lampenlicht.nl- Logo - Beoordelingen

lampenlicht.nl

6.146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden75.773 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
lampenlicht.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 mei 2023
Grote keuze tegen (in ons geval) zeer aantrekkelijke prijs! Wij bestelden de set van 2 buitenlampen Rotterdam. Weten uiteraard nog niet hoe e.e.a. zich op de langere termijn houdt, maar bij ons hangen de lampen direct onder een dakgoot en dus vrij beschermd. Daarom durfden we het aan lampen uit het goedkopere segment te kiezen. Let wel op: bij ons komt de elektriciteitsdraad van boven af bij de lamp. Daardoor moesten we wel 2x een sleuf in onze buitenmuur maken omdat anders de glazen kap niet over de wandplaat past. Die kap past maar op 1 manier en hangt veilig door een metalen plaatje aan de kap dat achter de muurplaat moet haken. De kap komt daardoor strak tegen de muur te hangen waardoor geen enkele ruimte overblijft om (in ons geval) de draad achterlangs te leiden. Oh ja, de fittinghouder in één van de lampen zit een heel klein beetje scheef op de wandplaat gelast. Omdat de lampen aan de zijkant van ons huis hangen, was dat in dit geval voor ons geen reden voor retour.

Als vaste klant van LampenLicht al aardig wat euro's bij hen uitgegeven. Het valt mij nu tegen dat ik een keihard NEE kreeg te horen op mijn telefonische vraag of de 2 ledlampjes er deze keer vrij van kosten bij gedaan konden worden. Ik kocht eerder meerdere armaturen uit deze serie, altijd geleverd inclusief de G9 LEDlampjes. Deze keer kocht ik dit armatuur met 2 LED spots waar voorheen de G9 lampjes dus wel standaard bijgeleverd werden. Nu niet meer. Dat mag, maar is niets anders dan een verkapte prijsverhoging die ik persoonlijk niet chic vind. Ik heb LampenLicht gebeld, het werd bevestigd. Mijn vraag om deze keer als vaste klant de G9 lampjes er nog bij te doen werd beantwoord met "NEE". Dan ga je volgende keer toch verder kijken dan dit adres. Als klant voel ik mij zo niet gewaardeerd. Ik heb het armatuur deze keer nog hier besteld zonder de G9 lampjes, ik had enige haast maar heb dezelfde G9 LED lampjes bij de Action gekocht (ook in China gefabriceerd) waarbij ik er 2 voor € 2,99 kocht. LampenLicht vraag voor G9 lampje € 9,95 per stuk....Samen dus € 19,90. Daar koop ik er bijna 7 voor bij de Action. Ongetwijfeld zal LampenLicht met het argument van kwaliteit komen of i.d. maar er is nogal een verschil. wat in mijn ogen niet is uit te leggen. Het is altijd geven en nemen, maar ook over en weer elkaar iets gunnen. Ik gunde LampenLicht diverse mooie orders, andersom, als vaste klant komt er dus niks terug, zelfs geen kortingscode of wat dan ook met een goede uitleg. Men had makkelijk kunnen zeggen "voor deze keer dan" maar volgende keer kunnen wij dat niet meer doen" of iets dergelijks. Helaas pindakaas, jammer want volgende keer ga ik echt een deur verder.

Beoordelingen voor lampenlicht.nl

21 okt 2023
Moeilijk te zeggen omdat ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen heb!
24 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je jou bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Wij zullen contact met je opnemen zodat we dit voor je kunnen oplossen. Een sfeervolle groet, Team Lampenlicht.
19 okt 2023
De nieuwe Buitenlamp met schemersensor gaat al heel snel aan, het is dan nog licht en ook laat uit. Jammer, beetje teleurgesteld. Wel een snelle levering.
19 okt 2023
Goedemorgen, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
18 okt 2023

Geen reactie op verkeerd geleverd artikel

Wij hebben diverse items besteld. Van één item hebben we acht stuks besteld en het verkeerde artikel ontvangen. Kan gebeuren. Na twee e-mails (twee verschillende adressen) en na drie dagen nog geen reactie mogen ontvangen. Ik neem aan dat dit nog wel gaat gebeuren.
19 okt 2023
Goedenavond, bedankt voor je review op trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op via mail. Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
16 okt 2023
Tafellamp brons parte met bruine kap. Lamp is mooi alleen de kap veel te groot. Had hem al uit de verpakking gehaald, maar had de kappen liever een maat kleiner.
16 okt 2023
Goedenavond, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je vertrouwen en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Team lampenlicht
11 okt 2023
Als je een 12 volts lamp levert inclusief een oplaadsnoertje moet je er ook een adapter bij leveren. Dus compleet en niet alleen een snoertje. Verder prima lamp.
14 okt 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je feedback dit helpt ons enorm! We wensen je een hele fijne dag! Met sfeervolle groet, Danisha Team lampenlicht
7 okt 2023
12 okt 2023
4 okt 2023
Er wordt gedaan alsof er watsapp ondersteuning is wat niet zo is. En op mail wordt pas na dagen gereageerd.
2 okt 2023

