auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

955 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.094 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

16 okt 2023

Too little, too late

Het matras is te kort en de klantenservice schiet meteen in de verdediging zonder zich te verontschuldigen. Ik had een beter product en betere service verwacht van Auping.
17 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en dat is vervelend om te vernemen, onze excuses voor het ongemak. We nemen hierover contact met je op per mail. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
30 sep 2023
Slechte levering
3 okt 2023
Bedankt voor je reactie. Vervelend dat je niet tevreden bent met de levering van je bestelling. Er is inmiddels contact geweest met de klantenservice omtrent de levering maar wanneer wij nog wat kunnen betekenen horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
25 sep 2023
De bestelling kwam veel later (3 weken) binnen. De buurman heeft de bestelling aangenomen, omdat we op vakantie zijn. Nog niet uitgeprobeerd.
26 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze oprechte excuses voor de vertraagde levering. Ondanks het ongemak wensen wensen we je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
KC
20 sep 2023
Zeer lange levertijd. Na 1 maand is de order nog altijd onvolledig uitgeleverd doordat ik alles graag in 1 zending wilde ontvangen. Er is steeds een ander product manco.
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals wij hebben aangegeven waren de bestelde artikelen helaas niet meer voorradig. Deze week zijn de bestelde artikelen weer op voorraad gekomen waarna wij jouw bestelling direct klaar hebben gemaakt voor verzending. Als het goed is kun je deze vanmiddag dan ook verwachten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
19 sep 2023
Tot op heden hebben wij ons product nog niet mogen ontvangen. Wij wachten nu denk ik al een kleine maand
21 sep 2023
16 sep 2023
Zeer slechte ervaring 2 matrassen besteld maar systeem gaf geen bevestiging en orderbevestiging Na tel klacht zou ik terug gebeld worden door Lisette….. niets gehoord. Zelf wederom contact opgenomen en toezegging dat ik een orderbevestiging en betalingsbevestiging zou krijgen Nu 3 weken later:; nog steeds niets gehoord Conclusie::waardeloos
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat er door een systeemfout geen bestelbevestiging is verstuurd. De bestelling is echter in goede orde ontvangen en wordt inmiddels geproduceerd. Wij zullen je hierover vandaag via de email updaten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
14 sep 2023
ik heb de bestelling na 3 weken nog niet ontvangen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals wij hebben aangegeven waren de bestelde artikelen helaas niet meer voorradig. De producten komen deze week weer op voorraad waarna wij jouw bestelling direct verzendklaar zullen maken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
14 sep 2023
Volgens site , vandaag voor15.00uur besteld morgen inhuur. Nu na twee weken nog niet alles binnen,. En dat inmijn molton, niet onbelangrijk bijeen nieuw bed !
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat we niet alle producten genoeg op voorraad hadden waardoor je bestelling vertraging heeft opgelopen. Deze week zal de matrasmolton naar verwachting weer op voorraad zijn waarna wij de bestelling direct verzendklaar zullen maken. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
31 aug 2023

Artikel besteld maar nooit geleverd!

Artikel besteld maar nooit geleverd. Wordt gemeld dat het aan DHL ligt, maar die zijn nooit aan de deur geweest. Wel mijn geld terug gekregen.
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat DHL niet langs is geweest. Wij hebben direct de klacht kenbaar gemaakt bij DHL. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
27 aug 2023
Er waren hoeslakens van verschillende kleuren geleverd. Enige optie was om ze terug te sturen voor beoordeling en nieuwe te bestellen. Tot op heden heb ik geen reactie gekregen over de beoordeling en is het geld niet teruggestort. Ik had van een merk als Auping een betere service verwacht.
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend om te vernemen, dit is zeker niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten. De terugbetaling is begin deze week voldaan. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
12 aug 2023
White plastic studs that supposed to keep two quilts together keep unlocking and falling on the floor every morning. Not a good system at all - would be better to have zips on the sides
5 aug 2023
Heb een bestelling geplaatst. Tot nu toe nog geen bestelling binnen gehad
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze oprechte excuses dat de order nog niet geleverd is. Graag vernemen wij of we de order alsnog mogen leveren. Wij hebben hierover een mail gestuurd. Met vriendelijke groeten. Auping klantenservice
5 jul 2023
We zitten nog te wachten op de juiste poten met wielen.
7 jul 2023
Het klopt dat de levering inderdaad op zich laat wachten. Wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen zodra de poten met wielen gereed zijn voor levering. Excuses voor het ongemak.
3 mei 2023
Kussen kon je wassen maar daarna kon hij de prullenbak in.
5 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen. Zou je hierover contact met ons willen opnemen via de klantenservice? : klantenservice@auping.nl Met vriendelijke groet, Auping klantenservice