lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

5.924 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.853 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Het bestellen van de hanglamp, de verwerking van de order, de verzending en de bezorging waren voorbeeldig. De lamp zelf is prachtig maar het ophangen ervan was voor mij ( een heel ervaren doe het zelver) bijna niet te doen. De schroeven voor de plafondbeugel zijn te klein, alleen met een ring onder de schroefkop kan je de beugel tegen het plafond bevestigen, maar pas op: dan past de kap niet meer op de draadeinden, die veel ( zeker 1 cm) te kort zijn. De beugel moet zeker 1 cm onder het plafond bevestigd worden. Dan is de kap zo groot en zwaar dan je hem niet alleen over de draadeindjes ( die je niet kunt zien….) kunt bevestigen. Als je de lamp wilt inkorten moet je dat echt doen voordat hij hangt, want anders komt er weer een uurtje bij. Na een uur of 4 zwoegen en zweten hebben we het voor elkaar…. Pracht kamp, dat zeker

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

PD
p. d.
vinkeveen
7 jun 2023
een lamp opsturen in een te grote doos en dan hopen dat hij heel blijft , een tuinlamp 103876 verkopen met een kabelverbindings doosje, dat ongekeurd en niet waterdicht is, een stalen grondpen 45475 die ik opmaat moet maken
8 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops! Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met mijn collega. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen horen we dat graag! Met sfeervolle groet, Janneke Team Lampenlicht
Veel minder hinderlijke reclame achteraf. Verkoper in de winkel is niet op de hoogte van hun producten en luistert niet naar de wensen van de klant. Bestelling niet compleet en zit al een week op een nalevering te wachten.
23 dec 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. We vinden het heel vervelend om te lezen dat je slechte ervaring hebt opgedaan in onze winkel. Hierover hebben we gisteren telefonisch gesproken en we hebben het voor je kunnen oplossen. We wensen je alvast fijne feestdagen! Met sfeervolle groeten Lampenlicht
29 jun 2023
Product prima. Alleen geen track en tracé code ontvangen. Post nl gaf paket bij buren af (wij waren gewoon thuis) en stopte vervolgens ook geen kaartje in de bus. Moest dus zelf gaan bellen hoe het met mijn bestelling zat.
29 jun 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
2 okt 2023
Afhandeling goed, echter bestelde goederen, 2 x bed lamp met usb lader matig. Geen bekabeling er aan, geen tweede lampje bijgelevetd. Je mag er vanuitgaan dat indien je een bed lamp besteld, dat deze dan ook compleet is.
24 sep 2023
De bezorging is een ramp. 2 pakketten gevraagd op thuis adres. 1 komt er thuis. De 2e bij PostNL. Tweede punt is de spannings rail. Zal het echt wel doen. Maar plastics meer dan verwacht en de vraag of het CE keur heeft
29 sep 2023
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Onze excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
10 sep 2023
Ze geven je een kortingscode in de mail, maar als je hem wil gebruiken doet hij het niet, reclameer je dit, dan heb je pech staat in voorwaarde...waarom stuur je dan code via mail, die niet werkt! Waardeloos dit....
14 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je code hebt ontvangen die niet werkt. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik zal met u contact opnemen zodat we dit kunnen oplossen. Een vriendelijke groet, Team lampenlicht

Alles prima, kortingscode deed het niet

Verzending was top! Mooie lamp. Kreeg alleen een kortingscode van 10 euro die het niet deed. Baalde ervan, maar ik moest toch bestellen. Had al een afspraak gemaakt voor het ophangen ervan. Dus jammer van die code.
22 mei 2023
Er was 1lampje van de eerste serie gesneuveld omdat de aansluiting in het lampje los ging. Het brandde door bij het vastzetten. De verpakking van de 2de zending was om te huilen. Een wonder dat het nog heel was.
22 mei 2023
Goedemiddag, bedankt voor jou beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de spot defect is geleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We nemen in de loop van vandaag nog contact met jou op. Met sfeervolle groet, Maureen - team Lampenlicht

