lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

6.146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.773 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

Verkopers beter “opleiden” Website up to date houden Verzendingstijd controleren
13 jan 2024
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om zo snel mogelijk te reageren ondanks de drukte. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
7 jan 2024
Als je 2 lampen besteld met het zelfde bestelnummer beiden op 1 dag afleveren en niet op 2 dagen om thuis te blijven. Dit kunnen jullie nagaan via post.nl.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, beste klant bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je twee verschillende aflevermomenten hebt gehad. We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
6 jan 2024
De lampen zijn prima maar de hoeveelheid karton van de verpakking is veel te veel.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling en de feedback. Fijn om te horen dat de lampen verder goed zijn. Wij wensen je veel plezier met de bestelling! Een sfeervolle groet, Team lampenlicht.
Kreeg lamp geleverd die al eerder uit de verpakking was gehaald en kapot bleek. Hadden ze simpel zelf kunnen vaststellen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je zo je bestelling hebt ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij zullen via de mail contact met je opnemen om dit op te lossen. Een vriendelijke groet, Team Lampenlicht.

Alles prima, kortingscode deed het niet

Verzending was top! Mooie lamp. Kreeg alleen een kortingscode van 10 euro die het niet deed. Baalde ervan, maar ik moest toch bestellen. Had al een afspraak gemaakt voor het ophangen ervan. Dus jammer van die code.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht

Geen mogelijkheid tot annuleren.

Gelijk na bestellen kwam ik er achter dat de kortingscode die ik gebruikt had niet goed verwerkt was. Ik kon al niet meer annuleren en na contact met klantenservice bleek de enige manier om het alsnog te verwerken de bestelling te laten leveren en terug te sturen. De klantenservice bood ook nog wen andere kortingsbon aan maar die heb ik nooit ontvangen. Het zou handig zijn om iets tijd te hebben om te annuleren na de bestelling.
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Bedankt voor je reactie. we gaan je een kosteloos retour label sturen, en een nieuwe code. mochten er nog vragen zijn,horen we het graag. Sfeervolle groet wendy
WV
Wim v.
Haarlem
was verbaasd dat ik alle glazen snoertjes zelf moest bevestigen
lamp zouw dimbaar zijn was niet zo
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. We zien dat je een smart vloerlamp hebt besteld. Deze is dimbaar d.m.v. een App op de telefoon. We sturen je hierover graag een mailtje om uit te zoeken, waarom de lamp niet wil dimmen. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
17 dec 2023
Lamp is goed, maar bevestigingsmateriaal slaat nergens op. 1 schroef dol, en 1 afgebroken.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te horen, dat de bevestigingsmaterialen niet voldoen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We nemen hierover graag contact op via de mail en hopen zo op een gepaste oplossing te komen. Met sfeervolle groeten Lampenlicht
17 dec 2023

B-stock verkocht als nieuw

Verpakking was duidelijk al eens open geweest. Zou netter zijn als bij bestellen B-stock apart wordt aangeboden.
26 dec 2023
Goedemorgen, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je niet goed geholpen bent door de klantenservice en je het artikelen meerdere malen defect hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zal daarom vandaag contact met je opnemen. Sfeervolle groet, Team lampenlicht

Alweer...

Gooi geen lampen in de sale waar iets mis mee is! Geef de klant de keuze om artikelen te kopen waarvan bekend is dat er iets mis mee is tegen een fikse korting.
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedenavond, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. We verkopen in onze outlet winkels artikelen die een tweede kansje verdienen tegen een fikse korting. Wanneer je online via de webshop besteld, behoren het compleet nieuwe lampen te zijn. In ieder geval onze excuses voor het ongemak! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we dat graag! Sfeervolle groet, team Lampenlicht
MV
Margreet V.
Kruiningen

Na 1,5 week gelukkig de bestelling ontvangen

Na 1,5 week de bestelling gelukkig ontvangen en een mailtje van de servicedesk met excuses en korting Goed opgelost!
16 dec 2023
goed is de snelheid waarop het product geleverd werd. Minder is dat er geen duidelijke beschrijving bij zat. Als je niet een beetje techniscg bent heb je moeite met al die kleine schroefjes en de volgorde
16 dec 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht

Stukje fitting mist bij een lamp

Twee lampen besteld en snel geleverd. Alleen ontbrak er bij een lamp een stukje van de fitting, dus dat maar van een oude lamp gesloopt en toch op kunnen hangen.
Antwoord van lampenlicht.nl

Matige kwaliteit en niet inieke kortingen.

Bij onze eerste bestelling bleek de badkamer spiegellamp scheef gemonteerd, en na demontage de met lijm vastgezette schroeven niet te verroeren (eigenlijk meer Qazqa (fabrikant/leverancier van de lamp) toe te rekenen). Bij de tweede bestelling waren we gelokt door de prijs en de nog kort restende periode van verkrijgbaarheid, maar dat is een beetje misleiding. De lamp bleek voor dezelfde lage prijs ook via Praxis leverbaar, zonder nep leverbaarheid. Kortom, Lampenlicht heeft een mooie website maar ook mooi praatjes en niet altijd de beste producten.

Lampen waren prima.

Lampen waren prima en voldoen aan de verwachting. Helaas geldt dat niet voor de klantenservicce want reageren op een simpele vraag duurt bijna een week. Jammer!
16 dec 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops. Vanwege aanhoudende drukte op het moment waren we helaas niet in de mogelijkheid om eerder te reageren op je bericht. Onze excuses hiervoor! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
Pakket super snel geleverd. Alleen een beschadiging op metalen buis. Gemeld met foto('). Nog geen terugkoppeling erop ontvangen.
Antwoord van lampenlicht.nl
Beste, Bedankt voor je berichtje, Wegens aanhoudende drukte,waren we niet in staat om eerder te reageren , Onze excuses hiervoor! we gaan je mail onmiddellijk antwoorden ,zodat we je kunnen helpen met de lamp. Sfeervolle groet wendy
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. We zien dat je ons hebt beoordeeld met 3 sterren zonder toelichting. We horen het heel graag indien we iets voor je kunnen betekenen. Met sfeervolle groet, Yvonne - Team lampenlicht.
Personeel van deze winkels zijn niet vriendelijk onbeschoft niet klantvriendelijk
Antwoord van lampenlicht.nl
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je op deze manier bent geholpen in de winkel. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze excuses hiervoor! We gaan de feedback intern bespreken en oppakken met de winkels. Sfeervolle groet, Yvonne - Lampenlicht.