alpacshop.nl- Logo - Beoordelingen

alpacshop.nl

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden322 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mrt 2022
alpacshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Je kunt kiezen of je bestelde producten wilt laten versturen of afhalen. Wellicht een keuzemogelijkheid doorgeven van wanneer men iets kan afhalen (timeslots of iets dergelijks).

5 sep 2023
Ik heb mijn best gedaan om 250 euro in mijn mandje te stoppen omdat ik dan een Dolly erbij kreeg, ik dacht 1 krat extra kan geen kwijt. Maar die Dolly kreeg ik niet want het ging om exclusief btw hoorde ik pas toen ik belde. Want het stond nergens vermeld bij de actie. Dat vind ik niet netjes aangezien de shop ook voor particulieren is. De jongen aan de lijn was ook niet heel empatisch. Twee keer iemand aan de lijn gehad die verkeerde informatie gaf. Niet fijn! Daar kwam hij wel steeds netjes op terug (ook door een keer terug te bellen). De bakken zijn leuk omdat er keuze is in kleur. Helaas was geel bijna uitverkocht. De kwaliteit lijkt iets minder goed dan de kratten van de hornbach, maar dat er verschillende kleuren en maten zijn maakt het wel de moeite waard! Onze speelkamer kan weer tegen een stootje! Oja, ik zag iets van verdeeldingen voor in de bak. Maar er staat geen uitleg bij dus wist ik niet wat ik er mee zou moeten. Later kwamen we erachter dat het wel handig zou zijn, maar dus niet besteld. Tip voor jullie is een foto met hoe je dit in een krat kan gebruiken. Ook een uitleg over de verschillende losse deksels mag best op de site. Verder werkte de winkelwagen niet op je telefoon, dus moest ik echt achter mijn laptop zitten. Daar kwam ik pas later achter waardoor ik al meerdere keren gefrustreerd was dat hij niet bijwerkte. Nou, genoeg stof voor verbetering dus 😅 ik hoop dat de kwaliteit voldoende is en dat we jaren plezier hebben van de bakken!

Beoordelingen voor alpacshop.nl

Top service
JT
Judy T.
Amsterdam
Prima kunststof bakken en volgende dag al bezorgd. Bedankt!
26 aug 2023
Goede kwaliteit bakken. Er was een klein probleempje met mijn bestelling. Meteen iemand aan de telefoon en uur later was het opgelost. Goede klantenservice!
12 aug 2023

Top ervaring

Goed telefonisch bereikbaar, goed advies, product beter dan verwacht en super snelle en adequate levering.
7 sep 2023
Erg snelle service en ondanks geen eerdere bestelling toch verzonden met betaling achteraf. Top!
24 aug 2023
Snelle en correcte levering, duidelijke site en daardoor mogelijk makkelijk te bestellen.
8 jul 2023
Snelle levering, goed persoonlijk bereikbaar om een kleine aanpassing door te geven
11 jul 2023
Bedankt voor zowel je algemene als de productreview, én goed om te lezen dat je naar wens geholpen bent! Hopelijk tot een volgende keer. Groeten, Team Alpac
27 sep 2023
Producten en prijzen zijn goed. Levering is snel, communictaie is duidelijk.
26 jun 2023

Prima!

vlot, compleet, en heel correct geleverd! vriendelijke chauffeurs.
Antwoord van alpacshop.nl
Fijn te lezen Margreet én ook bedankt voor je productreviews, daar zijn we blij mee! :) Groetjes, Team Alpac
6 aug 2023

Perfect

Snelle levering, alles netjes opgeslagen en overzichtelijk
15 jul 2023
Ze denken met je mee, en pakken problemen snel op.
Antwoord van alpacshop.nl
Fijn dat we ons steentje hebben kunnen bijdragen! Veel succes en hopelijk tot een volgende keer. Groeten, Team Alpac