fluwel.nl- Logo - Beoordelingen

fluwel.nl

122 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.268 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 aug 2022
fluwel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor fluwel.nl

26 nov 2023
Zeer goede kwaliteit en goed verpakt. Vorig jaar wilde 1 van de 3 geleverde amaryllissen niet uitkomen, foto gestuurd, 2 bollen als “vergoeding” ontvangen. Super service! Ook de gratis bollen die dit jaar bij mijn tulpen- en amaryllisbestelling zijn geleverd waren onverwacht, maar met blijdschap ontvangen!
JV
17 nov 2023
Alles correct verlopen, de liefde voor het bloembollenvak, die in alles zo mooi over t voetlicht wordt gebracht, de kleine extraatjes die ik aantrof, de aandacht die geslaagd naar tvoorjaar wordt gebracht middels plaatjes, verhaaltjes en aanwijzingen.

Prachtige varianten amaryllissen

Uitstekende kwaliteit. Ik kijk ieder jaar weer uit naar het assortiment amaryllisbollen - bij Fluwel hebben ze zulke schitterende varianten! Snel geleverd ook en altijd met een leuk extraatje bij de bestelling. Dit jaar kreeg ik een zak tulpen 🌷
FB
Frank B.
Venhuizen
1 nov 2023
Zeer toegankelijke website met eindeloos veel soorten bloembollen, perfect verpakt met snelle verzending. Ook telefonisch contact en advisering is zeer goed. Advies: abonneer je op de nieuwsbrief….heerlijk om te lezen.
JV
Duidelijke omschrijving op de website. Leuke verhaaltjes over de bollen van Carlos en medewerkers. Duidelijke en vlotte levering met altijd een extra zak bollen. Zeer tevreden over deze bloembollen leverancier.

Beloofd is beloofd

Eindelijk een shop, die doet wat hij belooft. Correcte berichtgeving en een al net zo correcte levering. Een doelmatige verpakking, waarin behalve mijn bestelling tevens een leuke verrassing. Dankjewel.
23 nov 2023

Fraaie en enthousiaste beschrijving van alle vormen

Fraaie beschrijving van alle vormen! En leuk bollencadeautje als “gift”… Graag wel bij Narcis de groepsaanduiding erbij zetten in de beschrijving…..en het classificatie-systeem opnemen !
25 nov 2023
Beste,had bij jullie in augustus besteld en in november ook en gevraagd om samen te leveren half november. De bestelling zijn verschillend geleverd,hoe los ik dat de volgende keer op.

Top bedrijf!

Wederom prachtige bollen besteld en altijd een extra zakje met bollen cadeau. Heel attent van Fluwel. Ik kijk altijd uit naar de verassende nieuwsbrieven. Top!!!!
GR
Gon R.
Anna Pe

Prachtige producten en super service

Prachtige producten. Meedenkende service, zeer klantvriendelijk. Extra tips bij afhalen in Sint Maarten. Altijd een extra zakje bij de bestelling. Top, klasse.
GB
Gonnie B.
Anna Paulowna
15 nov 2023
Ze hebben super goede bollen, uitgebreid assortiment, makkelijk te bestellen en snel geleverd. Woonden er vroeger vlakbij, dus kennen het bedrijf heel goed.
1 nov 2023

goede service

netjes verpakt, snelle verzending, en nog een leuk extraatje erbij. of de bollen het goed doen weten we pas volgend jaar, maar in het verleden waren ze prima!
9 nov 2023
Fluwel is leuk, eerlijk, bijzonder, origineel, vriendelijk, 'no nonsense', met passie, humorvol, kwalitatief prima. Een uniek en erg mooi bedrijf
De grote van de bolmaat , en goede verpakking waren zeer goed , maar aangezien de urgentie om deze bollen alsnog geplant te krijgen geen foto’s
WH
Willeke H.
Grijpskerke
24 dec 2023
Mooie goed werkende website. Prima assortiment. Snelle verzending. Goede kwaliteit bloembollen. Prima service als er toch iets aan de hand is.
23 nov 2023
Wederom 20 hele mooie amaryllissen ontvangen. De kransjes zijn echt buitenkansjes. Veel andere soorten dan vorig jaar. Compliment aan Fluwel.
10 nov 2023
Zeer vriendelijk (en deskundig!) personeel. Prachtige, stevige bollen met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
11 nov 2023

Snel bezorgt en met een leuke verrassing.

Snel bezorgt en duidelijke omschrijving wat je hebt gekocht. En nog wat extra bollen gekregen. Leuke verrassing.
NT
8 nov 2023
Mooie dikke bloembollen. Redelijk geprijst en erg veel keuze. Ook snel verzonden en vaak met een kadootje erbij.
17 nov 2023
Keurig bezorgd en goed bereikbaar bij vragen. Leuk dat ze er vaak ook extra bollen bij doen als cadeau.