auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

958 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.097 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

Snelle afhandeling en levering
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

To the point en vriendelijk

Mevrouw nam de tijd om ons door het koopproces te leiden.
Antwoord van auping.com/nl
Afwijkend kussensloop maat duidelijk vermelden
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling en feedback. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
3 dec 2023
Er zijn geen bijpassende hoeslakens bij de mooie kleurrijke dekbedhoezen
Duidelijk en overzichtelijke site
Antwoord van auping.com/nl
Mooi kwalitatief aanbod Fraaie korting maar die is zo vaak dat je er wel aan gaat twijfelen of het nog een aanbieding is. Meer verzend opties zijn welkom, geen fan van DHL bovendien geen controle over de lever datum / tijd. Geeft geen goed gevoel bij grote orders… met name bij dhl… die laten het ook als je er geen goedkeuring voor gegeven hebt buiten achter
26 nov 2023

Van 15% zomaar naar 20% Foei

We hebben geprofiteerd van de verjaardagskorting van 15% op onze aankoop. Het is dan wel zuur om enige dagen na jouw aankoop te zien dat Auping een korting van 20% geeft door mee te doen met de overgewaaide hype vanuit Amerika, de zgn Black Friday. Voor iemand die zo zijn verjaardag viert vind ik dit niet echt netjes.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je bericht. Wij vinden het spijtig dat je de extra korting van Black Friday bent misgelopen. Wij hebben je hierover een mail gestuurd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Auping!
Goede kwaliteit
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
MK
Marianne K.
Ugchelen
23 nov 2023
Kussen werd snel bezorgd. Wat ik wel jammer vind is dat je het kussen blijkbaar had kunnen ruilen. Dit is niet zo hygiënisch. In de meeste winkels kun je een dergelijk artikel niet ruilen. Nu had ik een beetje het idee, dat ik misschien een kussen had ontvangen, wat al door een ander is gebruikt.
24 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling, je mag inderdaad gebruik maken van het herroepingsrecht bij een online bestelling bij ons. Echter is het wel zo dat het hoofdkussen niet opnieuw verkocht wordt. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
Ik ben zeer tevreden
21 nov 2023
Gemakkelijk bestellen, leveren ging goed, nu lekker slapen
22 nov 2023
Volgende dag geleverd
19 nov 2023
18 nov 2023
16 nov 2023
De overtrek die ik kocht is naar wens! Heb wel ervaring uit verleden dat kleuren gaan vervagen. Ben benieuwd hoe lang het echt mooi blijft.
17 nov 2023
Bedankt voor je feedback en beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
16 nov 2023
Snelle en nette levering. Afwerking van dekbed kan beter, sommige stiksels zitten los en moeten hersteld worden.
17 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We ontvangen graag wat foto's van het geleverde dekbed zodat we je hier verder bij kunnen helpen. Deze kun je versturen naar klantenservice@auping.nl onder vermelding van je ordernummer. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
15 nov 2023

1 simpele bestelling van 1 product