DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980- Logo - Beoordelingen

DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.523 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 dec 2022
DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980 voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980

Snelle levering, goede service
snel geleverd en goede prijs

Goede servicezeer goed

Bjorn G.
Hummelo
27 jul 2023

Ook dat is service.

Als je een vraag of (vragen ) hebt waar ze niet direct een passend antwoord op hebben gaan ze er achteraan om te zorgen dat je het juiste antwoord op je vraag krijgt en ook dat is goede service. het is misschien handig om bij de spaarpunten te vermelden dat je pas bij 100 spaarpunten deze kunt verzilveren bij een bestelling, (of ik moet dat gemist hebben) en of er dan een aanvink mogelijkheid is op de (bestel) afrekenpagina hiervoor.
23 aug 2023
Dank voor de review! De spaarpunten staan genoteerd, we gaan met de webhoster bekijken of dit beter/duidelijker kan.

Ik vind DJLaan een mooi bedrijf.

Ik vind DJLaan een mooi bedrijf qua service etc. maar de laatste 2 bestellingen zijn geleverd door postnl en heb daar steeds ongehoord lang op moeten wachten. Dat is raar want bestellingen gedaan op dezelfde dag bij 2 leveranciers, waaronder DJLaan, werd de 1 de volgende dag afgeleverd maar die van DJLaan pas 4 dagen later. Misschien kunnen zij eens kijken hoe dit kan, heb dit nu, zoals gezegd, al 2x gehad. Dit heeft niets met DJLaan te maken maar vind het wel heel vervelend.
Antwoord van DJLAAN.NL - Detectiespecialist sinds 1980
Goedemorgen Frank, Dank voor de review. Vervelend om te lezen dat de laatste 2 leveringen vertraagd zijn aangekomen. Het is een ontzettend drukke periode bij de pakkettendienst waardoor sommige pakketten vertraagd geleverd worden, onze excuses hiervoor. Soms gaat een pakket zeer vloeiend door het proces, de ander verloopt erg moeizaam, hoe dat precies kan weet ik niet maar dat ze ontzettend veel pakketten te verwerken hebben is natuurlijk bekend. We hopen dat een eventuele volgende order weer netjes de volgende dag wordt afgeleverd. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Mathijs Laan Detectiespecialist D.J. Laan
PW
11 mei 2023
Goed product voor een goede prijs en netjes geleverd. Het erbij geleverde tijdschrift is ook erg welkom, zeker als beginnende metaaldetectorist. Ik had op vrijdag bij levering "woensdag" aan geklikt omdat ik op vakantie was toen ik het bestelde. Maar het werd direkt verzonden en kwam zo bij een postNL terecht. Snelle levering dus maar ik had er niet zoveel aan. Desondanks 5 sterren wat mij betreft.
12 mei 2023
Goedemiddag, Dank voor jouw review! We waren iets te enthousiast met versturen begrijp ik, excuus! Goed om te horen dat het pakket netjes is aangekomen en veel succes en plezier toegewenst met jouw aankoop! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Mathijs Laan Detectiespecialist D.J. Laan
29 jul 2023

order geannuleerd

ik had een schep besteld en later wilde ik mijn aankoop cancellen. Hier deden ze niet moeilijk over en bleven klantvriendelijk vandaar 5 sterren
23 aug 2023
Hartelijk dank! Wellicht tot een volgende keer!
13 jun 2023

Pakket dankzij PostNL veel later dan verwacht :(

Pakket op woensdag 07-06-‘23 snel overhandigd aan postNL alleen jammer dat PostNL pas dinsdag 13-06-‘23 het pakket kwamen brengen omdat ze het het zogenaamd druk hebben…..6 dagen postNL shame on you, detectiespecialist DJ Laan jullie valt niets te verwijten
1 jul 2023
Altijd vervelend wanneer een pakket langer onderweg is dan gehoopt! Zoals u zelf al aangeeft ligt het buiten onze macht maar natuurlijk vinden wij dit ook niet prettig. Graag tot een volgende keer en hopelijk komt het pakket dan keurig de volgende dag bij u aan!
29 jun 2023

Zoals altijd uitstekend.

Er wordt snel geantwoord op vragen, bestelling wordt snel verzonden. De website is fijn/makkelijk om iets te zoeken etc. Zoals altijd uitstekend verzorgt. Qua verbeteringen: gewoon zo doorgaan jullie doen het uitstekend.
6 jun 2023

Een winkel waar je zonder zorgen kan bestellen

Bestel en kom vaker bij DJ. Fijne winkel, service gericht en attent bij het verwerken van zaken die ik besteld heb. Ook kennis van zaken rond materiaal. Nu net een mooie zeefschep gekocht. Lekker licht en stevig
1 jul 2023
Dank voor de review! Veel plezier gewenst met deze zeefschep en tot een volgende keer!
22 okt 2023
Perfect op alle gebeid.
27 jun 2023
M’n nox naar de filistijnen zo lek als een mandje ⚡️🪓🔪💥💧 Na wat heen en weer gemail had ik binnen de kortste keren weer een andere nox! Super en snel geholpen Goed gedaan Mathijs!!
1 jul 2023
Goedemorgen, Dank voor de review! Ontzettend vervelend wanneer er een probleem is maar goed om te horen dat we u snel weer geholpen bent! Weer veel succes en zoekplezier toegewenst en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Mathijs Laan Detectiespecialist D.J. Laan