Travelbags.nl- Logo - Beoordelingen

Travelbags.nl

4.271 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden108.511 beoordelingen in totaal

20 okt 2023
De ritsen van mijn koffer voor het werk waren na 10 jaar kapot. Ik wilde een nieuwe laptoptas/koffer en zocht op deze site. Veel keuze. Ik zag een slankere versie van mijn oude Samsonite en besloot 'm te kopen. De volgende dag al in huis. Bleek ik verkeerd gekeken te hebben, de koffer was zelfs veel groter dan mijn oude. Binnen 15 minuten had ik mijn koffer als retour aangemeld via hun site en direct naar DHL-servicepunt gebracht zonder label te hoeven printen (duidelijke instructies). Meteen een nieuwe laptoptas besteld die ook weer dag later binnen was en het geld van de eerste koffer was ook binnen twee dagen retour. Erg netjes en snel.

Unfortunately, I did not pay attention to the fact that this company works with DHL. And whereas Travelbags have been aware that DHL and their drivers have gone rogue for the last 5-6 months, Travelbags have done nothing to address the plethora of complaints from their customers regarding DHL deliveries. Neither have they chosen an alternative delivery service. My almost 300 euro suitcase was not delivered home by DHL, because the driver claimed I was not home while I was. My suitcase was instead delivered at a pickup shop 850 m from where I live. I have been sick with a severe infection and on a course of heavy antibiotics administered intravenously and as you can imagine, when I asked the customer service for assistance, I received the cold hearted “pick up store is 850 m away from your address.” I went through a lot of stress and physical pain (tiny girl with no one to help her this time) to haul this suitcase /bulky packaging, difficult to carry through busy streets/ home. The whole policy of “we will refund you if you cannot pick up your suitcase and then you can place a new order,” is ridiculous and nothing more than a hassle. Again, expensive items are not even delivered home because DHL are not up to it, Travelbags are aware of the problem but they just do not care! Reference: the Trustpilot reviews of Travelbags.nl Order from somewhere else, where businesses appreciate you as a customer!

Beoordelingen voor Travelbags.nl

KK
Klaas K.
HUIZEN
1 jul 2024

Eerst sceptisch, nu heel tevreden.

Omdat ik de tassen reeds ver voor de 1e vakantie heb besteld, was ik niet eerder in de gelegenheid te oordelen. maar na eerst wat tegenstribbelen van de echtgenote "wij komen ruimte tekort" gaat er toch meer in de tassen dan gedacht. Bijkomend voordeel: een vrijwel lege hoedenplank met goed uitzicht. Een prachtig passend geheel in de kofferruimte van de auto. En hier en daar nog een ruimte, voor bijvoorbeeld de accu van de E-bike, dat scheelt gewicht op de fietsendrager. Kortom zeer tevreden.

Van harde koffers naar solide.., lastige keuze! Maar goed geholpen!

Na vele reizen met harde koffers. Wilde ik wat anders. Minder ruimte in beslag nemend thuis en op locaties waar wij naar toe reizen. Flexibeler ook qua inhoud. Soms groot, soms precies passend wat de vliegtuigmaatschappijen toelaten. Even gebeld met Travelbags. Goed geholpen. Het zijn de American Tourister Urban Track Duffle Dark Khaki geworden. Snelle levering volgende dag al in huis. En nu na 1 week later op reis, weten we het zeker. Dit is geweldig, dankjewel Travelbags team!

Snelle levering, kwalitatief product.

Ik zocht last minute een duffel van 40L voor mijn vakantie en ik zag er een op jullie site van een goed merk (Patagonia) die een paar tientjes was afgeprijsd, en ik dacht: die moet ik hebben! De snelle verzending binnen één dag en de kwaliteit van het merk hebben me over de streep getrokken. De tas is nu al een paar dagen in gebruik en hij bevalt goed. Stevig, en als bonus nog 30 jaar garantie, dat is mooi meegenomen! Goede service!
9 jul 2024
Snelle levering. Wel jammer dat je verzendkosten voor je retour moet betalen als je je geld terug wil op je rekening. Als je een tegoedbon neemt hoef je geen retourkosten te betalen. Ik had twee tassen besteld om te kijken welke grootte ik zou houden. Dus heb niks aan een tegoedbon. Aangezien beide tassen al betaald waren en ik er 1 zou houden. Maar goed. Wel super snelle levering en retour ook snel verwerkt

Prima rugtas

De 'Osprey Daylite Backpack black' besteld en ontvangen. Prima rugtas. Er kan best veel in de rugtas en toch is deze licht van gewicht en niet groot qua omvang. Minpuntje vind ik alle bevestigingsriempjes die te sluiten en te openen zijn met een kliksysteem. Van mij had dat achterwege gelaten mogen worden.