Mooie lamp, daarna spam

Omschrijving kan beter. De lamp is dimbaar met de afstandsbediening. Was onduidelijk. Montage was eenvoudig. Maar wat erger is: lampenlicht gaat je daarna bestoken met ongevraagde mailtjes: ze gaan spammen.
16 dec 2023
goed is de snelheid waarop het product geleverd werd. Minder is dat er geen duidelijke beschrijving bij zat. Als je niet een beetje techniscg bent heb je moeite met al die kleine schroefjes en de volgorde
16 dec 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
17 okt 2023
Slechte service. Contact formulier ingevuld maar nooit een reactie gehad. Vervolgens naar de winkel gegaan maar daar kijkt iedereen je aan of ze niks weten en de koffie belangrijker is.
3 dec 2023
De verkeerde lamp werd door de medewerkster besteld, maar we konden 30 dagen retour sturen. Werd niet gezegd dat er dan geld in mindering wordt gebracht. Geen orderbon bij betaling.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail/telefoon. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
18 jun 2023
Bestellen gemakkelijk. Levering is via PostNl slecht. 11 juni product besteld en betaald. Tot heden nog niets ontvangen! Controle op de levering door Lampenlicht.nl kan beter.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met een collega, ik ga er vanuit dat je naar wens geholpen bent en hoor het uiteraard graag wanneer dit niet zo zou zijn. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
14 nov 2023
Jammer dat je de bedrading voor een wandlamp moet bijbestellen,en je moet zelf een gat maken in het staal om de bedrading door te voeren dat is niet voorbereid ,heel vreemd !
21 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Er staat bij ons in de specifictaties dat wij geen bedrading meeleveren voor onze wandlampen. Ik zal over het gat maken doorgeven in het team dat hier over gaat. Dankje wel voor de tip. Hopenlijk kun je alsnog genieten van de lamp. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
zit al een week op mijn bestelling te wachten, en de btw is niet goed berekent want ik zit in belgie. fqcturatie kon enkel op rembourse hopelijk volgende bestelling beter
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je enkele dagen op je bestelling hebt moeten wachten. We zien dat deze intussen wel is aangekomen en hopen dat alles naar wens is. Je factuur zal worden aangepast en je ontvangt deze zo snel mogelijk. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
23 nov 2023
Er was geen beschrijving bij en na tel.onderhoud stuurde men een handleiding van een plafondlamp in het engels en frans. Dit, terwijl we een wandleeslamp hadden gekocht.
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Bedankt voor je berichtje, al onze handleidingen zijn in het Engels,wij hebben de ze niet in het Nederlands. Onze excuses hiervoor. Sfeervolle groet wendy
28 aug 2023
Not worth to buy expensive lights We ordered a light of 180 euros.. But we got parts of all duifferent product.. customer service is also pathetic. No reply noyhing
4 sep 2023
Dear Customer, Thank you for your review. How unfortunate to hear that your first experience with us was not how it supposed to be and we're sorry for that. We can see that customer service has contacted you and send you new products. We hope this satisfied your concerns. Feel free to let us know if there are any other questions. Again, thank you for your feedback. Kind regards Team Lampandlight
5 nov 2023
Slechte of trage service als er wat mis gaat. De meneer aan te telefoon had totaal geen interesse om aan te horen dat er een fout in de website van Lampenlicht zit.
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je vind dat wij een trage en slechte service hebben. Ook vervelend om te horen dat onze collega dat gevoel aan jou heeft gegeven. Wij zullen via de mail contact met jou opnemen om te zien of alles is opgelost verder. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
ML
Maas L.
Veenendaal
14 jan 2024

Vlot bestelproces en levering - service kan beter

Eenvoudig bestelproces en snelle levering maar een trage service afdeling. Mijn verzoek mbt levering werd pas beantwoord nadat de levering al had plaatsgevonden.
18 jan 2024
16 okt 2023
Tafellamp brons parte met bruine kap. Lamp is mooi alleen de kap veel te groot. Had hem al uit de verpakking gehaald, maar had de kappen liever een maat kleiner.
16 okt 2023
Goedenavond, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht