Travelbags.nl- Logo - Beoordelingen

Travelbags.nl
Beoordelingen:

4.337 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden109.228 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Meest relevante negatieve beoordeling

3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Travelbags.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(85)
(48)
Resetten
23 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bezorging te laat

Dit is de tweede keer dat ik een cadeaubon bij Travelbags besteld heb en voor de tweede keer werd de bon een dag te laat geleverd. Op de website staat voor 22.59 uur besteld, de volgende dag in huis. Maar dat is niet zo. Ik had zelfs 's middags al besteld en alsnog werd de bon twee dagen later pas geleverd. Te laat dus.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
5 dagen geleden
Beste Diane, Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring met de levering van onze cadeaubonnen. Het spijt ons te horen dat de levering niet voldeed aan de beloofde tijd. Dat is zeker niet de standaard die we nastreven. We begrijpen hoe belangrijk het is dat een cadeaubon op tijd aankomt, vooral als het voor een speciale gelegenheid is. Hoewel we ernaar streven om alle bestellingen op tijd te leveren, kan het soms voorkomen dat er een vertraging optreedt, waarvoor we oprecht onze excuses aanbieden. We nemen je feedback serieus en zullen dit gebruiken om onze processen te verbeteren. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, voel je vrij om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder en willen ervoor zorgen dat je toekomstige ervaringen met ons positief zijn. Met vriendelijke groet, Travelbags
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een tasje met beschadiging toegestuurd gekregen. Ik heb hierover telefonisch contact gehad, dat was vriendelijk en helpend. Tasje aangemeld voor retour, maar het duurt lang voordat er reactie komt. Dat vind ik vervelend. Het tasje stuur ik het liefst zo snel mogelijk retour.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
4 dagen geleden
Beste Mariska, Dank voor je bericht. Wat vervelend dat je item een beschadiging heeft. Hopelijk heb je inmiddels het retourlabel om je pakket te retourneren naar ons. Met vriendelijke groet, Travelbags.
18 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
De wielen van de ene trolley zijn beschadigd. En jullie zeiden dat het omdat meegenomen van de magazijn zijn. Waarom de wielen van de andere trolley zijn helemaal gaaf. Afgesproken op zaterdag bezorgd, toch eerder aangekomen! Voor de deur neergezet.
Beoordeling melden
26 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nieuwe normen handbagage

Deze suitcase aangeschaft nav nieuwe normen afmetingen handbagage luchtvaartmaatschappij, jl. 40x30x20 cm Afmetingen suitcase volgens site: 39x29,5x20 cm Afmetingen volgens etiket aan suitcase: 42x32x25cm Oppassen met vullen dus.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
5 dagen geleden
Best Lidia, Bedankt voor je review. Zou je onze klantenservice willen doorgeven om welke koffer het precies gaat? Dan zorgen wij ervoor dat het even nagekeken en eventueel aangepast wordt op onze website. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Travelbags
31 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Snelle verzending maar kapotte levering

Snelle verzending. Echter kreeg ik een beautycase die niet in goede staat was, onderdelen kapot. Het contact met de klantenservice via whatsapp loopt redelijk, maar niet heel duidelijk en lang wachten op antwoord.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
12 dagen geleden
Beste Dieuwke, bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een beautycase met defecten hebt ontvangen. We zijn inmiddels al met elkaar in contact geweest om dit op te lossen! Met vriendelijke groet, Travelbags
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Kleur en tekeningen rugzak minder mooi in het echt

De kleur en soort tekeningen op de rugzak zijn in het echt anders en minder mooi dan op de foto (pick & pack, happy jungle). Verder goede rugzak! Maar fijn als er in het vervolg realistischere foto's bij staan.
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 dagen geleden
Beste IR Rooyackers, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de tas in het echt niet overeen komt met de foto op onze website. We doen ons best om de foto's zo realistisch mogelijk weer te geven. Onze excuses dat het in dit geval niet helemaal gelukt is. We wensen je desondanks toch veel plezier van je tas. Met vriendelijke groet, Travelbags
MM
Marcel M.
Sint maarten
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet de aflever tijd nakomen, niet 1 dag te laat maar 4. Dan klaag ik daarover stuur het terug en dan moet ik retour kosten betalen. Heel klant onvriendelijk
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
9 dagen geleden
Beste Marcel, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het spijt ons te horen dat de levering van je bestelling zoveel vertraging heeft opgelopen en dat de afhandeling van je retour niet naar verwachting was. Dit is zeker niet de service die we willen bieden. Normaal gesproken streven we ernaar om alle bestellingen op tijd te leveren, helaas hebben we die niet helemaal in de hand omdat we voor een deel afhankelijk zijn van onze vervoerder. We zullen je feedback gebruiken om onze diensten te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit in de toekomst beter wordt afgehandeld. Als je verdere vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. Met vriendelijke groet, Travelbags
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Website en retour eenvoudiger maken Te veel gedoe schrikt de klanten af .
Beoordeling melden
29 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik weet het niet ik wil eerst gebruiken dan kan ik beoordelen
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb weinig ervaring want ik had hem nog niet in gebruik
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
4 dagen geleden
Beste Willeke, Dank voor je review. Hopelijk zal je in de toekomst veel plezier hebben van je aankoop. Met vriendelijke groet, Travelbags.
27 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

