lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

5.924 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.853 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Het bestellen van de hanglamp, de verwerking van de order, de verzending en de bezorging waren voorbeeldig. De lamp zelf is prachtig maar het ophangen ervan was voor mij ( een heel ervaren doe het zelver) bijna niet te doen. De schroeven voor de plafondbeugel zijn te klein, alleen met een ring onder de schroefkop kan je de beugel tegen het plafond bevestigen, maar pas op: dan past de kap niet meer op de draadeinden, die veel ( zeker 1 cm) te kort zijn. De beugel moet zeker 1 cm onder het plafond bevestigd worden. Dan is de kap zo groot en zwaar dan je hem niet alleen over de draadeindjes ( die je niet kunt zien….) kunt bevestigen. Als je de lamp wilt inkorten moet je dat echt doen voordat hij hangt, want anders komt er weer een uurtje bij. Na een uur of 4 zwoegen en zweten hebben we het voor elkaar…. Pracht kamp, dat zeker

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

20 aug 2023
Twee keer een kapotte lamp ontvangen met een te kort snoer. Op de website staat 120 cm de werkelijke lengte is net geen 80 cm. Leuke lamp maar ook de derde lamp had een te kort snoer. Een oplossing werd niet geboden, alleen terugsturen was een optie. We hebben zelf een langer snoer en langere ketting gekocht dus hij hangt nu wel boven de eettafel. De service was wel goed maar het product was minder goed.
23 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om onze producten te verbeteren. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Danisha Team lampenlicht
25 mei 2023

Slechte Klantenservice Verstopt Zich Achter "Beleid".

30-05-2023 26 Mei, telefonisch contact gehad met een medewerker naar aanleiding van geschreven review. Het prijsverschil is gecompenseerd en daar bovenop nog eens 20% korting gehad op mijn aankoop. 18-05-2023 Een bestelling voor 2 plafondventilatoren geplaatst welke vastliep bij de betaling. Hierdoor werd mijn volgende bestelling duurder. Hierover contact opgenomen, maar werd niets mee gedaan.
25 okt 2023

