Lucardi Juwelier Tilburg

180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden269 beoordelingen in totaal

Geachte medewerk(st)er van Lucardi, Enige tijd geleden had ik een horloge gekocht bij Lucardi. Desbetreffende verkoopster kreeg het op dat moment niet voor elkaar om enkele schakeltjes te verwijderen. Het was erg druk in de zaak en ik heb haar aangegeven, dat het voor mij geen probleem was als zij dat op een rustig moment zou doen waarna ik later terug zou komen. Onverhoopt ben ik wegens persoonlijke omstandigheden pas veel later in de gelegenheid geweest mijn horloge op te halen. Ik had een reçu meegekregen waarop vermeld stond, dat mijn horloge reeds betaald was. Afgelopen vrijdag was ik in de gelegenheid mijn horloge op te halen. Daar deze echter niet meer beschikbaar was (waarvan ik keurig netjes telefonisch per voice-mail in kennis ben gesteld) gaf een collega-verkoopster van eerdergenoemde verkoopster aan, dat ik een ander horloge mocht uitzoeken --> helemaal top! Dat noem ik werkelijk klantgerichte service ten voeten uit! Mevrouw heeft enkele schakels verwijderd en het horloge passend gemaakt voor mij. Wat mij betreft kunnen jullie niet klantgerichter en klantvriendelijker werken dan dat jullie gedaan hebben, derhalve: een dikke 10!! Met vriendelijke groet, Emmy

3 okt 2023
Op maandag stond ik om 13:00 voor de Lucardi in Tilburg. Ik heb er ruim 10 minuten gestaan en meerdere malen oogcontact gelegd met de medewerkers in de zin van gaan de deuren nog een keer open. Na 10 minuten, dus om 13:10 ging de winkel pas open. Zet er dan aub geen 13:00 neer als openingstijd.. Vervolgens ben ik naar binnen geweest voor het kopen van een sieraad. Ik had sterk het idee dat de medewerker in kwestie mij zsm de winkel uit wilde hebben. Ze was erg opdringerig en verre van klantvriendelijk/ meedenkend. Jammer. Uiteindelijk heb ik showmodel als cadeau moeten geven terwijl ik vroeg of ze nog een nieuwe had. Pas met het geven van mijn cadeau kwam ik erachter dat deze armband bevlekt en bekrast was. Het leek ernaar alsof ik een gebruikte armband heb gegeven als cadeau. En dat voor €50,-. Ik voelde me erg ongemakkelijk met zo’n cadeau.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Tilburg

Goed als je weet wat je wilt hebben.

Deze keer hoefden we niet heel lang te wachten. Personeel mag wel wat vriendelijker zijn. Er kon letterlijk geen lach of goedemiddag vanaf. 🤷🏽‍♀️ Ik ging voor de oorbelletjes die onze dochters graag wilden. Geslaagd. Ik zou er niet heengaan om te neuzen of voor deskundig advies…
3 okt 2023

Nare ervaring

12 okt 2023

Personeel

Ik vond dat het personeel iets vrolijker en vriendelijker kon zijn. Ze keken niet eens om toen ik de winkel in liep en de winkel was helemaal leeg. Maar dit kan natuurlijk ook aan iets anders liggen, dus dat snap ik ook!
13 okt 2023
Hi Marieke, Vervelend om te horen dat je niet naar wens geholpen bent. Je kunt eventueel een klacht indien via klantenservice@lucardi.nl. We pakken het graag verder voor je op!
2 jun 2023
Ik vind het personeel niet vriendelijk in de vestiging Tilburg.
10 sep 2023
In winkel airco veel te hoog Iets klantvriendelijker mag wel
29 jul 2023
Onpersoonlijk en natuurlijk de kleur niet afgeprijsd
Heb de verkeerde kleur oorbellen meegekregen!
13 okt 2023
Hi Ineke, Vervelend om te zien. Je kunt het beste met de bon en de oorbellen terug naar de desbetreffende winkel, hier kunnen we er samen met je naar kijken!
PH
Petra H.
Sprang-Capelle
22 okt 2023
de medewerkers waren vriendelijk
Antwoord van Lucardi Juwelier Tilburg
Hi Petra, Fijn om te horen. We hopen je snel weer te zien!