auping.com/nl- Logo - Beoordelingen

auping.com/nl

955 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.094 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jan 2019
auping.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Snelle afhandeling en levering. Helaas lees ik een paar dagen na de aankoop. Dat jullie een actie hebben van 20% korting. Ik heb voor ruim € 8000.00 een bed en toebehoren gekocht. Voor € 700.00 aan beddegoed en dan de bestelling bij jullie. Dus U begrijpt vast wat ik bedoel. Een mededeling vooraf van deze actie zou erg op prijs gesteld zijn.
EB
Eric B.
Tilburg

Ik vind het niet van deze tijd dat het 2 maanden duurt voordat de matras wordt geleverd. Schijnbaar wordt het matras pas gemaakt wanneer de bestelling is geplaatst, voor een bedrijf als Auping vind ik dat een slechte zaak.

Beoordelingen voor auping.com/nl

15 jul 2023

Makkelijk online bestellen, gemiste korting 20%

Makkelijk online bestellen, overzichtelijke site. Verbeterpunt zou zijn dat je meer inzage in levertijd krijgt, deze was nu tot vlak voor gereedzijn onbekend. Tevens heel jammer voor mijzelf dat er nu een korting van 20% is en ik deze misloop, das serieus veel geld op een nieuw bed
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Wij zullen deze intern meenemen, zodat wij onze services en communicatie kunnen verbeteren.
15 jul 2023
Via de klantenservice zijn we prima, vriendelijk en duidelijk, geholpen met de vragen die we nog hadden. We slapen nu in een heerlijk bed (Essential)
Antwoord van auping.com/nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te vernemen dat onze service naar wens is. Wij wensen je nog veel plezier toe van het Essential bed!
14 jul 2023
Enorm hoge mate klantvriendelijkheid.
14 jul 2023
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! We waarderen uw vriendelijke woorden enorm. Met vriendelijke groeten, Auping Klantenservice.
13 jul 2023
14 jul 2023
Hartelijk dank voor de beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
12 jul 2023
Hele fijne producten :)
12 jul 2023
Bedankt voor uw positeive beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
Snelle afhandeling, top kwaliteit
11 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
Heerlijke bedden, fijne kussens. Snelle levering bij internetbestelling.
11 jul 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling en fijn om te horen dat de service naar wens is. Wij wensen u er veel plezier mee.

Top ondersteuning

Makkelijk te bestellen, snel geregeld en het bedrijf dat het bed kwam bezorgen/plaatsen was ook prima ! En wij slapen nu heerlijk met een perfecte ondersteuning! Top dus
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor de positieve beoordeling en wat staat het bed mooi in de kamer. Wij wensen je veel plezier toe met het nieuwe bed.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling.
CL
Cor L.
Dordrecht
Het online samenstellen van het bed en de snelle levertijd
9 jul 2023
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je positieve review. Wij wensen je alvast prettige nachten op je nieuwe boxspring toe.
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je positieve review. Wij wensen je alvast prettige nachten op je nieuwe matras toe.
8 jul 2023
Goede kwaliteit en snelle levering
Antwoord van auping.com/nl
Bedankt voor je compliment. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe dekbedovertrek.
6 jul 2023

Super kwaliteit

Beste kwaliteit dekbedovertrek dat ik ken. Blijft mooi. Goede, snelle service.
7 jul 2023
Bedankt voor je compliment. Wij wensen je veel plezier van je nieuwe dekbedovertrek.
6 jul 2023
Bedankt voor je review.

Top!

Snelle, correcte levering. Product is precies wat ik ervan verwachtte.
7 jul 2023
Bedankt voor je positieve review. Wij wensen je veel plezier van je aankoop.
Vlotte afhandeling
7 jul 2023
Bedankt voor je positieve review. Wij wensen je veel plezier van je aankoop.
5 jul 2023
Kwaliteit, goede service en advies
7 jul 2023
Wij zijn blij te horen dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier van je aankoop.
Ik ben heel tevreden met de kwaliteit van het gekochte beddengoed.
5 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling. We wensen je veel plezier toe van je bestelling. Met vriendelijke groet, Auping klantenservice