auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

956 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.098 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

6 jul 2023

De keuze vooreen matras wordt…erg gemakkelijk door het gebruik van de filters

De keuze vooreen matras wordt gemakkelijk gemaakt
7 jul 2023
Bedankt voor je positieve review. Wij vinden het fijn te horen dat het kiezen van een matras makkelijk verlopen is via de website. Wij wensen je alvast prettige nachten op je nieuwe matrassen toe.
6 jul 2023
Heldere site
7 jul 2023
Bedankt voor je compliment. Wij wensen je veel plezier van het hoeslaken.
4 jul 2023
Leuke en duidelijkesite goed te bestellen.
5 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
4 jul 2023
Goede kwaliteit, echter vrij hoge prijs.
5 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
5 jul 2023
Prima service,netjes matras uitgepakt en op bed gelegd
5 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe van het Adagio matras. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
goed materiaal
21 jun 2023
13 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

Zeer correcte afwikkeling van de order

Ik heb mijn bestelling online gedaan. Gebaseerd op mijn eerdere ervaring Dublin matras soft)en de adviezen van een Auping medewerker gecombineerd met de limiterende omstandigheden voor wat betreft de hoogte van het matras heb ik mijn keuze gemaakt. Het is aanmerkelijk zachter dan het 'soft' van het vorige matras. Ik slaap er goed op, maar wanneer ik erop ga zitten of nog even in bed zittend lees, heb ik het gevoel (dat zal echt het gevoel zijn) dat ik het helemaal plet. Dat vind ik minder prettig. Het logistieke deel van de bestelling is zeer plezierig en volgens afspraak afgewikkeld. Mvg
13 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je matras maar mocht de hardheid niet aan je verwachting voldoen wil ik je vragen om contact met ons op te nemen zodat we kunnen nagaan welke oplossingen we kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
11 jun 2023
9 jun 2023
Snelle levertijd
9 jun 2023
De molton is goed ontvangen. Alleen moet de vriendelijkheid van de medewerkers van Monterieur te wensen over bij het leveren van ons nieuwe matras begin mei. Erg jammer.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en je feedback omtrent Montrieurs dit gaan we intern opnemen. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
24 mei 2023

prima

niets, was prima
26 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
20 mei 2023
Bed is prachtig
22 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je veel plezier mag ervaren met je bed. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
17 mei 2023
Ik moet mijn bestelling nog krijgen dus kan nog niet echt oordelen
19 mei 2023
Bedankt voor je beoordeling. We hopen dat je bestelling naar wens zal zijn. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
10 mei 2023
snel geleverd en goede kwaliteit
8 mei 2023
10 mei 2023
Bedankt voor je positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
7 mei 2023
8 mei 2023