Travelbags Nederland
Beoordelingen:

3.700 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106.503 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 aug. 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

de meest kritische beoordeling

3 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(63)
(43)
Resetten
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet teruggebeld na probleem met artikel.

Het geleverde artikel voldeed helemaal. Maar ik kreeg de koffer met cijferslot niet open en jullie gebeld voor ondersteuning. Vanwege drukte zou ik teruggebeld worden. Maar dit hebben jullie niet gedaan. Ik heb daarna zelf de oplossing gevonden, maar jullie hebben niet gedaan wat beloofd was.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
5 dagen geleden
Beste Mia, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je een oplossing hebt gevonden voor het probleem met je slot. Onze excuses dat we je hierover niet hebben terug gebeld. Dit is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Snelle levering maar geen goede kwaliteit

Snelle levering. De rugzak heeft veel vakken en ziet er mooi uit. Alleen de gesp van de schouderband blijft niet zitten, dus na elke keer dat ik de rugzak om doe moet ik de hoogte opnieuw instellen.
Beoordeling melden
6 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Koffer op slot en instructie in koffer

De koffer zat op slot en de beschrijving hoe deze moest worden geopend zat in de koffer. Er werd wel snel gereageerd op mijn app met de vraag hoe de koffer open moest
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
6 feb. 2024
Goedemiddag, Dank voor je review. Wat jammer dat het niet helemaal duidelijk was hoe de koffer geopend moest worden. Uiteraard wel fijn dat je snel antwoord hebt gekregen op je vraag! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
10 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eerlijker adverteren. Als iets navy is, niet vermelden als zwart. En als het kan afgeven, dan moet dat zeker meteen duidelijk vermeld worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
12 feb. 2024
Beste Roberto, Dank voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je item! We ontvangen graag een foto van het item ter beoordeling. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
6 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Koffer besteld maar de maat van de koffer klopt niet. Is beduidend kleiner dan aangegeven staat op de site en op de doos.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
8 feb. 2024
Beste Annelies, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de maat van je koffer anders is dan verwacht. We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken graag met je mee. Met vriendelijke groet, Travelbags
NK
Nicole K.
Amsterdam
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Maken het bijna onmogelijk om aankopen te retourneren. Ik adviseereen klantvriendelijker bedrijf!
Beoordeling melden
3 feb. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb 59,95 moeten betalen terwijl er een prijssticker op de bezorgde tas zat van 49,95!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
5 feb. 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent. Zou je hierover contact met ons willen opnemen via klantenservice@travelbags.nl? Dan lossen we het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
26 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet dus er valt niet zo veel feedback te geven.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
29 jan. 2024
Beste Marion, Hartelijk dan k voor je review. Dat is vervelend en uiteraard niet de bedoeling. Kun je misschien je deze klacht misschien delen met onze klantenservice. Zij kunnen dan voor je nakijken wat er aan de hand is en het probleem voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Travelbags
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Absoluut geen value for money. Product is zijn prijs echt niet waard.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
6 dagen geleden
Beste Tim, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent. Zou je ons willen mailen naar klantenservice@travelbags.nl. We horen graag wat er precies aan de hand is zodat we het voor je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
26 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel was vies
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
29 jan. 2024
Beste Kees, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een artikel hebt ontvangen dat vies is. Onze excuses hiervoor. We zien dat je het inmiddels hebt aangemeld als retour. Zodra het bij ons binnen is gaan we het voor je verwerken en terug betalen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Eenmaal werd mijn bestelling door DHL teruggestuurd naat Travelbags, geen jas maar bedrag vergoed gekregen. De 2e keer is nog gaande, 4 dagen geleden besteld maar nog niets geleverd. Schijnt aan DHL te liggen. De service en het kontakt met travelbags goed.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
18 jan. 2024
Beste Ati, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
20 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie product is prima, maar DHL is een slechte bezorger, al veel slechte ervaringen mee. producten kwijt, niet afgeleverd etc. Nu voor retour moet ik naar een naastgelegen stad om mijn product te retourneren. Post NL veel beter.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
22 jan. 2024
Goedemorgen Karin, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je ervaring met DHL niet positief is! Ons excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ja door storing op Vakantiebeurs qua pinnen was het niet doorgekomen later het scheen dus dat ik zat te wachten en bleek dat de betaling niet gelukt is vandaar dat de koffer niet kwam en daar heb ik ook niets over gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
18 jan. 2024
Beste Mariel, Bedankt voor je review. We hebben het voor je nagekeken. De betaling is wel bij ons binnen gekomen. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
18 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
bestelling duurde langer dan aangegeven en ik vond het niet duidelijk hoe de cardhouder werkt. Daarover bericht gestuurd. de behandeling dezelfde dag en dat is natuurlijk snel en uitstekend
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
19 jan. 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat vervelend dat het wat langer duurde dan aangegeven. Wel fijn om te horen dat je snel geholpen bent met je vraag. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

De beschrijving bij deze tas aanpassen!

De beschrijving bij deze tas aanpassen. de schouderband is niet verstelbaar maar op de website staat van wel. Verder geen klachten, de afhandeling van het retour sturen verliep goed.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
16 jan. 2024
Beste Aafke, Dank voor je review. We gaan er direct achteraan! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
8 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling

Code nieuwe klant: niks mee gedaan

Ik kreeg code als nieuwe klant en vulde deze op bestelling in. Korting is echter niet afgetrokken. Geappt: is onmogelijk om bedrag te doen nakomen werd verteld!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
9 jan. 2024
Beste Hendrik, Bedankt voor je feedback. Het is voor ons inderdaad niet mogelijk om de kortingscode na het plaatsen van de bestelling nog toe te passen. Uiteraard kunt u deze korting wel gebruiken voor uw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Travelbags
1 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede instructies geven en antwoord geven op mijn vraag. Er zaten 2 instructies bij voor het cijferslot, maar beiden kloppen niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
2 jan. 2024
Beste Bob, We zien dat je problemen hebt met het TSA slot van je koffer. We willen je hier graag mee helpen, zou je ons een mail willen sturen? Deze mag je sturen naar klantenservice@travelbags.nl Met vriendelijke groet, Travelbags
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet echt goed want hij zou er allang moeten zijn maar hij is er niet
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
18 jan. 2024
Beste Naomi, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kan er nog niet over oordelen, omdat ik hem nog niet heb ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
18 jan. 2024
Beste Lotte, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags
16 jan. 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niet geleverd 11 januari besteld
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags Nederland
18 jan. 2024
Beste Jacqueline, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je bestelling nog niet is bezorgd. Dit is uiteraard niet wat wij je hebben beloofd bij het plaatsen van je bestelling. Onze oprechte excuses hiervoor. Helaas heeft een deel van onze bestellingen een flinke vertraging opgelopen door een storing bij onze vervoerder. We hebben een mail gestuurd naar alle klanten die dit treft. Mocht je na het lezen van deze mail nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Travelbags