auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl
Beoordelingen:

955 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.093 beoordelingen in totaal  

4,43
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

de meest kritische beoordeling

5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(29)
(34)
Resetten
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Vanuit de klantenservice geen oplossing

Vanuit de klantenservice geen sympathie of oplossing. Alleen antwoorden wat men niet doet. Ik wilde enkel een nieuwe tijk voor mijn matras. Hadden ze niet. Toch raar vanuit auping die aangeeft levenslang garantie te geven op hun matrassen. Dan zoek ik het zelf uit en een andere bedrijf die zocht wel voor mij een vervangende tijk. Ook niet bedoeld voor het dublin matras maar het past wel. Als ik dit had geweten natuurlijk nooit niet bij Auping dat hele complete bed besteld maar wel een bestelling gedan voor een beddenovertrek zodat ik toch nog een review kon achterlaten. Auping! Er is niets koninklijks aan.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
2 dagen geleden
Bedankt voor je feedback. We vinden het heel fijn om te horen dat je toch, via een andere weg, een vervangende tijk hebt gevonden! Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verpakking van hoofdkussens.

We slapen in een Auping bed en toen we aan nieuwe kussens toe waren was het vanzelfsprekend dat we de Auping-kwaliteit wilden. Maar u slaat helemaal de plank mis door deze kussens te verpakken in een te chique, te duur, te verspillend en nutteloos produkt. Deze tassen rijmen niet met uw streven naar duurzaamheid en recycling. Waarschijnlijk is een papieren zak ook milieubelastend, maar het oogt wat vriendelijker.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
12 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling en het delen van je feedback, daar kunnen wij zeker wat mee. Het idee van de tas is dat wanneer klanten het hoofdkussen willen meenemen naar een andere plek (bijv. op vakantie), dat zij een tas hebben om het hoofdkussen in mee te nemen. Desondanks wensen we je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een klacht sneller behandelen en niet een mail sturen dat het bedrag binnen 3 werkdagen terug gestort wordt en dat vervolgens pas na 10 dagen terug storten
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
9 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Wij doen ons best om elke retourzending binnen 8 werkdagen na ontvangst te verwerken, waarna de terugbetaling plaats zal vinden. Volgens onze informatie is dit ook het geval bij jouw retourzending. We vinden het vervelend dat we hierin niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 weken geleden een mail gestuurd voor info over nog een bes-setje. Helaas, totaal geen respons. Vertrouwen in auping is volledig weg.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
11 dagen geleden
Beste Ron, bedankt voor je beoordeling. Helaas hebben wij geen e-mail mogen ontvangen op basis van jouw orderreferentie en e-mailadres. Zou je ons nogmaals willen mailen op klantenservice@auping.nl zodat we je verder kunnen helpen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sinds het nieuwe matras hebben we rugpijn en nekklachten
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
2 apr 2024
Beste Matthias, hartelijk dank voor uw beoordeling en dat is vervelend om te vernemen. Zou u een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie hierover?
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te laat retour geld terug
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
11 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling. Volgens onze informatie is de retourzending en terugbetaling binnen 4 werkdagen verwerkt. Mocht dit niet het geval zijn, zou je ons dan een e-mail kunnen versturen op klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging met DHL is onder jullie standaard.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
20 mrt 2024
Bedankt voor je beoordeling en gegeven feedback. Dit helpt ons ontzettend om onze service en processen te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mn bestelling brengen!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
25 mrt 2024
Onze oprechte excuses dat de bestelling nog niet geleverd is. Wij zullen dit direct herstellen en je kunt binnen enkele dagen de bestelling verwachten! Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had eerder een dekbedovertrek van auping gekocht , prima kwaliteit katoen satijn. Ik verwachte dezelfde kwaliteit maar dit is een andere voor mij mindere soort.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
23 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat de kwaliteit van de stof niet naar wens is. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. We verzoeken je dan ook om de klacht te delen met foto's door te mailen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Elke 10 weken een nieuwe!

Elke 10 weken moet ik een nieuwe Initio kopen vanwege een kuil bij de rug. Andere soorten, waaronder de Adagio, passen mijn allergiehoezen niet omheen.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
6 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat je problemen ervaart met het Auping matras. Wij willen je vragen om een mail te sturen waarin je de klacht beschrijft zodat wij kunnen nagaan welke mogelijke oplossingen wij kunnen bieden. De mail mag je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
28 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vraag het ná dr levering en niet tot teee maal toe vóórdat het gelevetd is.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
31 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te vernemen dat je het verzoek om te beoordelen al voor de levering hebt gehad. Ik ga dit terugkoppelen en hoop dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het dekbedovertrek kwam erg gekreukt aan alsof het gewassen was geweest en ergens aan opgehangen om te drogen. Ik had hem direct nodig en daarom heb ik het niet teruggestuurd, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik een tweede hands dekbedovertrek voor € 179,00 heb gekocht.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
4 jan 2024
Bedankt voor uw feedback en spijitg om te vernemen dat u niet tevreden bent met de geleverde kwaliteit. U kunt een mail sturen en daar uw klacht kenbaar maken. De mail kunt u sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
RD
Rene D.
Tienray
8 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van de auping hoofdkussen cloud 12cm verbeteren. Dit is het 3e nieuwe hoofdkussen al in 3 jaar tijd. Het kussen begint elke keer rond de 1,5 door te liggen. En aangezien het geen goedkope kussens zijn verwacht je wel kwaliteit en levensduur voor dit bedrag en merk. Ik merk dat ik het voor mijn nek problemen een heel fijn kussen vind vandaar dat ik het elke keer opnieuw aanschaf. Maar eigenlijk moet dit niet kunnen. En daarbij was het kussen niet juist in de verpakking en ben op aanraden van de klanten service een kussen gaan kopen in de auping store in venlo.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
10 mei 2023
Bedankt voor de beoordeling. Wij waarderen de feedback en zullen deze dan ook delen met de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Auping beddengoed valt tegen.