Lampen blijken niet op voorraad, levering uitgesteld zonder communicatie

Op de website zouden alle 5 de lampen op voorraad zijn. Op de dag dat de levering er zou moeten zijn nog niets vernomen. Na er achteraan bellen blijken 2 lampen pas over een maand weer leverbaar en tot die tijd was de gehele bestelling uitgesteld. Dit wordt niet medegedeels via mail o.i.d. we ontvangen als het goed is de 3 uit voorraad dan binnenkort wel.
27 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend dat je op je bestelling moet wachten. Helaas kan het soms zo zijn dat de artikelen op de Website nog op voorraad worden aangegeven en dat de exacte voorraad niet up-to-date is. Het is dan ook heel vervelend als je niet gecontacteerd wordt om je hiervan op de hoogte te brengen. Onze excuses hiervoor! Dat is inderdaad een punt waar we nog aan kunnen werken. Intussen weet je wel wanneer je je bestelling zal ontvangen. Mochten er nog vragen zijn dan horen we dat graag. Met sfeervolle groeten, Veerle - Team Lampenlicht
9 jul 2023
We hebben een buitenlamp besteld,en daarbij hoorde een lamp aangegeven door jullie site,uit 3 verschillende konden we kiezen,1ervan bij besteld a6,95 achterzijde van lamp opgehangen lamp erin en wat schets t onze verbazing de kap ervoor past er dan niet op. Helaas wel 6.95 kosten ligt weer in de la. Hoop dat jullie hier nog iets mee doen!!
11 jul 2023
Bedankt voor je revieuw. Ik zal vandaag contact met je opnemen. Een vriendelijke groet, Team lampenlicht.
17 sep 2023
Heb hier vaker besteld naar tevredenheid.Echter de laatste bestelling die ik overigens nog steeds moet ontvangen.Ging er schijnbaar iets mis.Na een week kreeg ik een mail dat deze is verstuurd.Het kan dat er leverings problemen zijn .Maar je zou verwachten dat dit gecommuniceerd zou worden .I.p.v. De klant in onzekerheid te laten wachten.
20 sep 2023
Beste, Bedankt voor je berichtje, wegens aanhoudende drukte ,waren we niet in staat om je mail te beantwoorden. we hebben je inmiddels op de hoogte gebracht van je bestelling. nogmaals onze excuses hiervoor. we wensen je veel plezier met je aankoop. Mochten er nog vragen zijn ,horen we het graag. Sfeervolle groet Wendy
17 apr 2024
Muurlamp Sandy: Afmetingen van het deel wat aan de muur moet, ontbreken op de site. Otan S: De lamp is zwart, maar de plaat waarmee het aan de muur moet, is wit. Staat niet op de site. Wel belangrijk. Slordig, dan lever je zelf incomplete info, en ga je de verzendkosten voor de retour bij de klant neerleggen.
17 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je onze informatie op de site niet volledig vind. Wij zullen via de mail contact met je opnemen om dit op te lossen. Een vriendelijke groet, team lampenlicht.
24 mei 2023
Communicatie is slecht. Bij een lamp bestellen waarbij staat direct leverbaar heb ik uiteindelijk na zelf verschillende keren bellen , na 3 weken de lamp geleverd gekregen. Tijdens de telefoontjes steeds met een onjuist antwoord beantwoord. Wel.uiteindelijk een korting gekregen ivm de late levering.
25 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service! Onze excuses voor het ongemak. We zijn er mee bezig om onze communicatie zo goed als mogelijk te verbeteren. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we dat graag! Sfeervolle groet, Romina - team Lampenlicht
14 aug 2023
artikel was beschadigd verzonden heb het terug gestuurd na terug stuuren was prijs gedaald.kon ook geld innen en op nieuw bestelen voor lage prijs weer bestelen.heb dat niet gedaan..had wel van jullie wel korting verwacht jammer.. maar de rest van service was prima..snel weer terug verzonden.👍👍
12 nov 2023

Mooie hanglamp maar functionaliteit slecht beschreven

Eerste en enige ervaring met een specifiek product. Mooie hanglamp/rek maar dimmer functionaliteit onduidelijk beschreven. Kwaliteit product is minimaal, afwerking, trafo zit los (dubbelzijdig plakband). Te betalen retourkosten niet passend i.v.m. aankoop o.b.v. slechte informatievoorziening.
18 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om ons zelf te verbeteren. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
8 jul 2023
Bezorging was goed helaas was er één blad beschadigd en als je die retour wou sturen zonder de retour kosten te betalen moest je er een foto van maken en dan digitaal opsturen daar heb ik nog nooit van gehoord of meegemaakt vind ik jammer nu wacht ik op mijn geld teruggestort te krijgen
11 jul 2023
Bedankt voor je revieuw. Vervelend om te horen dat je eerst bewijs hebt moeten sturen om een gratis retourlabel te ontvangen. DIt is niet de bedoeling en mijn excuses hiervoor! Hopelijk word alles verder spoedig voor je verwerkt. Een sfeervolle groet, Team lampenlicht.
24 jul 2023
Ik had buitenlicht besteld via de webshop en betaald, maar het was niet leverbaar pas in september. Ik kreeg daar geen bericht van. Na zelf contact te hebben opgenomen werd mij dat meegedeeld. Waarom staan er artikelen op de site die niet leverbaar zijn? Zo krijg je ontevreden klanten.
26 jul 2023
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Er is ondertussen contact opgenomen en actie ondernomen. Sfeervolle groet, Danisha - Lampenlicht.
18 okt 2023

