Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
26 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Deze website geeft een duidelijk overzicht van de vele merken en soorten die er zijn. Ook hebben ze een handige module om snel tot wat opties te komen die geschikt zijn voor je reis.
Levering snel en prima, ik heb er ook eentje retour gezonden omdat deze toch wat te klein was voor mij...ook dit geen enkel probleem.
Ik was eigenlijk aan het kijken voor een Samsonite harde koffer...omdat dit toch wel een algemeen bekend kwalitatief goed merk is / was. Echter las ik diverse reviews online dat hun harde koffers tegenwoordig van gerecycled materiaal worden gemaakt...en soms na 1 reis al zwaar gekrast en zelfs ingedeukt zijn met blijvende schade !!! Om dit soort ellende met de klantenservice daarna, garantie...etc. etc. te vermijden heb ik gekozen voor de TITAN LITRON L. Echt super tevreden, mee op reis naar Zuid Amerika, diverse binnenlandse vluchten gepakt ook, en de koffer heeft het super doorstaan! Zeker een aanrader. De koffer voelt niet keihard aan.. je zou denken is een beetje slap...maar toch geeft het dus wel voldoende stevigheid en blijft en prima in vorm!!
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service.
My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home.
The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle.
Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl
Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is een mooie leren schoudertas maar het leer ziet er op een paar plekken erg verfrommeld uit. De schouderband ziet er ook wat rimpelig uit en sommige onderdelen hadden wat beter afgewerkt mogen worden. Leer is een natuurproduct en er kunnen ongelijkheden in zitten maar het mag wat minder.
Beoordeling melden
11 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Pakket door fout vervoersbedrijf niet geleverd. Ik heb het moeten annuleren en ook is het terugbetaald, maar dat koste onevenredig veel tijd, mails en moeite. Jammer was een mooie koffer.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
10 dagen geleden
Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de levering van je pakket. Het is zeker niet onze bedoeling dat het annuleren en terugbetalen van een bestelling veel tijd en moeite kost.
We nemen je feedback serieus en zullen dit gebruiken om onze processen te verbeteren. We vinden het bijzonder spijtig dat je door deze situatie niet van je nieuwe koffer hebt kunnen genieten.
Vriendelijke groet Travelbags
17 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Dhl heeft 4 keer het zogenaamd niet kunnen vinden en de klantenservice bleef maar zeggen afwachten afwachten of reageerde niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
17 okt 2024
Beste Simone,
Bedankt voor je feedback.
Wat vervelend dat er een probleem is met de bezorging van je bestelling. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Onze excuses daarvoor.
Uiteraard willen we dit graag op een passende manier voor je oplossen. We raden je aan om een mail te sturen naar klantenservice@travelbags.nl zodat we het verder voor je kunnen oppakken.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
18 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Had ze nul sterren gegeven als het kon. Koffer een keer gebruikt en het slot was al direct kapot. Koop geen Samsonite
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
18 okt 2024
Wat ontzettend vervelend om te horen dat het slot van je koffer direct kapot was na één keer gebruiken. Dit is natuurlijk niet de kwaliteit die we willen leveren. We bieden onze excuses aan voor het ongemak.
We zouden graag willen helpen om dit probleem op te lossen. Zou je via onze garantiepagina een formulier kunnen invullen? Hier is de link: https://www.travelbags.nl/klantenservice/garantie/ dan pakken we het verder vandaar voor je op. Vriendelijke groet Travelbags
19 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering van dit artikel heeft nog niet plaatsgevonden. Zeer slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
21 okt 2024
Beste Jay,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Dit is niet de ervaring die we onze klanten willen geven. Onze excuses voor dit ongemak.
We sturen je een mail om dit probleem verder met je op te pakken.
Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
20 uur geleden
Beste Patrick,
Dank voor je review.
Wat vervelend dat je niet geheel tevreden bent.
Graag horen we wat er aan de hand is zodat we onze service in de toekomst kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
3 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
16 okt 2024
Beste Kim,
Bedankt voor je review van 3 sterren. We zijn blij dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven. We streven altijd naar een 5-sterren service, dus als je specifieke suggesties of opmerkingen hebt over hoe we onze service of producten kunnen verbeteren, horen we dat graag. Jouw input is waardevol voor ons!
Met vriendelijke groet,
Travelbags
11 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
14 okt 2024
Beste Caspar,
Bedankt voor je review van 3 sterren. We zijn blij dat je de tijd hebt genomen om feedback te geven. We streven altijd naar een 5-sterren service, dus als je specifieke suggesties of opmerkingen hebt over hoe we onze service of producten kunnen verbeteren, horen we dat graag. Jouw input is waardevol voor ons!
Met vriendelijke groet,
Travelbags
18 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
De koffer komt niet overeen met het filmpje
De koffer voldoet niet aan hetgeen wat op het filmpje vertoont wordt. Ik heb nu extra offersloten moeten kopen.
Ik heb Travelbags voorgesteld dat zij de sloten met een leuke korting leveren. Zij erkennen dat het filmpje wat bij de koffer stond niet juist was, echter een tegemoetkoming is niet over te praten. Ik kan mijn 2 koffers terug sturen op hun kosten, wat naar mijn mening ook geld kost.
Ik heb echter geen keus want vanavond vlieg ik al, dus ik heb zelf bij een andere winkel slotjes gekocht, maar service van Travelbags is dus ronduit slecht te noemen.
