auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

955 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.094 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

14 sep 2023
Hoeslaken (antraciet) was door zon/licht verkleurd. Waarschijnlijk te lang gelegen (in een niet donkere ruimte) Verkleuring verdwijnt ook niet bij het wassen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en waarderen het enorm dat je de moeite hebt genomen om ons te berichten over onderstaande onvolkomenheid. Graag ontvangen wij het product retour voor een verdere inspectie. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
JV
Jaap v.
Valkenburg ZH
17 aug 2023

Lijkt een leuke aanbieding, maar veel niet meer beschikbaar

Lijkt een leuke aanbieding, maar veel producten niet meer beschikbaar.Het is meer een uitverkoop van restanten, ergo minder aantrekkelijk dan het lijkt.
1 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en je feedback. De actie is een groter succes gebleken, dan we hadden verwacht. Wij doen onze uiterste best om zo spoedig mogelijk weer nieuwe voorraad te voorzien. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.

Kwaliteit beddengoed licht teleurstellend

Dekbedhoes stond omschreven als katoensatijn en erg zacht. De stof is na wassen nog vrij stug, niet wat ik gewend ben van de Auping dekbedhoezen.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig om te vernemen dat het geleverde dekbedovertrek niet naar wens is. Wij hebben je inmiddels een email verstuurd naar aanleiding van de beoordeling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
19 nov 2023
Ik heb online besteld maar verder niks van jullie gehoord tot na 8 wkn ik een telefoon kreeg van de bezorger om een datum af te spreken .
21 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
24 mei 2023
Het kussen was er snel en netjes verpakt. Ook vond ik de optie om het oude kussen te laten recyclen zeer attent.
26 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren van het kussen. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
29 okt 2023
Ik vond de dekbed hoes veel dunner dan ik normaal gewend ben.van auping. Niet gewend van Auping! Maar helaas
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. Wat jammer om te horen dat het dekbedovertrek niet aan je verwachting voldoet. Het is mogelijk om het dekbedovertrek te retourneren en de betaling retour te ontvangen. Via onderstaande link kun je nalezen hoe het dekbedovertrek geretourneerd kan worden: https://www.auping.com/nl/klantenservice/ruilen-retourneren . Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
Fijn kussen, maar mis een zakje met vullingsmateriaal erbij. Kost ongeveer €18,00 om het erbij te kopen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback en je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
26 jun 2023
De service vind ik uitstekend, snel en deskundig geholpen. De kwaliteit liet voor mij te wensen over.
28 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te horen dat het dekbedovertrek niet aan je verwachtingen voldeed. Ondanks dat, vinden we het fijn om te vernemen dat je de service van ons retourbeleid kan waarderen. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
10 mei 2023
De kleur was niet overeenkomstig de foto online
12 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. We zullen je feedback intern delen. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Tussen aankoop en levering veel te weinig contact met klant over voortgang productie/levering.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback wij zullen dit intern bespreken. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice!
9 sep 2023
Verkoopster was 👍 afwachten hoe de matras is Lange levertijd is minder prettig
12 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de lange levertijd door het succes van de aktie duurt de aflevering helaas langer als we willen. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling zodra deze geleverd is. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
16 okt 2023

Matras is 3 cm dunner dan wordt aangegeven.

Mijn matras wordt verkocht als 18 cm dik, maar ik meet slechts 15 cm dikte.
17 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Zou je een mail willen sturen naar klantenservice@auping.nl met meer informatie hierover? Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Hadden verwacht dat het katoen satijn zachter had aangevoeld
21 sep 2023
Het duurde meer dan een week voordat ik het geld retour had
26 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Excuses dat je de terugbetaling wat langer duurde. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
13 okt 2023

Bestellen....betalen....en vervolgens…

Bestellen....betalen....en vervolgens hoor je weken niets!
16 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
21 okt 2023
Helaas werd er maar één matras geleverd i.p.v. twee.
Antwoord van auping.com/nl
Onze oprechte excuses dat er maar 1 matras is geleverd in plaats van 2. Wij doen ons uiterste best om het 2de matras zo snel mogelijk te leveren. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
2 sep 2023
Nog eenvoudiger maken om de de categorie te vinden
8 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
19 jul 2023
Niet blijven mailen om een mening te krijgen
20 jul 2023
Bedankt voor je feedback. Ik zal je verzoek doorzetten.
19 sep 2023
Kussen veert nogal en is minder breed
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat het hoofdkussen niet helemaal naar wens is. Wij denken dan ook graag met je mee wat voor jou de beste oplossing is. Zou je hierover contact met ons kunnen opnemen? Op werkdagen zijn we tussen 8:30 – 17:00 uur bereikbaar op telefoonnummer 0570-681820 of je kunt een mail sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Ben er nog niet over uit
13 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je bestelling Mocht je toch niet geheel tevreden zijn dan wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen nagaan wat we voor je kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice