www.asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

www.asbest-laboratorium.nl

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.171 beoordelingen in totaal

10 okt 2024
Had bij deze site besteld omdat ze snel konden leveren (2-dagen), Na 3 dagen een mailtje gestuurd waar de order bleef en kreeg netjes antwoord, niet wetende dat mijn order al binnen was en tussen/onder de schoenen geschoven was met de deur openen.... dus snel geleverd! monstertje genomen en opgestuurd, Dinsdag opgestuurd en Woensdag middag al uitslag dus super snel. wel mag het rapport even wat makkelijker voor een leek, Ik had de helpdesk even nodig om de uitslag uit te leggen maar ook dit mailverkeer ging supersnel dus al met al erg tevreden. als ik 1 aanmerking mag geven zou het zijn: doe een mondkapje in de testset.

17 mei 2024
Je kunt ze niet bellen en dat je binnen 2 werkdagen resultaat binnen hebt is ook een leugen. Ben al 10 dagen verder en nog steeds niks. Tijd kost geld en ik kan niet verder werken en ook nog 40 euro voor betaald. Slecht ga ergens anders je test laten doen.

Beoordelingen voor www.asbest-laboratorium.nl

10 okt 2024

Supersnelle asbest-test

24 sep 2024

Snelle levering testpakket en testresultaat.

Snelle levering van testpakket en snelle levering testresultaat. Geeft zekerheid of materiaal asbest bevat of juist niet.
1 dag geleden
Snel en duidelijk en goede prijsstelling
PS
Pleun S.
Brielle
8 okt 2024
Zeer snel met de uitslag
Goede en snelle service
30 sep 2024
24 sep 2024
20 sep 2024

omschrijving soorten asbest

Zou handig zijn dat er direct een antwoord zou zijn , wel of geen asbest . En dat dit dan op speciale wijze moet worden afgevoerd . Nu moesten we de namen controleren . maar goed we weten het nu .
13 sep 2024
snel en praktisch. 1 opmerkingL er moet een postzzegel geplakt worden. dat is in deze tijd niet meer zo dat je die hebt liggen, althans ik niet. misschien gewoon verrekenen in de prijs
14 sep 2024
Duidelijke instructies. En na het opsturen had ik binnen 2 dagen de resultaten.
27 aug 2024
Snel geleverd en snel resultaat binnen!
7 sep 2024
29 aug 2024
9 aug 2024
Ik had nog een vraag gesteld en kreeg nagenoeg direkt een antwoord gemaild. Top. De communicatiei e8n dienstverlening is super.
7 aug 2024
Hele duidelijke informatie met een stappenplan voor bemonsteren en verzenden.
26 jul 2024
Kwalitatief en snelle werkwijze.
16 aug 2024
15 aug 2024