Solar Outlet- Logo - Beoordelingen

Solar OutletReviews

Gecertificeerd sinds: 27 feb. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Solar Outlet is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Solar Outlet kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 27 feb. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Solar Outlet

449 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 nov. 2021
Adviseur Nawien Hageman heeft me bijzonder goed geholpen. Door de juiste vragen en uitgebreide kennis van zonnepanelen en omvormers heb ik een bestelling geplaatst welke mij circa 2000 Euro bespaard ten opzichte van aanbieders zoals sungevity en bongo solar. Eigenlijk te schandalig voor woorden dat dergelijke partijen zo maar wat offreren zonder ook maar moeite te doen om te checken of het wel de juiste keuze is. Nawien maakt het verschil tussen echt adviseren en snelle en zeer dure salestechnieken en waardeloos advies zoals bongo solar en sungevity.

13 mei 2022
De telefonische bereikbaarheid is zwaar onder de maat. Telkens hetzelfde bandje en als je eens in de wacht komt krijg je aqnbhet eind hetzelfde bandje te horen. Dat de levertijden op zijn gelopen is vervelend maar daar heb ik nog begrip voor, maar ik heb op een gegeven moment bericht gehad welke dagen ik bepaalde delen geleverd krijg, maar van tevoren geen tijdsblok of zo of track en trace dus kan je vrij nemen om een hele dag te gaan zitten wachten. Alles voor de plaatsing van zonnepanelen in 1x besteld maar ik krijg eerst de panelen geleverd en dan pas 2 weken later het onderstel. Lag het spul me flink in de weg zo. Genoeg ruimte voor verbetering dus.

Beoordelingen voor Solar Outlet

van Rob H.
Snelle service en levering.
9 nov. 2022
Snelle en correcte levering
31 okt. 2022
De bestelling ging erg vlot
9 nov. 2022
Zo doorgaan
11 nov. 2022
8 nov. 2022
1 nov. 2022
voortaan de benodigde inloggegevens erbij leveren
4 okt. 2022
Hallo,ik kreeg een verwachte leverdatum door en hoorde daarna niks meer.Op de verwachte leverdatum mailde ik met jullie en stond de chauffeur ook al bijna voor mijn deur. Natuurlijk was ik blij in deze hectische tijd m.b.t. zonnepanelen, maar had tussentijds nog een mailtje of telefoontje verwacht van het exacte lever moment,het had immers ook nog later kunnen worden.Met vriendelijke groet,Bert Zwijnenberg