agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.956 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.834 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Onjuiste info ivm leverdatum + 1% korting waardoor vouchers niet gebruikt kunnen worden

Omwille van 1% korting kon ik mijn gespaarde vouchers niet gebruiken. Bij bestelling leek het artikel voorradig en zou het enkele nadien aankomen, na bestelling werd de informatie echter aangepast en veranderde naar meerdere maanden wachttijd.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat is vervelend om te horen, helaas is een fout geweest op onze website. Wij zullen dit doorgeven aan onze data afdeling, onze excuses voor het ongemak. Kan je ons het ordernummer doormailen naar klantenservice@agradi.nl? Indien u op deze bestelling recht heeft op een voucher, willen wij deze graag met terugwerkende kracht verwerken voor u! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Betere beschrijving van de artikelen. Beide laarzen waren te klein ondanks de juiste maatkeuze. Terug gestuurd en vervolgens niets meer van gehoord. Slechte communicatie en betere afhandeling. Ik ga er niet meer bestellen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met uw bestelling, wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Prima halster aan voordelige prijs.

Het product is prima aan een erg voordelige prijs, echter werd de leverdatum telkens opnieuw achteruit gezet. Hierdoor hebben we toch snel een ander moeten kopen omdat we echt wel een halster nodig hadden....
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat dit halster helaas een vertraging heeft opgelopen in de levering van de leverancier naar ons toe, onze excuses hiervoor! Wij hopen dat u als nog een passend alternatief heeft gevonden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Levertijden zijn werkelijk dramatisch. 2-3 werkdagen is gewoon dik 2 weken. Zet het gewoon op de site…. Dan bestel ik het niet. Annuleren was niet mogelijk. Verder is het product top hoor!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Slechte levering. Drie dagen na bestellen een mail dat het niet op voorraad was, dit stond er niet bij op de site, en geen verwachtte leverdatum gegeven. Levering pas twee weken later.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team Agradi

De producten duurde veel langer om te…

De producten duurde veel langer om te bezorgen doordat iets niet op voorraad was. Uiteindelijk bestelling op moeten halen bij bezorgpunt om dat bezorger niet aan de deur is geweest
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Wat vervelend om te horen dat DPD geen afleverpoging aan huis heeft gedaan, wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Trage levering plus slechte communicatie daarover

Jullie wekken de indruk dat leveren snel zou gaan, maar dat was volstrekt niet het geval. Ook werd er niet of slecht gecommuniceerd over de dag van aflevering. Echt heel vervelend.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. De bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen uit de bestelling compleet zijn. Dit wordt zowel bij in het winkelmandje, bij het afronden van de bestelling en in de orderbevestiging vermeld. De Kerbl Varkens-speelballen Anti-stress hadden een aangegeven levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Drama bedrijf

Dit was mijn eerste en laatste bestelling bij dit bedrijf. Wat ik besteld had was op voorraad. Echter was het na een week nog niet verzonden. Pas 2 weken later had ik het in huis.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas is het in de maand december dusdanig druk geweest dat wij niet alle voorradige bestellingen binnen 24 uur hebben kunnen verzenden, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Niet compleet geleverd en bellen gaat…

Niet compleet geleverd en bellen gaat moeilijk moet je foto sturen van wat wel geleverd is producten zijn wel voor afbetaald dus niet te pas over deze winkel.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat klopt, indien er schade of een missend item wordt geconstateerd dient dit binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden. Hiervoor hebben wij beeldmateriaal nodig van de verpakking en inhoud van de zending. Indien u hier meer informatie over wilt hebben kunt u dit vinden via https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
lange levertijd van producten en kortingsbonnen zijn op bijna geen enkel product meer bruikbaar. Op twee jaar tijd is de service flink achteruit gegaan
Antwoord van agradi.nl
Fout werd zonder probleem rechtgezet, maar het geheel duurde wel lang, de winter is bijna voorbij, te warm voor uitrijdeken is.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad, wij zullen uw feedback meenemen om te kunnen verbeteren in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Iets besteld zeggen geleverd niks gehad ...tevens word er nergens op gereageerd...slechte zaak raad jullie af
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling. Wij zien in de tracking van DPD dat het pakket op 12-01-2024 geleverd moet zijn, indien dit niet het geval is vernemen wij dit graag per mail aan de hand van uw ordernummer. De mail kan verstuurd worden naar klantenservice@agradi.nl. Helaas hebben wij geen mail van u ontvangen om u hiermee te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Spullen zijn prima maar als je groot zet dat levering volgende dag is maar in werkelijkheid een week…tja..
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" (niet de "levering de volgende dag") hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Als er bij de producten voorradig staat en dan duurt levering bijna 1 week vind ik te lang...
IV
Ingrid V.
Wommelgem
Heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen en heb ze eigelijk wel dringend nodig
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat er door de klantenservice een onderzoek is opgestart voor uw pakket die nog niet afgeleverd is. U wordt op de hoogte gebracht per mail zodra wij hier meer informatie over ontvangen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Leveren. Wacht al 2 maanden op iets wat leverbaar zou zijn volgens de site.
Antwoord van agradi.nl
Ontransparante communicatie ivm verzendingskosten en retourkosten België.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Retourneren uit het buitenland is niet kosteloos, in het geval van België zijn de kosten €4,99. Meer informatie over de retourzendingen vind u via https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Het grondwerk touw wat ik heb gekocht was helaas na dag 1 al kapot
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Wij ontvangen graag een foto en het ordernummer van deze bestelling naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Nooit wat op voorraad Veel niet te bestellen Lange levertijden
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. De bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen uit de bestelling compleet zijn. Dit wordt zowel bij in het winkelmandje, bij het afronden van de bestelling en in de orderbevestiging vermeld. Het Fair Play Wedstrijdshirt Cecile Zwart maat 38, had een aangegeven levertijd van 2 tot 6 werkdagen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 jan 2024
Verzenden duurt lang. Retour verwerken duurt nog veel langer.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Tot op heden is er nog geen retourzending bij ons verwerkt. We zien dat de retourzending met DHL/DPD is verzonden. Hierbij kan het tot 10 werkdagen duren voordat het pakket bij ons geleverd wordt. Daarna hebben wij nog enkele dagen nodig om deze te verwerken. Momenteel hebben we echter te maken met een achterstand waardoor dit wat langer kan duren. Onze excuses voor het ongemak. Het kan zijn dat de tracking niet overeen komt met de informatie van ons, dit komt omdat de pakketten op een gegeven moment op een pallet worden verzameld en het voor de pakketdienst lastig te achterhalen is waar het pakket zich op dat moment bevind en geven zij een indicatie aan, daarom ontvangt je een bevestiging vanuit ons wanneer de retourzending bij ons is aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Agradi