Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
5 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
De korting van 50% was fijn!
De zending was afgeleverd door trunkers op di 2 jan, 18:23
[410069095] Je pakket van Arli Group (warehouse) is succesvol afgeleverd
De verzendingsbevestiging van uw bestelling bij Arli Group (warehouse) kwam om 3 januari als email binnen. Dit was 1 dag te laat en dan is zo'n mail overbodig. Of voor de aflevering een mail sturen of geen mail sturen.
Geachte heer, mevrouw, Rajk Van Grinsven
Wij hebben uw bestelling CINDNL16584 van Arli Group (warehouse) vandaag verzonden met Trunkrs onder zendingsnummer 410069095 .
U kunt uw zending traceren via de volgende link: Trace Shipment
met vriendelijke groeten,
Arli Group (warehouse)
Besteld 2 dekbedovertrekken. Na de eerste wasbeurt was er in de naad van 1 dekbed een opening van 20 cm. Ik heb de naden zelf weer aan elkaar gestikt want ik had geen zin om het dekbedovertrek weer retour te sturen. Ik heb voor Cinderella gekozen omdat het merk staat voor goede kwaliteit, maar bij goede productcontrole had deze fout in het stiksel voorkomen kunnen worden.
Ondanks dit ongemak toch erg blij met deze dekbedovertrekken.
Ik vind de stof van de dekbedovertrek beetje ruw ik had dit zachter verwacht
Beoordeling melden
17 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Basic kussensloop van zeer matige kwaliteit
Ik heb de basic kussensloop in zwart besteld en de kwaliteit is zeer matig. Hetgeen ik niet van een merk als Cinderella verwacht. De stof is zeer dun en de afwerking (rits) is treurig.
Beoordeling melden
9 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Je moet bij een retour zelf de kosten betalen om ze naar Duitsland te versturen.
Ik heb net een product moeten terugsturen omdat deze de verkeerde maar heb. Daar heb ik Eur 12 voor moeten betalen omdat het naar Duitsland moet.
Ik heb hier 2 problemen mee.
- Als je bij een Nederlandse webshop shopt, verwacht je niet dat je spullen naar Duitsland moet sturen.
- Als je zaken niet gratis kan retourneren moet je dat vermelden op dit site. Ik heb dat nergens zien staan.
Beoordeling melden
Antwoord van cinderella
11 mrt 2024
Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht. Wij hebben u zojuist een email gestuurd met de informatie over het retourneren. Het retourneren van een order geplaatst bij Cinderella is kosteloos via Mondial Relay. Op de bijgeleverde pakbon staan de instructies voor het aanmaken van het retourlabel. Indien u ervoor kiest om artikelen via een andere vervoerder te retourneren, zijn de kosten voor eigen rekening. Dit staat ook vermeld op onze website: https://www.cinderella.nl/service/shipping-returns/
Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
24 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Het pakket zou bij mij afgeleverd zijn met succes, echter ik heb nog niet ontvangen en dat is inmiddels al een week geleden.
Beoordeling melden
5 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
kussen is te vol en veert teveel terug. vorige uitgave was veel beter
Beoordeling melden
Antwoord van cinderella
25 mrt 2024
Wat vervelend dat u het kussen te vol vindt: gelukkig kunt u bij de Classic zelf de vulling doseren via de ritssluiting. U kunt het kussen dus aan uw persoonlijke voorkeur aanpassen.
30 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Omdat ik al een laken van cinderella had, dacht ik, ik bestel er nog een, helaas was dit niet dezelfde als ik had en heb deze teruggestuurd.
Als alles afgewikkeld is, bestel ik er toch weer een, heb nu een goede site gevonden, en hoop er het beste van.
Beoordeling melden
13 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Retourneren via vaag pakketpunt is erg onhandig en moet ook nog zelf het retourlabrl printen. Ik heb geen printer!
Beoordeling melden
15 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Aflevering bestelling duurt een week!
Er wordt gewerkt met DHL. Dat bedrijf bezorgt geen pakketten, maar pleurt ze ergens neer op een adres in de buurt en meldt dan via de track & trace 'dat het pakket is bezorgd'.
Bezorgen betekent dat het pakket is overhandigd aan de klant.
Slechte keuze van Cinderella om zaken te doen met een slechte bezorgdienst leidt tot slechte recensie
Beoordeling melden
17 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
B product i.p.v. A product
Bij de aanbiedingen wordt niet beschreven dat het om B producten gaat.
Na ontvangst van de 2 bestellingen bleek het hier duidelijk om B producten te gaan.
In feite wordt hier de consument belazerd.
Beoordeling melden
18 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
1 artikel teruggestuurd, maar geen bericht of mail of geld terug ontvangen.
Hopelijk komt dat nog. Anders nooit meer iets bestellen bij Cinderella.
Beoordeling melden
1 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Waardeloze service! Product besteld, bleek uitverkocht en er wordt geen vervangend product aangeboden.
Beoordeling melden
8 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Dekbed overtrek was vies (waarschijnlijk water kring door dat verpakking nat is geworden)
Beoordeling melden
Antwoord van cinderella
10 jul 2023
Beste Harriet,
Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Wij gaan dit met je in orde maken en wij zullen contact met je opnemen!
Liefs, Team Cinderella
14 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Lange tijd geleden besteld en geen informatie, geen bericht, geen item gekregen. Jammer
Beoordeling melden
12 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Product niet ontvangen en nog geen oplossing en antwoord wanneer ze gaan leveren
Beoordeling melden
Antwoord van cinderella
12 jul 2023
Beste Alice,
Wij hebben u een mail gestuurd met daarin onze reactie.
Liefs, Team Cinderella
15 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen en heb geen idee wanneer het wel komt.
Beoordeling melden
9 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Baal ervan.
Beoordeling melden
15 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is nog steeds niet gekeverd
Beoordeling melden
21 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Pakket nog niet ontvangen! 13-6 besteld!
Beoordeling melden
Antwoord van cinderella
22 jun 2023
Beste klant,
Wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft.
Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met u op.
Onze excuses voor het ongemak.
Groet,
Team Cinderella
12 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Na mijn bestelling niks meer gehoord.
Beoordeling melden
16 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling is niet binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van cinderella
19 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses dat je bestelling je nog niet heeft bereikt. Bij Cinderella streven we er altijd naar om de best mogelijke klantervaring te leveren.
Wij gaan contact met je opnemen. Team Cinderella
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.