Travelbags Nederland
Beoordelingen:

3.700 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106.503 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 aug. 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

de meest kritische beoordeling

3 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(63)
(91)
Resetten
5 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prijs op de website niet hetzelfde als bij thuislevering!!! Had een tas besteld op internet €59.95 Toen deze tas binnen kwam zat er een prijs op van €49.95 na mailen kreeg ik te horen dat ze daar niks aan konden doen echte onzin , dan moet je zorgen dat er geen stickers meer op zitten als je gaat verzenden , ben benieuwd of er nu wel iets mee gedaan wordt!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
6 feb. 2024
Beste Ellen, Wat vervelend om te horen dat er een prijsverschil was tussen de prijs op onze website en de prijs op de tas. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we bieden onze excuses aan voor dit ongemak. We doen ons uiterste best om dit soort situaties te voorkomen, maar helaas kan het soms gebeuren dat er een oud prijskaartje op een product zit. We hebben je feedback ter harte genomen en zullen er in de toekomst extra op letten dat er geen oude prijskaartjes meer op de producten zitten. Bedankt voor je begrip en nogmaals onze excuses voor het ongemak.
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De toegestuurde rugzak was krom, waarschijnlijk omdat deze verstuurd wordt in een zak in plaats van in een doos. Voor retourzending moet ik zelf een zak regelen, naar dichtstbijzijnde DHL rijden. Gedoe.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
4 dagen geleden
Beste Jan, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de rugzak niet in perfecte staat bij jou is aangekomen. Wij streven ernaar om al onze producten in optimale conditie te leveren en het is vervelend om te horen dat dit in jouw geval niet is gelukt. We nemen deze informatie zeker serieus om dit soort zaken voor de toekomst te voorkomen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Travelbags
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Geen 6 maar slechts 1 tas ontvangen, slechte afhandeling.

Ik bestel een tassenset met 6 tassen. Er stond een foto met 6 tassen en in de tekst stond ook duidelijk dat de set uit 6 tassen zou bestaan. Ik kreeg maar 1 tas en kan fluiten naar die andere 5 tassen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
3 dagen geleden
Beste Yfke, bedankt voor je review. Zou je ons je ordernummer naar de klantenservice willen mailen ( klantenservice@travelbags.nl) dan kijken we het voor je na. Vriendelijke groet Travelbags
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Snelle levering maar geen goede kwaliteit

Snelle levering. De rugzak heeft veel vakken en ziet er mooi uit. Alleen de gesp van de schouderband blijft niet zitten, dus na elke keer dat ik de rugzak om doe moet ik de hoogte opnieuw instellen.
Beoordeling melden
29 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
De tas is niet aangekomen, toen hebben ze het nog eens geprobeerd en nu krijg ik een bericht over een beoordeling terwijl ik en geen geld terug heb en geen tas heb.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
30 jan. 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het item niet hebt ontvangen. Zou je contact met ons willen opnemen via klantenservice@travelbags.nl? Dan lossen we het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
6 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Koffer besteld maar de maat van de koffer klopt niet. Is beduidend kleiner dan aangegeven staat op de site en op de doos.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 feb. 2024
Beste Annelies, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de maat van je koffer anders is dan verwacht. We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken graag met je mee. Met vriendelijke groet, Travelbags
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechte kwaliteit ritsen, al na 1 keer gebruiken kapot…geen service of garantie…
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
13 dagen geleden
Beste Ed, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je item een defect heeft! Wij bieden helaas geen reparatie service aan indien het hier niet gaat om garantie. Ons excuus voor de vervelende situatie. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
7 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mij bestelling niet ontvangen via Dhl .mvg Metin
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 feb. 2024
Beste Metin, Bedankt voor je review. We vinden het heel vervelend dat je de bestelling niet tijdig hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. We gaan het zo snel mogelijk voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Travelbags
3 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bad delivery, worse customer service

