asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

asbest-laboratorium.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 1 dec. 2017
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
asbest-laboratorium.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij asbest-laboratorium.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1 dec. 2017
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

87 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 feb. 2022
We hebben na verzending een klein weekje moeten wachten op uitsluitsel voor het al dan niet aanwezig zijn van asbest in het monster. Een dagje meer dan op de website beloofd, maar we kregen een keurig en vertrouwenwekkend rapport.

16 aug. 2022
Er zijn meerdere instanties waar je asbest kunt laten onderzoeken. Ik had voor deze gekozen omdat zij pretenderen in twee dagen een uitslag te mailen. In totaal heeft het bij mij (tussen aanvraag en uitslag) elf dagen geduurd. Min vier weekenddagen, is zeven ipv twee werkdagen. In mijn perceptie is dat vijf dagen waar mijn timmermannen niets konden doen omdat het niet zeker was of het om asbest ging. Maar ook een week waarin ik ook een inventarisatie had kunnen laten uitvoeren. Mijn advies: niet meer van die korte termijnen aangeven bij het adverteren. Die blijken niet realistisch te zijn. Ik zal hierom, deze instantie, zeker niet aanbevelen.

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

11 nov. 2022
Zeer vlotte bediening
19 nov. 2022
Eenvoudig en snel
12 nov. 2022
Makkelijk en snel
Beste, ik heb het pakje nooit gekregen. Gelieve dit na te kijken en alsnog snel op te sturen. Mvg, Bart Geerts +32 485 39 70 03
28 okt. 2022
De test werd snel en correct uitgevoerd. Alleen het invullen van gegevens op het tweede plastic monsterzakje was met geen pen te doen. Briefje op geplakt was verder geen probleem.
21 okt. 2022
Vrijdag besteld, zaterdag ontvangen. Keurig verzorgd setje om monster te nemen. Monster zaterdag opgestuurd, woensdag uitslag binnen.
12 okt. 2022
Duidelijke instructies, snel en goede prijs.
16 okt. 2022
de snelheid.
1 nov. 2022
14 okt. 2022
van Luc V.
13 okt. 2022
eerste pakket niet toegekomen, tweede pakket aangevraagd. na opsturen, geen nieuws. in de voorwaarden staat dag later resultaat. niets ontvangen, op 5/10 mail gestuurd en reactie dat het druk was en dat ik snel resultaat zou krijgen. we zijn ondertussen een week verder
3 nov. 2022
21 sep. 2022
Uitstekende en zeer volledige stap-voor-stap begeleiding voor de uitvoering van de asbest controle. Bovendien werd er snel gereageerd op mijn mail.
5 sep. 2022
snelle reactie
13 sep. 2022
Top
16 sep. 2022
21 sep. 2022
Slecht te bereiken, heb vandaag na een kwartier wachtmuziek opgegeven. Heb eerder wel telefonisch contact gehad en gesproken met een onvriendelijke mevrouw. Zij gaf aan dat de brief met het asbestsample niet bij hun aangekomen zou zijn en "dat dit wel vaker gebeurt". In mijn ervaring is de postbezorging in Nederland betrouwbaarder dan mevrouw doet voorkomen en ik krijg de indruk dat ik aan het lijntje gehouden wordt. Hopelijk motiveert deze review om nu even echt actie te ondernemen!
3 sep. 2022
Makkelijk toe te sturen en vrij snel antwoordt. Wat beter kan is het stikkertje waarop met een gewone balpen bijna niet is te schrijven omdat het te glad papier is.