Naar mijn mening waren ze een stuk slimmer om bijvoorbeeld 10 euro korting te geven op de 4 sloten welke ik nu gekocht heb. Ze hadden dan een tevreden klant en had ze een slechte beoordeling gescheeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
19 sep 2024
Beste Michel,
Bedankt voor je uitgebreide feedback. Onze excuses voor de verwarring en het ongemak veroorzaakt door de onjuiste informatie in het filmpje. We gaan het filmpje verwijderen om verdere misverstanden te voorkomen. Helaas kunnen we geen korting bieden op de slotjes, maar we zijn blij te horen dat je een oplossing hebt gevonden. We nemen je feedback serieus en zullen dit gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
7 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb een tasje met beschadiging toegestuurd gekregen.
Ik heb hierover telefonisch contact gehad, dat was vriendelijk en helpend.
Tasje aangemeld voor retour, maar het duurt lang voordat er reactie komt.
Dat vind ik vervelend.
Het tasje stuur ik het liefst zo snel mogelijk retour.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
10 sep 2024
Beste Mariska,
Dank voor je bericht.
Wat vervelend dat je item een beschadiging heeft.
Hopelijk heb je inmiddels het retourlabel om je pakket te retourneren naar ons.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
4 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet ontvangen en ga volgende week op vakantie moet ik toch wachten tot wanneer de vervoerder wat laat weten schandalig ga hier nooit meer een bestelling plaatsen nieuwe koffer al gekocht bij een ander volgende dag in huis ging perfect
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
7 okt 2024
Beste Nabil,
Bedankt voor het delen van je ervaring en de frustratie die je hebt ervaren met je bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling op tijd te ontvangen, vooral als je een vakantie gepland hebt.
We hebben reeds een onderzoek gestart bij de vervoerder om te achterhalen wat er met je pakket is gebeurd. We nemen deze situaties erg serieus en zijn actief bezig met het oplossen ervan. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Hoewel we horen dat je al een alternatief hebt gevonden, hopen we dat we de situatie naar tevredenheid kunnen oplossen en je in de toekomst toch nog eens van dienst kunnen zijn.
Bedankt voor je geduld en begrip.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
Ontevreden hoe lang het het duurt voor ik de giftcard krijg bij retour. Wil nl een andere rugzak bestellen en moet nu al bijna een week wachten. Geen volgende keer meer en anders beter geld terug ipv giftcard
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 sep 2024
Beste Margot, Bedankt voor het delen van je ervaring met het retourproces voor de giftcard. Het spijt ons te horen dat dit niet naar verwachting is verlopen en dat je langer hebt moeten wachten dan gewenst. Dit is zeker niet de ervaring die we onze klanten willen bieden.
We begrijpen dat het frustrerend is om te wachten, vooral als je snel een andere aankoop wilt doen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We nemen je feedback serieus en zullen kijken hoe we ons retourproces kunnen versnellen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.
Mocht je nog vragen hebben of als we je verder kunnen helpen, laat het ons gerust weten. We staan klaar om je te ondersteunen en hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.
Met vriendelijke groet, Travelbags
17 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Het product is teruggestuurd en ik heb aangegeven dat ik graag een bon wil om een nieuw product uit te zoeken.
Helaas nog niks ontvangen...
Graag zou ik snel een tegoedbon krijgen
Beoordeling melden
16 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
De enige reden dat ik voor travelbags heb gekozen is dat ze de volgende dag al konden leveren en de andere website niet .. maar helaas dat is niet gelukt... teleurgesteld
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
17 sep 2024
Beste Gert,
Dank voor je bericht.
Wat vervelend dat je pakket niet de volgende dag is geleverd.
Hopelijk is je pakket er alsnog spoedig. Indien dit niet het geval is horen we het graag!
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
7 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
retour duurt veel te lang, eerst 7 dagen wachten op controle ? dan 7 dagen wachten op je geld, hopelijk dat het komt, retour moet net zo snel als levering zijn
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 sep 2024
Beste Ben,
Bedankt voor je feedback over ons retourproces. We begrijpen dat je graag wilt dat het retourneren net zo vlot verloopt als de levering. Het spijt ons dat het proces langer duurt dan verwacht.
We streven ernaar om retouren zo snel mogelijk te verwerken, maar soms kan het door drukte wat langer duren voordat een retour gecontroleerd is en de terugbetaling plaatsvindt. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We nemen je feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze processen waar mogelijk te verbeteren. Mocht je nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, laat het ons weten. We helpen je graag verder.
Met vriendelijke groet, Travelbags
16 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Wacht nog steeds op levering.
Ik kan nog geen feedback geven, aangezien ik nog steeds wacht op bezorging van een artikel dat binnen 2 dagen geleverd zou worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
17 sep 2024
Beste Anita,
Dank voor je review.
Wat vervelend dat je het pakket nog niet hebt ontvangen.
Graag kijken we dat voor je na. Zou je ons het ordernummer willen mailen naar klantenservice@travelbags.nl.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
24 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Beter afstemmen met vervoerder. 2 koffers besteld die allebei nog al wat later kwamen dan op de site wordt vermeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
27 sep 2024
Beste Antoinette,
Dank voor je bericht.
Wat vervelend dat je pakket later aan kwam.
Ons excuus hiervoor!
We nemen je feedback mee om onze service in de toekomst te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Travelbags.
14 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Tas teruggestuurd. Nog geen terugboeking of bevestiging van terugboeking gezien.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
16 sep 2024
Beste Cees,
Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat je nog niets hebt gehoord over je retourzending. Uiteraard kijken we dit graag voor je na.
We raden je aan om een mail te sturen naar: klantenservice@travelbags.nl
Dan pakken we dit zo snel mogelijk voor je op.
Met vriendelijke groet,
Travelbags
9 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Geen tas mogen ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
10 sep 2024
Beste Melissa,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je geen bestelling hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten.
We zien dat je inmiddels contact met ons hebt gehad. Er is door ons een onderzoek opgestart bij de vervoerder.
Zodra er nieuws is laten we dit aan je weten. We doen ons best om het zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Travelbags