Lucardi Juwelier Waalwijk

235 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden383 beoordelingen in totaal

Altijd goede service, alleen was er afgesproken dat we nog oorbellen geschoten konden worden. Maar in de winkel zeiden ze dat het niet kon,dus maar oorbellen gekocht. Vroeg er om 4 en kreeg er 2 mee,denk mis communicatie of zo. Kan gebeuren voor de rest,is alles gewoon goed. Oorbellen waren eigenluck voor mijn helix piercings,maar ook achteraf te klein ivm dikte kraakbeen wat ik niet wist. En sluitingen van ringen waren anders dan ik dacht,gewoon een geheel ipv bij normale ringen.

17 dec 2023
Zeer onvriendelijk personeel. Slechte service. Heb daar armband gekocht binnen 2mnd stuk. Geen garantie geen vervanging geen coulance alleen maar dikke nee van personeel. Was geen goedkope armband. Zou echt even naar personeel kijken die je in de winkel zet . En naar jullie service beleid. Ik kom in ieder geval niet meer in jullie winkel door de behandeling van uw personeel

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Waalwijk

6 jan 2024
3 dec 2023
4 nov 2023
27 aug 2023
7 jun 2023
17 dec 2023
1 verkoopster was behoorlijk sjagreinig.dus misschien daar iets aan doen. De andere die het overnam was uiterst vriendelijk
Uitstraling van personeel is niet uitnodigend. Waren erg druk met zichzelf en mist echt sfeer in deze winkel
23 dec 2023
Het personeel was niet echt vriendelijk helaas maar de producten zijn mooi en goed geprijsd
7 nov 2023
Om geld te vragen voor het doosje waar oorbellen in passen vind ik te gek
17 nov 2023
De verkoopster zou vriendelijker kunnen zijn..