lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl
Beoordelingen:

7.390 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden74.653 beoordelingen in totaal  

4,59
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 10 dec. 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

de meest kritische beoordeling

12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Retour kosten onduidelijk aangegeven

Retour kosten duidelijk aangeven, niet in kleine lettertjes tussen de algemene voorwaarden maar gewoon duidelijk op het moment dat ik retour klik dan zou ik dat moeten zien.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
2 dagen geleden
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat onze retour voorwaarden niet helemaal duidelijk zijn. Onze excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet mogelijk bestelling later te koppelen

Ik wist even mijn wachtwoord van mijn account niet, en heb mijn volgende bestelling even zonder account gedaan. Wel met hetzelfde emailadres maar kan daarna zelfs niet met hulp van jullie de bestelling koppelen aan mijn account zodat ik deze verder kan volgen.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
3 dagen geleden
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. Helaas is het voor ons niet mogelijk om je bestelling alsnog te koppelen aan je account. Zodra het pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een bevestigingsmail met track en trace informatie. Sfeervolle groet, Yvonne - Lampenlicht.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

De klantenservice is prima, lamp wat minder

De klantenservice is prima, de prijzen ook. Maar de lamp die wij besteld hadden voldeed 1. niet aan de herhaalde beschrijving en 2. was heel matig qua kwaliteit. Als je niet veel te besteden hebt prima, maar niet wat je verwacht van de plaatjes en omschrijving op de website.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
6 dagen geleden
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
6 dagen geleden
Goedendag, bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ons hebt beoordeeld met 3 sterren zonder toelichting. We horen het heel graag indien we iets voor je kunnen betekenen. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht.
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Aan de Wandlamp moest nog een snoer worden bevestigd echter er moest nog een gaatje geboord worden in de lamp om de draad erdoor heen te halen. Daarnaast werkte de bijgeleverde lichtbol niet goed, die begon te flikkeren na een paar seconden.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
10 dagen geleden
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Verkapte flinke prijsverhoging. Let goed op bij uw aankoop

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
11 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Wij zullen via de mail contact met je opnemen. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
12 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Assortiment en levering zijn prima. Klantvriendelijkheid laat wat te wensen over. Ik was vergeten om een kortingscode toe te passen, maar op het verzoek om dit alsnog te doen werd afwijzend gereageerd.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
11 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Helaas kwam je niet aan het minimale bedrag om de kortingscode te kunnen innen, en het staat in de voorwaarden op onze website dat we dit achteraf niet kunnen verrekenen. Zoals eerder gemeld, kun je de code zeker bijhouden voor latere bestellingen. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
12 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De 5 lampen gekregen maar van de 5 ledlampjes zat er maar 1 van bij. Dus konden we 2 keer bezorgkosten betalen.Omdat die er de eerste keer niet bij zaten.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
13 dagen geleden
Beste, Bedankt voor je reactie, Wij zien in je bestelling dat je maar 1 ledlamp besteld had , Als je met ons contact had opgenomen had je een code kunnen krijgen met gratis verzending. sfeervolle groet.
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Matige kwaliteit

De scharnierlamp die ik kocht heeft een zwakke constructie. Moet echt met twee handen uitgetrokken en ingeduwd worden
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
7 feb. 2024
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
4 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
geen enquetes sturen
Beoordeling melden
1 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er werd bij deze de grijs beton spots geadviseerd bepaalde ledlampen te bestellen (9.95 per stuk). Helaas merkten wij toen we 8 lampen in de spots hadden gedraaid dat deze niet dimbaar waren. Een miskoop en de verpakking was al beschadigd.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
2 feb. 2024
Beste , Bedankt voor je reactie, We hebben je een mail gestuurd . We hopen je zo te kunnen helpen. sfeervolle groet. Wendy
24 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
belachelijk dat je je retour zelf moet betalen. lamp is mooi. masr dit weerhoudt mij ervan voortaan nog bij jullie te kopen.
Beoordeling melden
HR
Henk R.
Den Haag
22 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

De lamp is van matige kwaliteit en niet thuisbezorgd, maar direct naar een verzamelpunt gebracht.

De lamp is van matige kwaliteit, maar is dan ook niet duur. Binnenin zit alles schots en scheef. Gelukkig werkt hij wel. De lamp is niet thuisbezorgd, ook al beweert de bezorger van wel, maar direct naar een verzamelpunt gebracht.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
24 jan. 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je de kwalitieit matig vind. Je kunt altijd besluiten om dit retour te sturen en ontvang je het geld terug. Verder geeft PostNL aan de bezorging te hebben geprobeert en is dit mislukt. Zij hebben toen de keuze gemaakt om dit naar een punt te brengen. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
BT
Ben T.
Beuningen Gld
22 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nee bedankt

Zeer laat geantwoord op een eenvoudige vraag. De beschrijving van de vent met verlichting is niet duidelijk aangegeven op site Ik koop wel een nieuwe maar niet meer bij hier
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
23 jan. 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je reactie, vervelend dat je niet genoeg info gekregen hebt. Wegens aanhoudende drukte ,waren we niet in staat om eerder te reageren. Onze excuses hiervoor! Sfeervolle groet wendy
21 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Klantenservice beter inrichten en sneller reageren. Er is nu nog geen goed antwoord gekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
23 jan. 2024
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent door de klantenservice en je het artikelen meerdere malen defect hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet Team lamp en licht
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
zit al een week op mijn bestelling te wachten, en de btw is niet goed berekent want ik zit in belgie. fqcturatie kon enkel op rembourse hopelijk volgende bestelling beter
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
19 jan. 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je enkele dagen op je bestelling hebt moeten wachten. We zien dat deze intussen wel is aangekomen en hopen dat alles naar wens is. Je factuur zal worden aangepast en je ontvangt deze zo snel mogelijk. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
15 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was de bestelling niet compleet. Ik hoop dat dit snel opgelost wordt. Ook zal er verschil in kleur in de led-lampen die ik ontvangen heb
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
19 jan. 2024
Bedankt voor je berichtje, We hebben je een mail gestuurd,we wachten nog op je reactie , Zodat we je verder kunnen helpen. Sfeer volle groet. wendy
ML
Maas L.
Veenendaal
14 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Vlot bestelproces en levering - service kan beter

Eenvoudig bestelproces en snelle levering maar een trage service afdeling. Mijn verzoek mbt levering werd pas beantwoord nadat de levering al had plaatsgevonden.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
18 jan. 2024
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
13 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prijs / kwaliteit verbeteren
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
17 jan. 2024
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent, daarom contacteren we jou straks even om te kijken voor een oplossing.
11 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkopers beter “opleiden” Website up to date houden Verzendingstijd controleren
Beoordeling melden
Antwoord van lampenlicht.nl
13 jan. 2024
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om zo snel mogelijk te reageren ondanks de drukte. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht