ijzerwarenwebshop.nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden204 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2022
ijzerwarenwebshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 jul 2023
Top bedrijf. Fijn contact gehad ivm levertijd, en teruggebeld met het juiste advies. Raad deze webshop zeker aan.

13 aug 2023
2 x de verkeerde maat geleverd ondanks dat de goede maat zelfs op de pakbon staat. Ben nu in afwachting van de correcte levering.

Beoordelingen voor ijzerwarenwebshop.nl

19 apr 2024
Makkelijke webshop en vlotte levering
Mooi product Verzending traag
24 mrt 2024
Bestelling goed afgeleverd, goed bevonden door organisatie
SD
steven d.
westzaan
13 apr 2024
VH
V H.
Wolfheze
Ruim assortiment, ook dat wat ik zocht zat er bij (katrollen), alleen niet precies wat ik zocht, een paar artikelen in een iets andere maat waren niet op voorraad. Vriendelijke bediening. Hoe de voorraden worden bijgehouden en hoe lang het duurt voordat iets dat op is wordt aangevuld weet ik niet. NB ik heb de fysieke winkel in Oosterbeek bezocht en dus niet de webshop.

Aflevering

Snelle correcte levering
10 feb 2024
30 jun 2023
werkelijke voorraad klopte niet bet webshop voorraad. wel een duurdere ketting geleverd voor de goedkopere prijs
1 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! ⭐⭐⭐⭐ Met vriendelijke groet, Team IJzerwaren webshop
19 sep 2023
Snelle bezorging vanuit Groningen. Ik kan aan de slag. En niet duur!
Antwoord van ijzerwarenwebshop.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Fijn te horen dat het snel geleverd is. ⭐⭐⭐⭐ Met vriendelijke groet, Team IJzerwaren webshop
LJ
Lei J.
Holtum
6 aug 2023
levering zoals het moet.
4 sep 2023
Dank u wel voor de feedback! Met vriendelijke groet, Team IJzerwaren webshop
15 aug 2023
Alhoewel twee keer verkeerd geleverd is, volgt zonder mokken (no problemo!) de correcte nalevering.
13 aug 2023
Op tijd, goed sterk spul. Helaas wel hoge verzendkosten.
19 aug 2023
Snel geleverd
8 jul 2023
Goed advies
24 jul 2023
Bedankt voor uw positieve review! ⭐⭐⭐⭐ Hartelijk dank voor uw positieve review! Het doet ons deugd te horen dat u tevreden bent met het advies dat u heeft ontvangen. Ons team streeft er altijd naar om klanten zoals u de best mogelijke service te bieden, en het verheugt ons te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We zijn blij dat ons advies nuttig voor u was. Het is ons doel om onze klanten te ondersteunen en hen te helpen bij het maken van weloverwogen beslissingen. Als u in de toekomst nog vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals, bedankt voor uw positieve review. We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team IJzerwaren webshop
4 jul 2023
Prima