Solar Outlet- Logo - Beoordelingen

Solar Outlet

138 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.282 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 feb 2020
Solar Outlet voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jul 2023
De communicatie is volledig afwezig, wat je in eerste instantie onzeker maakt om er voor een paar duizend euro spullen te bestellen. Maar gezien het aantal positieve reviews toch de gok genomen en ……… Gewonnen, spullen kwamen netjes op tijd in 2 zendingen. Alles compleet en netjes verpakt. Een tip die een klein beetje meer aan communicatie , volgende bestelling weet hier.

8 mei 2023
aller eerst de persoon die de bestelling maakt moet wel iemand zijn die weet wat er nodig is en kunnen meedenken met de klant, en daarvandaan dan een compplete bestelling formuleren. na 3 offerte's die verkeerd waren ondanks een telefonisch onderhoud heb ik zelf maar de bestellijst gemaakt, hetgeen uiteraard niet compleet was. vervolgens nog 2 bestellingen moeten doen om de complete installatie te verkrijgen, hierdoor dus 3 x transport kosten gehad. eris veel teveeel kabel besteld en connectors door dat ik dacht dat de platen onderling bedraad moesten worden hetgeen niet nodig is daar de bekabeling van de optimizers lang genoeg zijn. wat wel goed was is dat toen de 2bevestigings beugels om de zonnepanelen stuk gingen bij montage werden er nieuwe geleverd zonder kosten.

Beoordelingen voor Solar Outlet

alles klopte, prijs, levering
Snelle levering ,goed verpakt en zonder beschadigingen
17 dec 2023
Duidelijke omschrijvingen en snelle levering
Ik heb een bestelling geplaats bij jullie en. Nog steeds niet gehad Betere levertijd
24 jul 2023

De communicatie is volledig afwezig, maar ..

18 aug 2023
Beste Remko, Hartelijk dank voor de positieve review! Ik zie dat de order 2 dagen na plaatsen volledig is uitgeleverd. Ook bent u een werkdag na het plaatsen van de order en dus ook een werkdag voor levering op de hoogte gesteld van de leverdatum. Graag zou ik u willen vragen om de tip over meer communicatie op de mail te zetten naar info@solar-outlet.nl zodat we dit mee kunnen nemen in de toekomst!

TW Solar en Goodwe Xs omvormer van Solar Outlet Almere

6 panelen TW Solar 415 WP en de Goodwe 2500 Xs omvormer gaan prima 5 panelen TW Solar 415 Wp en de Goodwe 2000 Xs omvormer gaan prima 3 --> 4 panelen 400 - 500 Wp gaan met de Goodwe 1000 Xs omvormer . De 1000 W gaat sneller AAN in de ochtend en LATER tot zonsondergang ZEER tevreden klant van Solar Outlet Almere Goodwe 1000 - 2000 Xs zijn EENVOUDIG TE BEDIENEN omvormers : 1 keer op wat knopjes drukken en daarna ENKEL werken ZONDER OMZIEN
27 jul 2023

Zeer tevreden met kleine kanttekening

Ik ben erg blij met de geleverde spullen van Solar Outlet: een complete set van 12 panelen, montagemateriaal en toebehoren. Ik vind ze ook heel hulpvaardig en goed meedenken. Ik moet er wel bij zeggen dat dit bedrijf heel erg druk is waardoor contact niet altijd even soepel verloopt en er hier en daar kleine foutjes in sluipen. Hier en daar moet je (dus) een klein beetje geduld hebben. En die foutjes corrigeren ze later weer netjes. Ik zou ze zeker aanbevelen en ook zelf weer bestellen mocht ik wat nodig hebben. Al met al heel blij met onze panelen!
18 aug 2023
Beste Jan, Hartelijk dank voor de positieve review! Wij hebben inderdaad een drukke tijd achter de rug waardoor wij op sommige momenten onderbezet zijn geweest. Fijn dat de kleintje foutjes netjes zijn opgelost. Wij dank u voor uw geduld!
23 apr 2023
ruime keuze en goede prijzen voor zonnepanelen en omvormers, keuze montagemateriaal is te beperkt en niet zo voordelig dus hiervoor gebruiken we andere leverancier. bestellingen worden snel en degelijk geleverd. slechts 1maal is een omvormer niet toegekomen en hebben ze een nieuwe toegestuurd. super dus. enkel communicatie (beantwoorden telefoon) kan beter
30 jun 2023
Dit is de tweede keer dat ik hier zonnepanelen besteld hebt alles gaat prima volgens de verwachting als je een vraag hebt is die de volgende dag beantwoord en het is lekker dat de btw van de spullen niet op de factuur staat .
1 jul 2023

Goed met één opmerking

+ De wifi/lan dongle voor mijn GoodWe besteld en gekregen. Geïnstalleerd en werkt als een tierelier. - Had een mail gestuurd met een vraag waar ik nooit geen antwoord op heb gekregen. Voor de rest prima!
12 jul 2023
Hi Peter, Dank voor je positieve review! Ik heb even teruggekeken in de mail. Helaas ben ik geen vraag tegengekomen. Indien je nog antwoord op je vraag wenst wil ik je vragen deze opnieuw te sturen naar info@solar-outlet.nl. Met vriendelijke groet!
5 sep 2023
Zeer snelle afhandeling en levering volgende dag. De paneelkabels naar de micro-omvormers bleken te kort. (Grote platen) het was fijn geweest als men hierin geadviseerd had. Verder erg mooi materiaal.
12 nov 2023

Lage verzendkosten

Ik heb slechts 1 ballastbak besteld. Ondanks dat het een overmaats onderdeel is is het zonder zeuren opgestuurd voor de normale verzendkosten van 7.95 euro incl btw.
DB
Dennis B.
MIJDRECHT
11 sep 2023
Duidelijke communicatie over hoe het traject verloopt met het verzenden. Mede doordat de pakketen geen standaar afmetingen hebben, is dit toch uitstekend geregeld

super bedrijf

had ik al eens geschreven at dit een super bedrijf is al meerdere malen bestelling bij dit bedrijf gedaan altijd goed en super service kom hier weer terug
Betrouwbaar. Snel levering. Goed geleverd. Als je verkeerd besteld (dubbel)is het zo aangepast Een bedrijf waar je met gerust hart je bestelling kunt doe
24 jun 2023
Verkeerd product gekregen. Na tel contact gehad te hebben de zelfde dag paket met het goede onderdeel verzonden. Top service de volgende keer weer
12 jul 2023
Hartelijk dank voor de positieve review! Waar mensen werken worden (helaas) soms fouten gemaakt. Uiteraard zullen wij altijd, zoals nu ook, ons uiterste best doen deze zo snel mogelijk te herstellen.
22 jul 2023
Jammer dat de leverdata niet correct waren, hetgeen me veel tijd gekost heeft, Nog even afwachten of de rest van de bestelling wel op tijd komt.
18 aug 2023
Beste heer Daniels, Wat vervelend dat niet alle producten op de juiste leverdatum zijn gearriveerd. Wij geven een verwachte leverdatum door het moment dat de order ons magazijn verlaat. Helaas komt het weleens voor dat de leverdatum afwijkt wegens omstandigheden bij de transporteurs. Onze excuses voor het ongemak.

Helemaal top en snel.

Helemaal top en snel, geen opmerkingen er over. Ik ben er goed mee geholpen, duidelijke website, het juiste product, prima prijs, helemaal goed.
29 jul 2023
Bijzonder goede service en snel geleverd , en bovendien de goedkoopste op internet voor mijn hybride omvormer van growatt . een echte aanrader.