Geen reactie op verkeerd geleverd artikel

Wij hebben diverse items besteld. Van één item hebben we acht stuks besteld en het verkeerde artikel ontvangen. Kan gebeuren. Na twee e-mails (twee verschillende adressen) en na drie dagen nog geen reactie mogen ontvangen. Ik neem aan dat dit nog wel gaat gebeuren.
19 okt 2023
Goedenavond, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
18 jun 2023
Het product is top en snel geleverd. Wij hebben 2 plafondventilatoren met licht besteld, helaas was er maar 1 verzonden waardoor de tweede pas veel later is geleverd. Opzich was dit geen ramp voor ons maar wel slordig. Verder heel blij met de geleverde producten.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega, ik ga er vanuit dat je naar wens geholpen bent en hoor het uiteraard graag wanneer dit niet zo zou zijn. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
22 okt 2023
2 prachtige muurlamp voor buiten besteld. Witte spotjes met sensor. Echter bleek het kapje boven de sensor erg kwetsbaar en werd al beschadigd geleverd. Dit doorgegeven via formulier maar tot op heden geen respons. Mooi lampjes maar erg prijzig t.o.v. kwaliteit.
DZ
d z.
goes
Heb afgelopen week 2 keer een lamp besteld deze werden beide beschadigd afgeleverd Ben in de winkel geweest om te kijken of dezelfde lamp op voorraad was. Dit was gelukkig het geval en samen met de medewerker gecontroleerd of deze lamp wel in goede staat was
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat de lampen die geleverd zijn allebei beschadigd waren. Fijn om te horen dat je in de winkel goed bent geholpen en mooie nieuwe lampen hebt ontvangen. Een sfeervolle groet, Team lampenlicht.
1 sep 2023
Ik heb een tweede bestelling geplaatst die ik de dag erna zou ontvangen. Het is nu meer dan een week geleden, ik heb nog niks. Heb een mail gestuurd zou 29 augustus opgestuurd worden. Weer een mail gestuurd maar krijg geen reactie meer. Ben niet tevreden .
4 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet is ontvangen op de verwachte datum. Wegens onze aanhoudende drukte kan het voorkomen dat onze klantenservice niet reageert op de tijd dat je van ons gewend bent, waarvoor onze excuses. We zien dat er vandaag contact met je is opgenomen om de situatie volledig af te handelen en is er een compensatie aangeboden. Mochten hierna nog verdere vragen zijn, dan horen we dat graag. Nogmaals bedankt voor je feedback! Met sfeervolle groet, Team Lampenlicht
29 jun 2023

Slechte service

In de winkel besteld. Nooit een orderbevestiging gekregen en na 3x bellen wist de klantenservice te vertellen dat het om een deelbestelling gaat. Uiteindelijk is de helft maar geleverd. Klantenservice hing de telefoon ook op toen ze iets moest uitzoeken.
30 jun 2023
Goedemiddag Femke, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
De lamp was niet op voorraad en ik werd niet op de hoogte gesteld. Ik moest zelf gaan bellen waar mijn pakket bleef. En toe kreeg ik te horen dat mijn lamo niet op voorraad was en dat het bijna 2.5 weken zou duren voordat ik mijn lamp zou krijgen.
7 nov 2023
Bestelling was prima geleverd, maar bij retour hadden ze 1 label verzonden voor 2 dozen. Ik heb toen zelf een verzendlabel moeten bijkopen die later ook nog eens niet geldig bleek omdat Lampenlicht zelf de labels vertstuurt. Weg 7,50
10 nov 2023
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend dat je niet helemaal tevreden bent met onze service! Onze excuses voor het ongemak. We zullen later vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
PD
p. d.
vinkeveen
7 jun 2023
een lamp opsturen in een te grote doos en dan hopen dat hij heel blijft , een tuinlamp 103876 verkopen met een kabelverbindings doosje, dat ongekeurd en niet waterdicht is, een stalen grondpen 45475 die ik opmaat moet maken
8 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops! Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen horen we dat graag! Met sfeervolle groet, Janneke Team Lampenlicht