Travelbags.nl- Logo - Beoordelingen

Travelbags.nl

4.274 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden108.525 beoordelingen in totaal

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags.nl

De manier van verzenden. Best een dure tas besteld en dan wordt het verstuurd in een zak…Had fijn geweest als het in een doos zou zitten, ook voor beschadigingen
Antwoord van Travelbags.nl
Beste Ramona, Dank voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent met de manier van verzenden. We zullen je feedback meenemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Travelbags.
Luisteren naar je klanten of lezen wat ze schrijven. Duidelijk aangeven om donderdag te leveren. 1 koffer wordt op maandag geleverd en andere op donderdag. Gelukkig kon de koffer in de carport gezet worden. Stel je voor dat ik ergens in n flat woonde
Antwoord van Travelbags.nl
Goedemorgen Marcel, Dank voor je review. Wat vervelend dat het afleveren op de juiste datum niet helemaal goed is gegaan. Ons excuus daarvoor. We zullen je feedback meenemen om deze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Travelbags.
Antwoord van Travelbags.nl
Bedankt voor je feedback! vriendelijke groet Travelbags
De tas is goed en mooi, maar er zat helaas een gebruikte lippenbalsem in. Dat hoort natuurlijk niet te kunnen
Antwoord van Travelbags.nl
Bedankt voor je review en het delen van je ervaring. Fijn om te horen dat je tevreden bent met de tas! Wat betreft de gebruikte lippenbalsem die je in de tas vond, onze excuses hiervoor. Dit hoort inderdaad niet te gebeuren. We zullen dit intern opnemen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Vriendelijke groet Travelbags
13 jul 2024
Er staat gratis retourneren maar moest 4.95 betalen aan jullie om het terug te kunnen sturen dat vind ik misleidend
Antwoord van Travelbags.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring en onze excuses voor de verwarring rondom het retourneren. Het klopt dat we gratis retourneren aanbieden binnen Nederland. Op onze website geven we aan dat je tijdens het aanmaken van een retourlabel de keuze hebt voor gratis retourneren. In dat geval ontvang je een cadeaukaart ter waarde van het aankoopbedrag. Als je kiest voor directe terugbetaling, worden er retourkosten van €4,95 in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag. We streven ernaar om dit zo duidelijk mogelijk te communiceren op onze website en zullen jouw feedback gebruiken om onze communicatie verder te verbeteren. Vriendelijke groet, Travelbags
PG
Peter G.
Delden
11 jul 2024

Bestelproces: tevreden; Prijs: ontevreden!

Tsja, als je een koffer koopt die precies 1 dag na aanschaf 25% afgeprijsd is.... dan voel ik mij bestolen. Levering: snel, product conform beschrijving en administratief prima afhandeling.
2 jul 2024
Er werd beloofd: voor 22.59 uur besteld de volgende dag in huis. Dat was niet zo. Ik had maandagavond besteld en ik kreeg de koffers woensdagmiddag. De koffers waren goed verpakt. Mooie stevige koffers.
2 jul 2024
Beste Ilse, Dank voor je review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je aankoop! Uiteraard zullen we je feedback meenemen om onze service in de toekomst te verbeteren. Ons excuus voor de vertraging bij de levering. Met vriendelijke groet, Travelbags.
1 jul 2024
De bestelling was niet op tijd bezorgd en was vergeten. Ik moest er zelf achteraan. Uiteindelijk alsnog geleverd. Verder wel blij met de koffers.
2 jul 2024
Goedemorgen, Dank voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd is bezorgd bij je. Ons excuus daarvoor! Met vriendelijke groet, Travelbags.
29 jun 2024
Ik ontving mijn bestelling snel, maar was teleurgesteld omdat het leek alsof ik een tweedehands product kreeg omdat er een document van iemand bij zat en ook nog vuil was. De klantenservice bood een retourmogelijkheid, maar stelde voor het vuil met een natte doek te verwijderen. De prijzen zijn sindsdien verhoogd, waardoor ik niet eenvoudig kan omruilen voor dezelfde prijs.
1 jul 2024
Goedendag, Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je bestelling niet voldeed aan de verwachtingen en dat je het gevoel had een tweedehands product te hebben ontvangen. Dat is zeker niet het geval geweest. Het kan natuurlijk zo zijn dat een artikel geretourneerd is geweest. We bieden onze excuses aan voor het ongemak en begrijpen dat de situatie met het vuil en het document in het product niet prettig was. Ons voorstel om het vuil met een natte doek te verwijderen was bedoeld als een snelle oplossing, maar we begrijpen dat dit niet de ideale oplossing is voor iedereen. Je mag uiteraard het artikel retourneren en zullen je opnieuw de 5% kortingscode sturen. Vriendelijke groe Travelbags.

