Travelbags.nl- Logo - Beoordelingen

Travelbags.nl
Beoordelingen:

4.271 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden108.511 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Meest relevante negatieve beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(80)
(43)
Resetten
29 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen 24 uur na mijn bestelling stond hetzelfde artikel voor 14 euro minder in de shop. Ik heb gemaild over teruggave van 14 euro. Antwoord was: dat is niet mogelijk, we kunnen helaas geen terugbetaling doen voor het prijsverschil, aangezien onze prijzen kunnen fluctueren afhankelijk van verschillende factoren zoals promoties en voorraadniveaus. Vind dit echt een hele slechte service. Voor mij nooit meer een bestelling bij dit bedrijf.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
2 jul 2024
Beste Ineke, Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als je ziet dat de prijs van een artikel kort na je aankoop daalt. Onze prijzen kunnen inderdaad fluctueren door verschillende factoren zoals promoties en voorraadniveaus, zoals je in ons antwoord hebt kunnen lezen. Hoewel we geen prijsverschil kunnen terugbetalen na een aankoop, waarderen we je feedback en nemen we dit mee in het evalueren van ons prijsbeleid. We streven ernaar om al onze klanten een positieve ervaring te bieden en het spijt ons dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan in dit geval. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven om je van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Travelbags.
29 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ontving mijn bestelling snel, maar was teleurgesteld omdat het leek alsof ik een tweedehands product kreeg omdat er een document van iemand bij zat en ook nog vuil was. De klantenservice bood een retourmogelijkheid, maar stelde voor het vuil met een natte doek te verwijderen. De prijzen zijn sindsdien verhoogd, waardoor ik niet eenvoudig kan omruilen voor dezelfde prijs.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
1 jul 2024
Goedendag, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je bestelling niet voldeed aan de verwachtingen en dat je het gevoel had een tweedehands product te hebben ontvangen. Dat is zeker niet het geval geweest. Het kan natuurlijk zo zijn dat een artikel geretourneerd is geweest. We bieden onze excuses aan voor het ongemak en begrijpen dat de situatie met het vuil en het document in het product niet prettig was. Ons voorstel om het vuil met een natte doek te verwijderen was bedoeld als een snelle oplossing, maar we begrijpen dat dit niet de ideale oplossing is voor iedereen. Je mag uiteraard het artikel retourneren en zullen je opnieuw de 5% kortingscode sturen. Vriendelijke groe Travelbags.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Luisteren naar je klanten of lezen wat ze schrijven. Duidelijk aangeven om donderdag te leveren. 1 koffer wordt op maandag geleverd en andere op donderdag. Gelukkig kon de koffer in de carport gezet worden. Stel je voor dat ik ergens in n flat woonde
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
4 dagen geleden
Goedemorgen Marcel, Dank voor je review. Wat vervelend dat het afleveren op de juiste datum niet helemaal goed is gegaan. Ons excuus daarvoor. We zullen je feedback meenemen om deze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Travelbags.
2 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er werd beloofd: voor 22.59 uur besteld de volgende dag in huis. Dat was niet zo. Ik had maandagavond besteld en ik kreeg de koffers woensdagmiddag. De koffers waren goed verpakt. Mooie stevige koffers.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
2 jul 2024
Beste Ilse, Dank voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop! Uiteraard zullen we je feedback meenemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Ons excuus voor de vertraging bij de levering. Met vriendelijke groet, Travelbags.
PG
Peter G.
Delden
11 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelproces: tevreden; Prijs: ontevreden!

Tsja, als je een koffer koopt die precies 1 dag na aanschaf 25% afgeprijsd is.... dan voel ik mij bestolen. Levering: snel, product conform beschrijving en administratief prima afhandeling.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De manier van verzenden. Best een dure tas besteld en dan wordt het verstuurd in een zak…Had fijn geweest als het in een doos zou zitten, ook voor beschadigingen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
4 dagen geleden
Beste Ramona, Dank voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met de manier van verzenden. We zullen je feedback meenemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Travelbags.
1 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling was niet op tijd bezorgd en was vergeten. Ik moest er zelf achteraan. Uiteindelijk alsnog geleverd. Verder wel blij met de koffers.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
2 jul 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd is bezorgd bij je. Ons excuus daarvoor! Met vriendelijke groet, Travelbags.
13 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er staat gratis retourneren maar moest 4.95 betalen aan jullie om het terug te kunnen sturen dat vind ik misleidend
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
12 dagen geleden
Bedankt voor het delen van je ervaring en onze excuses voor de verwarring rondom het retourneren. Het klopt dat we gratis retourneren aanbieden binnen Nederland. Op onze website geven we aan dat je tijdens het aanmaken van een retourlabel de keuze hebt voor gratis retourneren. In dat geval ontvang je een cadeaukaart ter waarde van het aankoopbedrag. Als je kiest voor directe terugbetaling, worden er retourkosten van €4,95 in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag. We streven ernaar om dit zo duidelijk mogelijk te communiceren op onze website en zullen jouw feedback gebruiken om onze communicatie verder te verbeteren. Vriendelijke groet, Travelbags
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De tas is goed en mooi, maar er zat helaas een gebruikte lippenbalsem in. Dat hoort natuurlijk niet te kunnen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
12 dagen geleden
Bedankt voor je review en het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de tas! Wat betreft de gebruikte lippenbalsem die je in de tas vond, onze excuses hiervoor. Dit hoort inderdaad niet te gebeuren. We zullen dit intern opnemen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Vriendelijke groet Travelbags
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor je feedback! vriendelijke groet Travelbags
27 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Twee keer verkeerde artikel geleverd