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
3 jan. 2024
Dear Mariela, I understand your frustration with your recent delivery experience from Travelbags and DHL. It is unacceptable that your suitcase, worth almost 300 euros, was not delivered to your home as promised. The fact that you were sick and struggling to make the 850-meter walk to the pickup store only adds to the inconvenience and distress you experienced. Our goal is to ensure that our customers have a great experience from the moment they place an order to the moment they hold their product in their hands. It appears that we have not met this expectation in your case and for this we sincerely apologize. We are in continuous discussions with DHL to address these issues and improve the service. We take your feedback very seriously and will use it to improve our services. We will also discuss this specific case internally to see how we can better respond to such situations in the future. Once again our apologies for the inconvenience. If you have any further questions or comments, please let us know. With kind regards, Travelbags
BS
Brian S.
IJmuiden
3 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ondanks meerdere en steeds preciezere aankondigen per mail van het bezorgmoment, is er - na een halve dag wachten- uiteindelijk helemaal niks bezorgd, niks gecommuniceerd en is onduidelijk waarom er niks gebeurd is en waar mijn pakket gebleven is. Dit ligt waarschijnlijk voornamelijk bij de bezorger.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
4 jan. 2024
Beste Brian, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat we onze belofte niet hebben waar gemaakt om de volgende dag te leveren. De zending heeft helaas vertraging opgelopen bij onze vervoerder. Onze excuses hiervoor. We zien dat je hierover inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. We gaan er alles aan doen om de bestelling alsnog zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ja door storing op Vakantiebeurs qua pinnen was het niet doorgekomen later het scheen dus dat ik zat te wachten en bleek dat de betaling niet gelukt is vandaar dat de koffer niet kwam en daar heb ik ook niets over gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
18 jan. 2024
Beste Mariel, Bedankt voor je review. We hebben het voor je nagekeken. De betaling is wel bij ons binnen gekomen. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
22 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
€5,- retour beloofd na het invullen van een vragenlijst. Maar na 1 maand nog niets ontvangen. Al eens over gemaild en het zou verwerkt worden. Tas is bij bol.com zelfs € 10,- goedkoper. Jammer. Tas is wel snel geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
22 jan. 2024
Beste Twiggy, bedankt voor je review. wat vervelend dat je de € 5,00 nog niet terug hebt ontvangen. Zoals we in de mail geschreven hebben komt dit terug na het retour termijn. Excuses voor de verwarring. Vriendelijke groet Travelbags.
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje nog steeds niet bezorgd. Ben al meer dan een week aan het wachten op de bestelling terwijl aangegeven werd dat als we voor een bepaalde tijd besteld het de volgende dag in huis zou zijn. Nou, niet dus
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
18 jan. 2024
Beste Sterre, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
18 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
bestelling duurde langer dan aangegeven en ik vond het niet duidelijk hoe de cardhouder werkt. Daarover bericht gestuurd. de behandeling dezelfde dag en dat is natuurlijk snel en uitstekend
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
19 jan. 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat vervelend dat het wat langer duurde dan aangegeven. Wel fijn om te horen dat je snel geholpen bent met je vraag. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

De beschrijving bij deze tas aanpassen!

De beschrijving bij deze tas aanpassen. de schouderband is niet verstelbaar maar op de website staat van wel. Verder geen klachten, de afhandeling van het retour sturen verliep goed.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
16 jan. 2024
Beste Aafke, Dank voor je review. We gaan er direct achteraan! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
In de middag besteld en zou de volgende dag geleverd worden. Inmiddels zijn we inclusief weekeind 4 dagen verder. DHL storing??? Dat vindt ik lastig te geloven.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
18 jan. 2024
Beste Wim, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
10 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Koffer is niet geleverd omdat de postcode niet zou kloppen. Die klopte echter wel. Daarnaast is het bedrag ook nog niet teruggestort.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
10 jan. 2024
Beste Patrick, Bedankt voor je review. Zou je ons willen mailen met je ordernummer op klantenservice@travelbags.nl? Dan zullen wij dit zo spoedig mogelijk voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Travelbags
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ons bestelling hebben we nog steeds niet ontvangen. Dat terwijl er stond vandaag besteld, morgen in huis
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
18 jan. 2024
Beste Najiba, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
28 dec. 2023
 Geverifieerde beoordeling
op internet gemeld dat oplevering direct volgende dag maar in feit?? 21 dagen daarna!! zo slecht
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
28 dec. 2023
Wat vervelend om te horen dat je bestelling zo lang op zich heeft laten wachten. Onze belofte is inderdaad dat als je voor 23:00 bestelt, je het de volgende dag in huis hebt. Het lijkt erop dat we die belofte niet hebben kunnen waarmaken en daarvoor bieden we je onze oprechte excuses aan. Zou je ons het ordernummer kunnen doorgeven? Dan kunnen we uitzoeken wat er precies mis is gegaan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Bedankt voor je begrip en geduld.
17 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog niets ontvangen. Hopelijk vandaag. Het zou vrijdag geleverd worden volgens site
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
18 jan. 2024
Beste Rina, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags