auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

1.243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.489 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
Wij slapen een leven lang op Auping. Het eerste matras stamde uit Alkmaar in 1975, in de jaren 80 een nieuw matras, zo hebben wij elke 10 jaar een nieuw matras gekocht. De laatste is het afgelopen jaar geweest. Als iets goed is en bevalt waarom zou je dan tijd besteden die ook anders besteed kan worden.

5 mei 2024
Site werkte voor mij niet intuïtief om beschikbare losse slopen horende bij beschikbare dekbedovertrekken te vinden zonder tig keer heen en weer te gaan. Ik vond de bevestigingsmail verwarrend omdat werd gesuggereerd dat niet alles wat ik had besteld geleverd zou worden maar later omdat het niet beschikbaar was. Terwijl bij de bestelling werd aangegeven dat het voorradig was.

Beoordelingen voor auping.com/nl

4 jul 2024
Wij hebben het bed niet in de webshop (zoals aangeven in deze mail) maar in de winkel gekocht Bij installeren wist men niet welk matras aan welke kant moest, dit was met de verkoper wel goed in het systeem gezet. Zou fijn zijn als die gegevens met de levering gedeeld worden of met de klant zodat die gegevens ook bij plaatsing voorhanden zijn. Tevens is het aan te raden om ook beddengoed te bespreken en mogelijk een kussenadvies mee te nemen in het gesprek bij aankoop. Wij hebben nu een verstelbaar bed maar realiseerde ons pas later dat dit consequenties heeft terwijl wij 2 eenpersoons hoeslakens geen optie vinden.
4 jul 2024
Dank voor je review en feedback. We waarderen je suggesties en zullen deze doorgeven aan onze winkel. Onze excuses voor de verwarring bij de installatie. Je tip over beddengoed en kussenadvies nemen we mee om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
4 jul 2024
Fijne zaak in Spijkenisse, vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers. Zeer goed advies. Zijn niet direct uit om je iets te verkopen maar adviseren en informeren je wat mogelijkheden zijn. Laten je diverse dingen uit proberen. geven je alle informatie mee zodat je er nog eens over na kan denken. Goede communicatie voor wat betreft de dag en tijd van levering. Nemen tegen een kleine vergoeding mijn oude (+/- 30 jaar) Auping bed mee en voeren het af. Geweldig deze service.
5 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice

SUPER

Toch maar weer een Auping .... er was een mooie actie en na vorig jaar een Auping matras te hebben gekocht nu de " oude" Auronde ingeruild voor een nieuw bed. Erg vriendelijk geholpen bij Vesta Groningen. Alle tijd genomen en omdat ik ook nog op zoek was naar bedlampjes deze gelijk bij de meubelafdeling gekocht. Heel blij met mijn bed.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij je Auping Dealer, Vesta Groningen. We wensen je nog veel fijne nachten op je nieuwe Auping! Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Het winkelen was uitstekend. Goed hulp bij het uitzoeken van matras en spiraal. De leveranciers waren niet enthousiast. En het was inderdaad vrijwel onmogelijk om een spiraal van 210 x 140 over een balkon naar binnen te krijgen. Ze waren duidelijk. \men had me twee spiralen moeten adviseren in deze situatie.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad in de winkel en tevreden bent met je aankoop. Maar de feedback betreffende de spiraalbodem zullen we delen met de winkel. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
Het Auping bed ligt zalig. De bezorgers hebben het bed netjes bezorgd en gemonteerd. Het bestellen ging wel moeilijk, dan weer was het gevulde mandje leeg en bestelde ik opnieuw en had ik twee bedden in plaats van een bed. Dat zou wel beter kunnen aan de website. Waarom dat zo ging weet ik niet.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop. De feedback over het aankoopproces via de webshop zullen we zeker delen met de verantwoordelijke afdeling. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
11 jul 2024
De goede uitleg en service zonder pucherig gedrag. En begeleiding bij het uitzoeken van het juiste matras door ton uit westfields mall Leidschendam. En de aflevering top alles per mail telefonisch allrs correct netjes. Super service. Geen verbetering nodig!!! Vriendelijke groet D van de Salm
11 jul 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling. We zullen de complimenten met Ton delen en wensen je nog veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Uitgebreid advies professionele verkoopster

Uitgebreid advies door professionele en heel vriendelijke verkoopster, Sandra, uit de winkel in Breda. Zij nam de tijd om allerlei opties te bekijken en ons te helpen het goede matras te kiezen. Levering en montage verliep helemaal volgens afspraak.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad in de winkel en tevreden bent met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice.
8 jul 2024
Klantvriendelijke en ter zake deskundige voorlichting en advies. Met veel geduld een keuze laten maken. Ook de monteur van de levering denk aan de klant en levert zeer deskundig werk. Is bovendien erg prettig in de omgang, geen moeite te veel.
9 jul 2024
10 jul 2024
Geweldig bed: inmiddels heb ik mijn bed een week binnen. De montage was snel geregeld. Het slaapcomfort is zoals ik had gehoopt, ik word uitgerust wakker. Het matras dat me was geadviseerd is perfect. Ik ben zeer tevreden met mijn aanschaf!
11 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe met je aankoop. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice
PV
Petra V.
Harderwijk
28 jun 2024
Het belangrijkste is natuurlijk dat we nu super goed slapen in ons mooie nieuwe bed. Goed geholpen, goede uitleg, geduldig geholpen en vriendelijke man. Nam echt de tijd. Goed verschillen uitgerekend qua prijs. Heel blij mee!
5 jul 2024

Bed en service zijn super!

Super fijn geholpen in de winkel. Het bed overtreft de verwachting. We liggen heerlijk en hij is prachtig. Ook de mannen die het bed kwamen installeren waren zeer vriendelijk, beleefd en kundig. Kortom, hele fijne ervaring!
9 jul 2024
Hetzelfde type nog in de collectie. We hebben dezelfde matrassen gekozen die we eerder hadden. Fijn dat die gewoon nog in de collectie zitten. Minder is dat we moesten betalen om de oude matrassen mee terug te laten nemen.
Fijn en aardig personeel die alle tijd hebben voor je en dat waardeer ik enorm. Er wordt niets afgeraffeld. Goede adviezen zowel voor het bed wat we gekocht hebben als voor het beddengoed. Al jaren klant bij auping.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad in onze winkel. We wensen je veel plezier met je nieuwe bed. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
1 jul 2024
We zijn goed en deskundig geadviseerd door de heer J. Walda van de Auping Store in Venlo. Hij nam alle tijd om ons te adviseren en dacht met ons mee. Dit hebben we als zeer prettig ervaren.
1 jul 2024

Heel goed ontvangen.

Heel goed ontvangen en vakkundig geholpen door de medewerkster. Geen enkele op of aanmerking. Ik hoop dat het leveren en plaatsen van dezelfde kwaliteit is.
2 jul 2024
Goede vriendelijke service met goede advies. Verkoper Eric nam de tijd om ons te helpen en advies te geven over de mattas en kleuren combi van het bed zelf.
Antwoord van auping.com/nl
Goede voorlichting van het product. Goed geholpen jn het maken van een keuze. We hadden graag de bestelling in een keer gehad. Nu is er nog een nalevering.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij om te horen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad in de winkel. We wensen je veel plezier met je nieuwe bed. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice
Prettige verkoop en levertijd volgens afspraak, heel fijn. Het installeren door de technische dienst ging snel en vakkundig, heel blij mee. Een aanray
Antwoord van auping.com/nl
Zeer prettige en professionele adviezen gekregen in de winkel en daarop besloten Auping boxspring te kopen en inmiddels in gebruik genomen
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te horen dat je prettige en professionele adviezen hebt gekregen in onze winkel. We wensen je veel comfort en goede nachten toe op je nieuwe Auping boxspring. Met vriendelijke groet, Auping Klantenservice

Gewoon super.

Goed geholpen, goede service en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, bezorging en de bezorgtijd.