Heb een rode tas besteld t.w.v. € 159.- maar kreeg een bruine. Deze retour gestuurd met eigen bijdrage van € 4.95. Rode tas opnieuw besteld en wederom een bruine gekregen. Klantenservice gebeld, kreeg te horen dat de rode tas niet eens voorradig was. Op de site stond deze als voorradig. Tweede tas ook weer retour gestuurd met de mededeling van de klantenservice dat de verzendkosten vergoed worden. Retour melding werd aangemaakt door hen maar daar heb ik niets meer van gezien zo ook niet van de onnodig gemaakte retourkosten. Daarnaast ook nog een koffer besteld, zeer snelle en correcte levering.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
28 mei 2024
Goedemiddag, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met je bestelling! Graag lossen we dit voor je op. Zou je ons hierover willen mailen met je ordernummer? Klantenservice@travelbags.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
16 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

De site is overzichtelijk, retourbeleid slecht

De site is overzichtelijk, prijzen zijn goed. Echter is het retourbeleid niet meer van deze tijd. Je moet eerst een betaling (4.95€) doen om een retourlabel te "kopen". Pas dan kun je terugsturen. Waarom niet verrekenen bij terugbetaling, of nog beter, kosteloos retourneren?
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
18 jun 2024
Beste Ruud, Dank voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent. We zullen uiteraard je feedback meenemen voor in de toekomst. Met vriendelijke groet, Travelbags.
7 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling snel geleverd, helaas zat er in een van de toilettassen een gebruikte kop van een tandenborstel en een oud spiegeltje. Dat maakt hem voor mij gebruikt en tweedehands dus. Ik heb de toilettas gehouden…… maar het kan natuurlijk niet. Retouren beter controleren dus!
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
11 jun 2024
Beste MJ van de Sande, Hartelijk dank voor je review. Onze excuses dat je een product hebt ontvangen dat gebruikt lijkt te zijn. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Wij zullen dit delen met onze retourafdeling en de interne processen hierop aanscherpen. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
7 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
De chesterfield mannen hangtasje daar loopt 1 rits stroef van wanneer ik het dicht rits maar kan het ook wel begrijpen dat dat in verband met zakken rollers zo moet gaan zodat je gauw opmerkt wanneer het gebeurd, maar dat maakt het gebruik wel wat minder efficiënt.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
11 jun 2024
Beste Alexander, Bedankt voor je review. Als je problemen ervaart met je product neem dan gerust contact met ons op dan kijken wij samen naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
5 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Grote keuze, dus mooie boodschappen trolley uitgezocht van Andersen. Helaas bleek 1 wiel behoorlijk te piepen, jammer. Helaas uitverkocht. Telefonisch goed geholpen, alleen wél 5 euro betaald voor het retourneren.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
11 jun 2024
Beste Ingrid, Bedankt voor het schrijven van een review. Wij hebben je product inderdaad retour ontvangen en gecontroleerd. Het piepende wiel is ook bij ons geconstateerd. De 5 euro verzendkosten hebben wij inmiddels aan je terug betaald evenals het bedrag van je bestelling. Dit zal binnen 1-2 dagen op je rekening staan. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
6 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakketje kwam de volgende dag niet hij kwam de dag daarna terwijl er staan dat hij na het bestellen de volgende dag komt (misschien moeten jullie dat even aanpassen). Het pakketje was verder in orde.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
7 jun 2024
Hartelijk dank voor je feedback! Fijn dat je het pakket in orde hebt ontvangen. . excuses dat het pakket een dag te laat geleverd is , dat is zeker niet wat je mag verwachten van ons. Helaas hebben we geen invloed op vertragingen bij de vervoerder maar we nemen dit uiteraard mee in onze feedback met de vervoerder.. vriendelijke groet Travelbags
24 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Late levering, niet overeenkomend met website

Op de website werd beloofd dat het artikel de volgende dag in huis zou zijn. Dit bleek niet zo te zijn, gelukkig hetzelfde artikel bij bol.com besteld die werd wel tijdig geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
24 jun 2024
Beste Laura, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de bestelling niet de volgende dag is bezorgd. Dit is uiteraard niet was je van ons mag verwachten. We zien dat je bestelling een dag vertraging heeft opgelopen. Onze excuses daarvoor. Mocht je nog vragen hebben dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Travelbags
5 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestellingen niet op tijd.

Bestellen etc gaat goed, maar bij twee bestellingen was de levering later dan beloofd. Als er staat dat het de volgende dag geleverd wordt, ga dan uit van een dag later.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
11 jun 2024
Beste Michiel, Bedankt voor het schrijven van een review. Ik zie inderdaad dat je zending een dag vertraagd is. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Hopelijk ben je tevreden over de geleverde producten. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
11 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had er een koffer gekocht en zag daarna dezelfde koffer 25 euro goedkoper bij een andere winkel maar de bestelling kon niet geannuleerd worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
12 jun 2024
Beste Jh Ridder, Bedankt voor je review en het delen van jouw ervaring. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om een product elders goedkoper te zien nadat je een aankoop hebt gedaan. Helaas kunnen bestellingen die al in het verzendproces zijn niet meer geannuleerd worden. We streven er altijd naar om competitieve prijzen aan te bieden, samen met onze service en garantie die je van ons gewend bent. Mocht je verder nog vragen hebben of als we je ergens anders mee kunnen helpen, dan horen we dat graag.
20 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Afmetingen duidelijker weergeven dat dit inclusief wieltjes en uitgetrokken handvat is
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
28 jun 2024
Beste Hanneke, Dank voor je review. We zullen je feedback meenemen voor in de toekomst! Met vriendelijke groet, Travelbags.