auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

955 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.094 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

17 nov 2023

Auping, aandacht voor je retour beleid

Auping moet beter de retouren afhandelen. Ik heb het artikel retour gestuurd op 6 november jl. Nog steeds geen bericht retour gehad.
17 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het spijtig om te vernemen dat de verwerking van jouw retourzending niet goed is verlopen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij zullen het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk aan je crediteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Mevrouw van de klantenservice wilde niet meedenken en heeft op mijn laatste e-mail niet meer gereageerd.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor deze beoordeling. We vinden het vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent met de geboden service ik wil graag kijken of ik alsnog iets voor je kan betekenen. Zou je meer informatie willen mailen naar klantenservice@auping.nl? Met vriendelijke groet, Auping klantenservice.
19 sep 2023
Tot op heden hebben wij ons product nog niet mogen ontvangen. Wij wachten nu denk ik al een kleine maand
21 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals wij hebben aangegeven waren de bestelde artikelen helaas niet meer voorradig. Deze week zijn de bestelde artikelen weer op voorraad gekomen waarna wij jouw bestelling direct klaar hebben gemaakt voor verzending. Als het goed is kun je deze vanmiddag dan ook verwachten. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
5 aug 2023
Heb een bestelling geplaatst. Tot nu toe nog geen bestelling binnen gehad
8 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling. Onze oprechte excuses dat de order nog niet geleverd is. Graag vernemen wij of we de order alsnog mogen leveren. Wij hebben hierover een mail gestuurd. Met vriendelijke groeten. Auping klantenservice
3 mei 2023
Kussen kon je wassen maar daarna kon hij de prullenbak in.
5 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen. Zou je hierover contact met ons willen opnemen via de klantenservice? : klantenservice@auping.nl Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
5 jul 2023
We zitten nog te wachten op de juiste poten met wielen.
7 jul 2023
Het klopt dat de levering inderdaad op zich laat wachten. Wij zullen zo snel mogelijk contact opnemen zodra de poten met wielen gereed zijn voor levering. Excuses voor het ongemak.
31 okt 2023
3 weken geduurd voordat ik het hoeslaken binnen had.
1 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het erg spijtig dat de levering van jouw bestelling vertraging had opgelopen. Nogmaals onze excuses hiervoor. Wij hopen dat het hoeslaken naar wens is en wensen je hier nog veel plezier van. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
14 sep 2023
ik heb de bestelling na 3 weken nog niet ontvangen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Onze welgemeende excuses dat jouw bestelling vertraging heeft opgelopen. Zoals wij hebben aangegeven waren de bestelde artikelen helaas niet meer voorradig. De producten komen deze week weer op voorraad waarna wij jouw bestelling direct verzendklaar zullen maken. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
20 okt 2023
Geen interesse om probleem op te lossen.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je feedback. Ik wil je vragen om een mail te sturen naar de klantenservice waarin je de klacht aangeeft. We zullen de klacht in behandeling nemen en nagaan welke oplossing we kunnen bieden. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
12 nov 2023
Nieuw bed gekocht. Het piept en kraakt.
14 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We willen je vragen om een mail te sturen naar de klantenservice waarin je de klacht aangeeft. We zullen de klacht in behandeling nemen en nagaan welke oplossing we kunnen bieden. De mail kun je sturen naar klantenservice@auping.nl. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice
16 dec 2023
stop met vragen naar een beoordeling
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw feedback, we hebben dit intern met de betreffende afdeling gedeeld. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
Dekbedden geven onvoldoende warmte.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij hebben ook de keuze uit 4 seizoenen dekbedden, mogelijk dat dit warmer is voor u. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
8 nov 2023
Sneller retouren afhandelen.
10 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Zoals in eerder contact aangegeven vinden we het vervelend dat de verwerking van jouw retourzending langer heeft geduurd dan wat je van ons mag verwachten. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
30 sep 2023
Slechte levering
3 okt 2023
Bedankt voor je reactie. Vervelend dat je niet tevreden bent met de levering van je bestelling. Er is inmiddels contact geweest met de klantenservice omtrent de levering maar wanneer wij nog wat kunnen betekenen horen wij dit graag. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
23 nov 2023
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice