asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

asbest-laboratorium.nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.109 beoordelingen in totaal

2 apr 2023
Heel snel volgens afspraak, meteen het certificaat in huis. Voor de leek graag ook heel duidelijk asbest ja/nee aangetoond
JB
Jaap B.
Warnsveld

17 mrt 2023
Test monster gekocht in December als particulier, sample gemaakt en langs de afbreng locatie toe gereden. Persoonlijk het monster afgeleverd, sinds dien nooit meer reactie vernomen. Ik heb meerdere malen zowel telefonisch als per email contact geprobeerd op te nemen zonder resultaat. Ik heb maar een enkele keer een mailtje terug gekregen, dan vertellen ze mij dat het pakket waarschijnlijk verloren is gegaan bij de verzending terwijl ik duidelijk meerdere malen heb aangegeven dat ik het persoonlijk heb afgeleverd.....

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

Test wordt opgestuurd met perfecte handleiding, na terug sturen heel snel een rapport via de mail, echt geweldig!
Adequaat, snel en goede telefonische info over, in dit geval, asbest. Klantvriendelijk
Duidelijke instructie, netjes verzorgd materiaal. Veel oog voor veiligheid.
Snelle reactie n.a.v. opsturen monster.
7 feb 2024
Test resultaat werd snel ontvangen.
14 feb 2024
29 jan 2024

Zeer snelle en vakkundige turnaround

Na aanvraag binnen 2 dagen een kit om een monster te nemen in de bus. Nadat monster was opgestuurd kregen we binnen 24 uur een uitslag per mail.
24 jan 2024
23 jan 2024
8 jan 2024
9 dec 2023
Zeer snel uitslag van de test.
20 dec 2023
Snelle afhandeling
17 nov 2023

Snel en simpel

Benodigde spullen werden netjes aangeleverd met duidelijke instructies. Enige vervelende is dat je zelf een postzegel moet regelen voor het terugsturen. Vervolgens snel uitslag per e-mail ontvangen.
10 nov 2023

Handig pakket met stappenplan, snel uitslag

Mooi pakket in de bus met duidelijke stappen (en incl alle materialen). Na ontvangst van het sample binnen 24uur reactie. Fijn!
10 nov 2023
Duidelijker conclusie geschreven conclusie vermelden .
3 nov 2023
Snelle afhandeling van de vraag
2 nov 2023
Warnsveld
2 apr 2023
Antwoord van asbest-laboratorium.nl
5 mei 2023
Bedankt voor uw review! Onze analysecertificaten bevatten gegevens over de aanwezigheid en afwezigheid van asbest in het product. Op het analysecertificaat staat veelal een "-" wat betekent dat er gee nasbest is aangetroffen die hoger is dan de in Nederland geldende wettelijke grens van 0.1%. Dit is ook terug te lezen op https://asbest-laboratorium.nl/wp-content/uploads/2022/09/Folder-Niet-Aantoonbaar_HP.pdf
10 mrt 2023

Communicatie was goed. Beter vermelden dat postpakketje toch enkele dagen (in mijn geval 1 week) onderweg is, eventueel met track en trace als optie aan bieden?