. 2022

Na eerst een negatieve beoordeling te hebben geschreven over hun bereikbaarheid en de afhandeling daarvan heb ik uiteindelijk, net voor er geleverd zou worden, contact gekregen. Netjes antwoorden gekregen op mijn vragen en gelijk een leverdatum. Alles compleet ontvangen. Bleek alleen een deel verkeerde maat. Werden na contact netjes en snel opnieuw geleverd. Dank je wel Kelly.

13 mei 2022
De telefonische bereikbaarheid is zwaar onder de maat. Telkens hetzelfde bandje en als je eens in de wacht komt krijg je aqnbhet eind hetzelfde bandje te horen. Dat de levertijden op zijn gelopen is vervelend maar daar heb ik nog begrip voor, maar ik heb op een gegeven moment bericht gehad welke dagen ik bepaalde delen geleverd krijg, maar van tevoren geen tijdsblok of zo of track en trace dus kan je vrij nemen om een hele dag te gaan zitten wachten. Alles voor de plaatsing van zonnepanelen in 1x besteld maar ik krijg eerst de panelen geleverd en dan pas 2 weken later het onderstel. Lag het spul me flink in de weg zo. Genoeg ruimte voor verbetering dus.

Beoordelingen voor Solar Outlet

10 jan. 2023
Goede en snelle service. Bij transport van 16 panelen had het onderste paneel breukschade opgelopen. Na telefonisch contact en opsturen foto’s werd direct een nieuw paneel nagezonden.
16 jan. 2023
levering was incompleet geleverd (iets misgegaan bij de transporteur), en dat is binnen 2 dagen opgelost door een nazending. verder wordt op vragen dezelfde dag nog gereageerd.
10 jan. 2023
Handleiding hoe je panelen legt en aansluit zou handig zijn. You-tube videotjes waren wel handig, maar niet volledig.
Dag later geleverd als afgesproken door problemen bij de transporteur hier moest ik zelf achteraan. Verder zaten de klemmen niet bij de solarstell basis elementen. Voordat ik besteld had heb ik dit telefonisch nagevraagd en toen werd aangegeven dat deze er wel bij zouden zitten. Verder wel altijd netjes te woord gestaan en ondanks problemen met de transporteur alsnog snel geleverd!
Service met een grote S Keurig geholpen en te woord gestaan. Toen ik wat bij de bestelling wilde voegen werd het verzend bedrag keurig gecrediteerd. Hierover werd ik persoonlijk terug gebeld, heel fijn.
Snelle en professionele service; ik had per ongeluk verkeerde kabels besteld en de order was eigenlijk al verwerkt, maar met 1 telefoontje was alles binnen 5min geupdate en correct verwerkt.
14 jan. 2023
Duidelijk site en snel volgens afspraak geleverd.
8 jan. 2023

van HvD D.
Goede producten. Betrouwbare leverancier
12 jan. 2023

van Wim v.
Snelle levering. Heldere webshop.
13 jan. 2023
Fijne samenwerking
de totale voorlichting van de zonnepanelen en het transport naar ons in Lochem
De voorraad op de website is up to date.
18 jan. 2023
Goed, snel en vriendelijke prijs
19 jan. 2023
bestelling was snel in huis
top service