Duur

Retourkosten voor de koper, dat viel een beetje tegen
20 jun 2024
Beste Anna, Bedankt voor je feedback over de retourkosten. We begrijpen dat het teleurstellend kan zijn om te ontdekken dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. We proberen altijd transparant te zijn over onze retourvoorwaarden, die ook op onze website vermeld staan. We hopen dat je, ondanks deze ervaring, in de toekomst weer bij ons winkelt en dat je volgende ervaring een positievere zal zijn. vriendelijke groet, Travelbags
20 jun 2024
Afmetingen duidelijker weergeven dat dit inclusief wieltjes en uitgetrokken handvat is
28 jun 2024
Beste Hanneke, Dank voor je review. We zullen je feedback meenemen voor in de toekomst! Met vriendelijke groet, Travelbags.
17 jun 2024
Travelbags maakt gebruik van DHL en dat is toch echt een drama.
18 jun 2024
Beste Josine, Dank voor je review. Wat jammer dat je niet tevreden bent met de levering van je pakket. Met vriendelijke groet, Travelbags.
16 jun 2024

De site is overzichtelijk, retourbeleid slecht

De site is overzichtelijk, prijzen zijn goed. Echter is het retourbeleid niet meer van deze tijd. Je moet eerst een betaling (4.95€) doen om een retourlabel te "kopen". Pas dan kun je terugsturen. Waarom niet verrekenen bij terugbetaling, of nog beter, kosteloos retourneren?
18 jun 2024
Beste Ruud, Dank voor je review. Wat jammer om te lezen dat je niet geheel tevreden bent. We zullen uiteraard je feedback meenemen voor in de toekomst. Met vriendelijke groet, Travelbags.
7 jun 2024
De chesterfield mannen hangtasje daar loopt 1 rits stroef van wanneer ik het dicht rits maar kan het ook wel begrijpen dat dat in verband met zakken rollers zo moet gaan zodat je gauw opmerkt wanneer het gebeurd, maar dat maakt het gebruik wel wat minder efficiënt.
11 jun 2024
Beste Alexander, Bedankt voor je review. Als je problemen ervaart met je product neem dan gerust contact met ons op dan kijken wij samen naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
7 jun 2024
Bestelling snel geleverd, helaas zat er in een van de toilettassen een gebruikte kop van een tandenborstel en een oud spiegeltje. Dat maakt hem voor mij gebruikt en tweedehands dus. Ik heb de toilettas gehouden…… maar het kan natuurlijk niet. Retouren beter controleren dus!
11 jun 2024
Beste MJ van de Sande, Hartelijk dank voor je review. Onze excuses dat je een product hebt ontvangen dat gebruikt lijkt te zijn. Dat mag natuurlijk niet gebeuren. Wij zullen dit delen met onze retourafdeling en de interne processen hierop aanscherpen. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
6 jun 2024
Het pakketje kwam de volgende dag niet hij kwam de dag daarna terwijl er staan dat hij na het bestellen de volgende dag komt (misschien moeten jullie dat even aanpassen). Het pakketje was verder in orde.
7 jun 2024
Hartelijk dank voor je feedback! Fijn dat je het pakket in orde hebt ontvangen. . excuses dat het pakket een dag te laat geleverd is , dat is zeker niet wat je mag verwachten van ons. Helaas hebben we geen invloed op vertragingen bij de vervoerder maar we nemen dit uiteraard mee in onze feedback met de vervoerder.. vriendelijke groet Travelbags
5 jun 2024

Bestellingen niet op tijd.

Bestellen etc gaat goed, maar bij twee bestellingen was de levering later dan beloofd. Als er staat dat het de volgende dag geleverd wordt, ga dan uit van een dag later.
11 jun 2024
Beste Michiel, Bedankt voor het schrijven van een review. Ik zie inderdaad dat je zending een dag vertraagd is. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Hopelijk ben je tevreden over de geleverde producten. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
5 jun 2024
Grote keuze, dus mooie boodschappen trolley uitgezocht van Andersen. Helaas bleek 1 wiel behoorlijk te piepen, jammer. Helaas uitverkocht. Telefonisch goed geholpen, alleen wél 5 euro betaald voor het retourneren.
11 jun 2024
Beste Ingrid, Bedankt voor het schrijven van een review. Wij hebben je product inderdaad retour ontvangen en gecontroleerd. Het piepende wiel is ook bij ons geconstateerd. De 5 euro verzendkosten hebben wij inmiddels aan je terug betaald evenals het bedrag van je bestelling. Dit zal binnen 1-2 dagen op je rekening staan. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
29 mei 2024
Ruilen niet mogelijk. En geen gratis retour.
11 jun 2024
Beste Wout, Hartelijk dank voor je feedback. Je hebt de mogelijkheid om gratis te retourneren als je kiest voor een cadeaukaart. Deze zou je dan kunnen gebruiken voor het artikel dat je graag wilt ontvangen. Kies je tijdens het retourneren om je geld terug te ontvangen, dan rekenen wij inderdaad een bijdrage in de verzendkosten. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags
28 mei 2024
11 jun 2024
Beste Myrna, Hartelijk dank voor je feedback. Zou je ons een e-mail willen sturen waarom je niet helemaal tevreden bent? Dat zou ons helpen om onze processen te verbeteren. Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Klantenservice Travelbags