Auping Auronde is voor mij al jaren een begrip. Ondanks kocht ik een twijfelaar van 120x200. Ik kwam bij Auping voor een goed passende 100% katoenen molton onderlegger. Die dacht ik te vinden online bij Auping. Grote teleurstelling toen ik er voor € 65,- een bestelde en deze bleek totaal niet te voldoen. De maat klopte niet, geen 200 cm maar 220 cm. Het bleek slechts 80% katoen te zijn terwijl het liggedeelte volgens de beschrijving 100% zou zijn. Het leek meer op een hoeslaken dan op een molton. Het hoge bedrag niet waard!
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
17 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling en vervelend om te vernemen het niet naar wens is. Wij hebben uw feedback intern gedeeld, zodat wij onze producten in de toekomst kunnen verbeteren, dank hiervoor. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan (# NL20W08044608) maar nooit ontvangen. Order staat op voltooid maar geen voorraad en niet verstuurd. Nog een kans gegeven maar helaas het lukt Auping niet te leveren. Annulering gedaan maar ook die lijkt niet te lukken. Als het zo door gaat ben ik meer dan € 1300,00 euro kwijt. Als dat lijkt te gebeuren schakel ik rechtsbijstand in. Jammer want ik was tot 3 weken geleden zeer tevreden! In de bijlage de schermopname van de bestelling. Hoewel er staat verzonden is er dus NIETS verzonden!! Ron Verburg
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
15 dec 2023
Beste Ron Verburg, bedankt voor je beoordeling. We vinden het nogmaals erg vervelend dat een van de bestelde producten niet voorradig was. Hiervoor nogmaals onze excuses. Zoals besproken heb je de wens om het bedrag van de bestelling gecrediteerd te krijgen. Deze terugbetaling kun je uiterlijk aanstaande maandag van ons terug verwachten. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
17 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De juiste bestelling zenden. Vervolgens zit ik met een grote zware doos en moet ik maar iets regelen om de verkeerde bestelling bij een verzendpunt te krijgen. Niet echt klantvriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
18 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg vervelend dat je de verkeerde producten hebt ontvangen. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De spullen 3 weken geleden besteld en ze zijn nu 2x opgestuurd, maar ik heb ze nog steeds niet binnen. Als ik bel of mail komt er geen reactie terug. Ze zeggen te willen wachten tot de spullen retour zijn voor er nieuwe worden opgestuurd. Terug bellen wordt wel beloofd maar gebeurt niet. Dus na 3 weken hebben we nog steeds niets. Maar zelf bij een dealer in Amersfoort lakens gekocht.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
27 nov 2023
Bedankt voor uw reactie en heel spijtig dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen, hiervoor onze oprechte excuses! Wij hebben een onderzoek ingesteld bij DHL en zijn in afwachting van een reactie. Wij hebben u een mail gestuurd over de mogelijkheden. Met vriendelijke groeten Auping Klantenservice!
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen transparantie vanuit bedrijf

In augustus het bed besteld. Levertijd was 6 weken. 8 weken gewacht totdat het bed klaar is en drie weken gewacht totdat het bed geleverd kan worden door een extern bedrijf. Er wordt door de klantenservice geen oplossing geboden, ze horen het alleen aan. Het zijn geen goedkope bedden, dus dan lijkt me dat de service ook goed is. Maar dat is helaas niet.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat de geleverde service niet aan de verwachting heeft voldaan. De levertijd die wij op voorhand afgeven is onder voorbehoud. We vinden het nogmaals enorm spijtig dat de productie langer heeft geduurd dan wij in eerste instantie hebben aangegeven. Voor de levering heeft onze partner Montrieurs daarna meerdere opties aangedragen. Het matras had eerder uitgeleverd kunnen worden indien deze voorgestelde data ook geschikt waren. Ondanks dat de levering van de bestelling langer duurde dan de verwachting was wensen we je nog veel slaapplezier toe van het nieuwe bed en het nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had besteld ten tijde van de korting vanwege de verjaardag Auping oa ook vanwege de korting. Er is toen iets misgegaan waardoor ik korting misliep. En eigenlijk wilde ik 2 of 3 matrassen bestellen. Vervolgens is tijdens de bestelperiode black friday aanbieding. Ook die liep ik mis aangezien al besteld. Dat voelt toch beetje dat ik gedupeerd ben.
Beoordeling melden
Antwoord van auping.com/nl
15 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat je tijdens het plaatsen van de bestelling korting bent misgelopen. Helaas zijn onze acties alleen geldig wanneer het bestelmoment in de actieperiode valt. Zou je meer informatie kunnen toesturen omtrent je bestelling naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping klantservice.