Lange levertijd

Na 1 week nog steeds geen lampen ontvangen en ook geen bericht dat de levering langer duurt
14 okt 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, Wat vervelend dat je geen bericht van ons hebt gekregen.Excuses daarvoor. we horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt voor je feedback. Een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Danisha Team lampenlicht
2 okt 2023
Afhandeling goed, echter bestelde goederen, 2 x bed lamp met usb lader matig. Geen bekabeling er aan, geen tweede lampje bijgelevetd. Je mag er vanuitgaan dat indien je een bed lamp besteld, dat deze dan ook compleet is.
1 okt 2023
Heb lamp besteld en heb er 4 lampen bijbestelsd hen er maar 1 gekregen en ook maar betaald heb er nu 3 besteld maar moet nauwelijks verzendkosten betalen
26 sep 2023
Heb de factuur nog niet ontvangen
30 sep 2023
Beste Meilof, Bedankt voor je review! In ons systeem staat dat er op 26 september een factuur is gestuurd via de mail. Mocht dit niet kloppen dan horen we het graag van je. Sfeervolle groet, Team Lamp en Licht
24 sep 2023
De bezorging is een ramp. 2 pakketten gevraagd op thuis adres. 1 komt er thuis. De 2e bij PostNL. Tweede punt is de spannings rail. Zal het echt wel doen. Maar plastics meer dan verwacht en de vraag of het CE keur heeft
29 sep 2023
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling via Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Onze excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag contact met je op. Sfeervolle groet, team Lampenlicht
23 sep 2023

Ervaring zaak prima ,maar…..

Ervaring zaak prima, maar de kwaliteit van de bijgeleverde schroenven is belabberd.
29 sep 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review bij trusted shops, ik neem vandaag nog even contact met je op per mail/telefoon. Sfeervolle groet, Team lampenlicht
10 sep 2023
Ze geven je een kortingscode in de mail, maar als je hem wil gebruiken doet hij het niet, reclameer je dit, dan heb je pech staat in voorwaarde...waarom stuur je dan code via mail, die niet werkt! Waardeloos dit....
14 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je code hebt ontvangen die niet werkt. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik zal met u contact opnemen zodat we dit kunnen oplossen. Een vriendelijke groet, Team lampenlicht
5 sep 2023
Kleur was op de side met licht aan wel erg verschillend
7 sep 2023
Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling op Trusted Shops. Wat vervelend om te lezen dat de kleur niet helemaal overeen kwam met je verwachtingen. Onze excuses voor het ongemak! We nemen later vandaag even contact met je op! Sfeervolle groet, team Lampenlicht
3 sep 2023
Mooi maar wel duur
28 aug 2023
Not worth to buy expensive lights We ordered a light of 180 euros.. But we got parts of all duifferent product.. customer service is also pathetic. No reply noyhing
4 sep 2023
Dear Customer, Thank you for your review. How unfortunate to hear that your first experience with us was not how it supposed to be and we're sorry for that. We can see that customer service has contacted you and send you new products. We hope this satisfied your concerns. Feel free to let us know if there are any other questions. Again, thank you for your feedback. Kind regards Team Lampandlight
20 aug 2023
Twee keer een kapotte lamp ontvangen met een te kort snoer. Op de website staat 120 cm de werkelijke lengte is net geen 80 cm. Leuke lamp maar ook de derde lamp had een te kort snoer. Een oplossing werd niet geboden, alleen terugsturen was een optie. We hebben zelf een langer snoer en langere ketting gekocht dus hij hangt nu wel boven de eettafel. De service was wel goed maar het product was minder goed.
23 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we doen ons best om onze producten te verbeteren. We horen het graag wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Danisha Team lampenlicht
HL
Harrie L.
Vortum Mullem
17 aug 2023
Reageren op een bestelling, chat werkt slecht. 2 keer moeten bestellen.
22 aug 2023
Goedemiddag, bedankt voor je review op trusted shops, we gaan ons best doen om onze service te verbeteren. Graag horen we wanneer we nog iets voor je kunnen betekenen! Voor nu bedankt en een fijne dag toegewenst! Met sfeervolle groet, Danisha Team lampenlicht
16 aug 2023

Verzending en snelheid prima

Verzending en snelheid prima, maar geleverde pin past eigenlijk niet of heel slecht bij de lamp
21 aug 2023