Snel gevonden: rugzakje

Ik zocht een klein waterdicht rugzakje met wat bredere draagbanden zodat het lekker zit op de schouders. En binnen de kortste keren had ik het gevonden op de site van Travelbags. Het werd snel geleverd, en ik ben er superblij mee!
5 jul 2024
Snelle levering van het koffer. Opvallend was het gewicht, hij voelde bij optillen heel licht. Ik miste alleen de instructies voor het instellen van het TSA slot. Deze heb moeten googlen. Verder moet ik hem nog in gebruik nemen.
Artikel Samsung Flux 68, medium. In goede orde ontvangen. Koffer ziet er mooi uit en is licht van gewicht. Groot genoeg voor 2 weken vakantie. Tevens nog uitbreidbaar indien nodig met enkele liters inhoud.
12 jul 2024
Fantastische klantenservice. De schooltas van mijn dochter was binnen een jaar stuk. Zonder al te veel moeite werd de garantie afgehandeld en kregen we een tegoedbon om een nieuwe tas te bestellen
8 jul 2024

Breed assortiment in verschillende prijsklassen

Klantvriendelijke site,breed assortiment. Verschillende prijsklassen. Bestelling de volgende dag geleverd zoals beloofd. Product zoals op de site aangegeven. Product goed verpakt verzonden.
2 jul 2024
De service is goed. Maar het verbaasd me dat ik een beschimmelde tas toegestuurd kreeg. Waarom kijken ze niet eerst of het product in orde is? Er was ook geen vervangend model.
Antwoord van Travelbags.nl
5 jul 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons zeer te horen dat je een tas met schimmel hebt ontvangen; dit mag natuurlijk niet gebeuren. We streven ernaar om altijd producten van hoge kwaliteit te leveren en voeren normaal gesproken controles uit voordat we artikelen verzenden. Het lijkt erop dat er in dit geval iets mis is gegaan, waarvoor onze oprechte excuses. Wat betreft het vervangend model, het spijt ons dat we op dat moment geen alternatief konden bieden. We werken continu aan het verbeteren van onze voorraad om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Vriendelijke groet team Travelbags
27 jun 2024
Hele efficiënte afhandeling betaling , snelle afhandeling versturen naar klant . Product fantastisch goede kwaliteit voor de prijs. Producten die goed aanbevolen kunnen worden.
GE
Gon e.
Groningen e.o.
3 jul 2024

Heel blij met onze nieuwe koffers

Prima prijs voor goede kwaliteit en bij vragen een persoonlijkelijke reactie ipv van aut.antwoorden. Ik ben echt heel tevreden en zal iedereen travelbags aanraden
9 jul 2024

Betrouwbaar

Producten voldoen aan verwachting. Je wordt als klant goed op de hoogte gehouden wanneer je product wordt geleverd. De factuur ontvang je automatisch in de mail.
Snelle en goede afhandeling van mijn bestelling. En inderdaad de volgende dag afgeleverd. Kortom geheel tevreden en daarnaast een erg ruime keuze op de website.
6 jul 2024
Precies zoals aangegeven verliep het aankoop en verzend proces. Product is goed, kleur is alleen iets meer roze dan op de foto. Staat rood bij de omschrijving.
Snelle verzending wel probleem met DHL die het niet op afgesproken pakket punt heeft geleverd maar ver buiten Amsterdam. Maar blij met rol koffer uiteindelijk.
13 jul 2024
Hij is groot dat vind ik fijn maar misschien op de site een plaatje van een vrouw zodat je ziet hoe groot die is wat nu is het een beetje lastig inschatten.
1 jul 2024

Heel tevreden

Het hele proces van uitzoeken, bestellen, versturen, de communicatie hierbij verliep vlekkeloos. Het product bevalt uitstekend en is van goede kwaliteit.
Bestelling en ontvangst ging prima. Helaas verkeerde artikel ontvangen. Retour en terugbetaling correct afgehandeld, dus een pluim voor Travelbags.