Travelbags Nederland

3.812 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106.922 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

Koffer is prima verpakt en snel thuis geleverd. Echter heb ik wel één probleem met travelbags. Ik had namelijk nog wat VVV cadeaubonnen liggen, maar ik kon maar 1 bon gebruiken. Er is blijkbaar een max ingesteld voor €50,- aan cadeaubonnen. Dit kon ik nergens terug vinden en kwam alleen maar naar boven zodra ik de eerste cadeaubon had ingevuld. Dit bedrag krijg je ook niet meer terug als je besluit de bestelling te annuleren. Dit is toch wel het grootste minpunt bij travelbags. Bij andere (web)winkels heb ik dit nog nooit meegemaakt.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Michiel, Bedankt voor je review. Het klopt inderdaad dat er een maximum is van €50,- voor VVV cadeaukaarten. De reden hiervoor kun je vinden op de website van VVV https://www.vvvnederland.nl/nieuws/kan-ik-met-mijn-vvv-cadeaukaart-nog-maar-maximaal-e50-besteden/ Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
Te duur, bij de meeste webshops minstens 20 goedkoper Reden dat ik de tas gekocht heb uiteraard om hem te gebruiken als rugzak Waarom ik hem aan een vlaggenmast heb gehangen: om hem als “geslaagd” cadeau “zonder vlag en wimpel” omdat hij veel te duur was. te publiceren aan de gever Ik kan hem moeilijk op mijn rug fotograferen. Kan helaas niet lachen om de cynistische ondertoon van jullie reactie
Verkeerde koffer geleverd gekregen en vervolgens slechte service gekregen om het op te lossen, eigenlijk geen service. Ik moest de verkeerde koffer retour sturen en hopen dat ik de juiste koffer weer opnieuw kon bestellen (en eerst weer betalen). Volgens Travelbags was het "slechts" vervelend.
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het verkeerde item hebt ontvangen. Uiteraard moet dat netjes opgelost worden voor je! Graag horen we of het verkeerde item is geretourneerd. Dan kijken we graag naar de mogelijkheden. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.

Denk goed na over bezorg belofte.

Twee dingen kunnen beter. 1 Vandaag besteld voor 23.59 morgen in huis. Was al voor 23.00 uur toch niet mogelijk. 2. Als ik dan een (laat in de avond) bezorgmoment aangeef, bezorg dan ook op dat moment en niet ergens overdag. Verder ben ik blij met de tas en de kleur bevalt goed.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Lisander, Bedankt voor je review. Wij bieden aan voor 22:59 besteld, morgen in huis. Ik zie dat je bestelling om iets over 23:00 bij ons is binnen gekomen. Dit betekent inderdaad dat je pakket een dag later wordt geleverd. Ik hoop dat je ondanks de dag vertraging blij bent met je bestelling. Heb je vragen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags

Betere foto’s en afhandeling retouren duurt lang

Betere foto’s. Kleur van de koffer week af. Ook de afhandeling van retouren duurt erg lang. Met als gevolg dat het artikel in een andere kleur niet meer in de aanbieding is..
10 mrt 2024
Schouderband miste, alle verpakkingsmateriaal was al weg, kreeg 10% korting, want nalevering van de missende schouderband kon niet??…jammer
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Tineke, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je item niet compleet is geleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou je ons willen mailen naar klantenservice@travelbags.nl. Dan gaan we het uiteraard voor je oplossen! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
Vraag mij dat over een maandje nog eens. Dan kan ik er wellicht iets zinnigs overzetten. Nu niet, na pas 2 dagen in mijn bezit.
9 mrt 2024
Het pakket is niet thuis bezorgd, zoals afgesproken. Ik kon het een paar dagen later ophalen bij een DHL-punt.
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket niet thuis hebt ontvangen. Ons excuus voor het ongemak. We nemen deze feedback mee om onze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
Je kunt zendingen naar een adres ook combineren, zodat je niet 2x thuis hoeft te blijven
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedemorgen Arthur, Dank voor je review. Graag horen we wat precies het probleem is zodat we dit wellicht kunnen oplossen voor je. Zou je ons willen mailen naar klantenservice@travelbags.nl? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.

Service laat te wensen over

Wij hebben twee koffers besteld waarvan een duidelijk niet helemaal ongebruikt was.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Selma, Dank voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet geheel tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
9 mrt 2024

Niet teruggebeld na probleem met artikel.

Het geleverde artikel voldeed helemaal. Maar ik kreeg de koffer met cijferslot niet open en jullie gebeld voor ondersteuning. Vanwege drukte zou ik teruggebeld worden. Maar dit hebben jullie niet gedaan. Ik heb daarna zelf de oplossing gevonden, maar jullie hebben niet gedaan wat beloofd was.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Mia, Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je een oplossing hebt gevonden voor het probleem met je slot. Onze excuses dat we je hierover niet hebben terug gebeld. Dit is zeker niet de service die je van ons mag verwachten. Mocht je toch nog vragen hebben dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Travelbags

Snelle levering maar geen goede kwaliteit

Snelle levering. De rugzak heeft veel vakken en ziet er mooi uit. Alleen de gesp van de schouderband blijft niet zitten, dus na elke keer dat ik de rugzak om doe moet ik de hoogte opnieuw instellen.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Ellis, bedankt voor je review. Wat vervelend dat de schouderband niet blijft zitten. Zou je het garantieformulier op de website willen invullen dan gaan we kijken of we een oplossing voor je hebben. Vriendelijke groet Travelbags

Koffer op slot en instructie in koffer

De koffer zat op slot en de beschrijving hoe deze moest worden geopend zat in de koffer. Er werd wel snel gereageerd op mijn app met de vraag hoe de koffer open moest
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedemiddag, Dank voor je review. Wat jammer dat het niet helemaal duidelijk was hoe de koffer geopend moest worden. Uiteraard wel fijn dat je snel antwoord hebt gekregen op je vraag! Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
10 feb 2024
Eerlijker adverteren. Als iets navy is, niet vermelden als zwart. En als het kan afgeven, dan moet dat zeker meteen duidelijk vermeld worden.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Roberto, Dank voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je item! We ontvangen graag een foto van het item ter beoordeling. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
Koffer besteld maar de maat van de koffer klopt niet. Is beduidend kleiner dan aangegeven staat op de site en op de doos.
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Annelies, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de maat van je koffer anders is dan verwacht. We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken graag met je mee. Met vriendelijke groet, Travelbags
NK
Nicole K.
Amsterdam
18 feb 2024
Maken het bijna onmogelijk om aankopen te retourneren. Ik adviseereen klantvriendelijker bedrijf!
Antwoord van Travelbags Nederland
Beste Nicole, Bedankt voor je bericht. Mocht je vragen hebben over ons retourproces, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
3 feb 2024
Heb 59,95 moeten betalen terwijl er een prijssticker op de bezorgde tas zat van 49,95!
Antwoord van Travelbags Nederland
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat je niet tevreden bent. Zou je hierover contact met ons willen opnemen via klantenservice@travelbags.nl? Dan lossen we het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.