Travelbags Nederland

4.068 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden107.399 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Travelbags Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags Nederland

16 sep 2023

Levering niet top

Boekentas is goeie kwaliteit, maar... Levertijd stond op het moment van bestellen op : "Voor 22u59 besteld is volgende werkdag in huis." Jammer dat dit niet het geval was, aangezien ik hem juist echt nodig had.
13 sep 2023
Gelijk de goede koffer sturen
10 sep 2023
Tas blijft niet staan. Valt makkelijk om. Op tijd bezorgd.
9 sep 2023
Levering is perfect, alleen wanneer je wat retour stuurt , duurt dit best wel lang, voor de rest is het vrij overzichtelijk in de app
3 sep 2023

Beveiligingsclip

Er zat een beveiligingsclip nog aan de tas, die heb ik zelf ergens in een winkel moeten laten verwijderen. Tas zou binnen 24 uur worden geleverd, werd een dag later.
1 sep 2023

Controleren op producten

De rits van de tas is niet goed gemaakt. Dus volgende keer producten controleren
29 aug 2023
27 aug 2023
Geen verbeteringen
27 aug 2023
We hadden de optie thuis bezorgen aangevinkt en het adres opgegeven. Maar ineens moesten we het ophalen van een dhl punt.
31 aug 2023
Beste Annemiek, Wat vervelend dat de zending niet bij je thuis is afgeleverd. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn en bieden onze excuses aan voor het ongemak. We zullen je feedback doorgeven aan DHL in de hoop dat ze hier lering uit trekken. Met vriendelijke groet, Travelbags
14 aug 2023

De snelheid en de rugzak is prima, bezorging doet zijn eigen ding

De snelheid en de rugzak is prima. De bezorging had ik ingesteld op 17:30 tot 21:30. Die wordt dan uiteindelijk ingepland tussen 10:00 en 15:00. Als je dan toch een eigen tijd kiest als bezorgdienst, laat dat de klant niet de keuze invullen.
14 aug 2023
Beste Rob, Dank voor je review. Wat vervelend dat dit is gebeurd. Ons excuus hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
12 aug 2023
Ik heb een Kipling koffertje gekocht,zat geen aapje aan. Dit gevraagd aan de klantenservice maar zou er niet bij horen. Zelfde produkt bij bol.com heeft het wel met aapje. Heel jammer.
12 aug 2023
Ik.kreeg vrij laat mail terwijl het pakket er al lag. de ene dag een mail dat het pskket kon worden opgehaald en de andere dag dat het weer terug zou worden gestuurd binnen 2 dagen
8 aug 2023
de tas stonk vreselijk, heb m weggegeven
9 aug 2023
Beste Emma, Dank voor je review. Wat ontzettend vervelen dat je item een vervelende geur had! Wil je ons hierover mailen met je ordernummer? Dan lossen we het graag voor je op. Met vriendelijke groet, Team Travelbags.
Product was niet leverbaar. Aangegeven het te cancellen maar toch ,later, geleverd. Maar goed product.
1 aug 2023
Hallo Sipke, bedankt voor je review! vriendelijke groet, Team Travelbags
27 jul 2023
28 jul 2023
bedankt voor je review. Vriendelijke groet, Team Travelbags
23 jul 2023

Levertijden kloppen niet

Bij het bestellen stond er dat de levering na 17:30 uur plaats zou vinden, dus heb ik het bij mij thuis laten bezorgen ipv op het werk. Vervolgens krijg ik een mail dat het wel overdag wordt geleverd...
23 jul 2023
De prijs via internet voor de tas was hoger dan de prijs in een winkel. Nu kan het zijn dat de winkel de tas tijdelijk in prijs heeft verlaagd. Jammer van de constatering. Verder prima service van bestelling tot aflevering. Vandaar onze beoordeling drie sterren in plaats van vijf. Dit vanwege de prijsteleurstelling.
9 jul 2023
Mooie weekendtas. Jammer dat de levering een dag langer duurde dan was aangegeven.
30 jun 2023
Het pakket was voor mijn deur in de regen gezet door de post bezorger
26 jun 2023

Bestelde 4 Koffers voor 'n aardig bedrag

Bestelde 4 Koffers voor een aardig prijs. De volgende dag zie ik dat ze flink zijn afgeprijsd. Met de chat geprobeerd om het verschil terug te krijgen. Daar doen ze niet aan wordt er gezegd. Ik zou ze eerst opnieuw moeten bestellen en dan de andere retourneren Is een optie maar slaat natuurlijk nergens op. Omdat de koffers met die bepaalde kleur de laatste waren. Dus ook niet meer besteld konden worden.