te groot

erbij zetten hoeveel liter een tas is
Beoordeling melden
28 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voldoet aan de verwachting.
Beoordeling melden
27 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betere vervoerder regelen
Beoordeling melden
28 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Retor kosteloos doen!
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
4 dagen geleden
Beste Leo, Dank voor je review. Graag horen we wat we kunnen verbeteren. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Travelbags.
7 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet goed ontvangen en ja niks vernomen waarom dat was 😡 😢 .Ook bij ontvangen vd reeds betaalde goederen hoefde je geen handtekening te plaatsen ivm ontvangst.Dus als de buurman gezegd had,ik heb niks ontvangen dan was t een groot probleem geweest,want hier gaat wel vaker iets mis met afleveren betaalde goederen!!En jammer dat er geen coulance vergoeding is gegeven ivm de stres die we daardoor hadden 😡😢
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
8 aug 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring, het spijt ons te horen dat er problemen waren met de ontvangst van je bestelling en de stress die dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat alle bestellingen correct en veilig worden afgeleverd. Het is inderdaad zo dat voor sommige leveringen geen handtekening vereist is, wat normaal gesproken het proces zou moeten versnellen, maar we begrijpen dat dit in bepaalde situaties voor ongemak kan zorgen. We nemen je feedback zeer serieus en zullen kijken hoe we onze service kunnen verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Vriendelijke groet Travelbags
19 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Luisteren naar je klanten of lezen wat ze schrijven. Duidelijk aangeven om donderdag te leveren. 1 koffer wordt op maandag geleverd en andere op donderdag. Gelukkig kon de koffer in de carport gezet worden. Stel je voor dat ik ergens in n flat woonde
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
23 jul 2024
Goedemorgen Marcel, Dank voor je review. Wat vervelend dat het afleveren op de juiste datum niet helemaal goed is gegaan. Ons excuus daarvoor. We zullen je feedback meenemen om deze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Travelbags.
28 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij levering 1 van de 2 koffers niet alleen verkeerd formaat maar ook verkeerd merk. Geretourneerd en kregen wel het juiste koffer toegestuurd maar deze zat in een doos welke ook al een keer was open geweest en amateuristisch was dicht geplakt
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
29 jul 2024
Goedemorgen Chrétiën, Bedankt voor het delen van je ervaring, en onze excuses voor de verwarring en het ongemak. Het spijt ons te horen dat er fouten zijn gemaakt in je bestelling en de manier waarop deze geleverd werd. We streven naar een hoogwaardige service en het is duidelijk dat we in dit geval niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen dit intern bespreken om onze processen te verbeteren. Mocht je nog verdere assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. Met vriendelijke groet, Travelbags.
28 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had dinsdag voor 23.00 uur de bestelling gedaan. Beloofd wordt dat het de volgende dag bezorgd zou worden, maar dat was niet zo. Hoorde ook niets. Pas op donderdag werd het bezorgd. Beetje jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
29 jul 2024
Goedemorgen Sytske, Hartelijk dank voor je feedback en onze excuses voor de vertraging in de levering van je bestelling. We begrijpen dat het teleurstellend is wanneer een pakket niet op de beloofde tijd arriveert. Er was inderdaad een vertraging bij DHL, wat de latere bezorging heeft veroorzaakt. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie. We werken voortdurend aan de optimalisatie van onze verzendprocessen en hopen dat je toekomstige ervaringen beter zullen zijn. Met vriendelijke groet, Travelbags.
22 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
De manier van verzenden. Best een dure tas besteld en dan wordt het verstuurd in een zak…Had fijn geweest als het in een doos zou zitten, ook voor beschadigingen
Beoordeling melden
Antwoord van Travelbags.nl
23 jul 2024
Beste Ramona, Dank voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met de manier van verzenden. We zullen je feedback meenemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Travelbags.