Endoscoopwereld.nl- Logo - Beoordelingen

Endoscoopwereld.nl

109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden152 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2023
Endoscoopwereld.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Onlangs heb ik de Endoscoop ALS5003 ontvangen en ben hier zeer tevreden over. Om deze te gebruiken heb ik nog niet echt de handleiding nodig gehad, gewoon even wat uitproberen en dan is het meeste al snel duidelijk. Deze besteld met een lenskabel van 1 meter voor mij is dit in de meeste gevallen genoeg. Om een duidelijk scherp beeld te krijgen moet je wel binnen de gestelde brandpunt afstand blijven. De set wordt heel compleet geleverd met een case, usb-kabel, SD-kaart en haken en een magneet om op de camera te schuiven.

Op 12 Jan, na ontvangst van de bestelde endoscoop, via de chat vragen gesteld. Op 15 Jan nog steeds geen antwoord maar na de opmerking dat ik de endoscoop ook retour zou kunnen sturen kwam er binnen 1 minuut een reactie! Helaas geen NL menu op het apparaat maar dat stond ook niet op de site bij dit model. Op de site staat wel dat de endoscoop een dig. vergroting van 4 heeft maar dit blijkt echter maar 2x te zijn. Hier wist de verkoper geen antwoord op, men zou het nakijken en op terugkomen. De 18e nog eens gevraagd of er al iets bekend was maar helaas geen reactie meer. Vandaag 19 Jan dan maar de mail van Trusted Shops met ervarings-beoordeling ingevuld. Nu blijkt dat Endoscoopwereld.nl dezelfde endoscoop ook nog een €20,00 goedkoper aanbiedt op Amazon.nl (€59,95) terwijl ze op hun eigen site laten overkomen dat ze al €20,00 korting (van €99,95 voor €79,95) geven. Jammer Endoscoopwereld….. en ik had beter moeten opletten….

Beoordelingen voor Endoscoopwereld.nl

20 mrt 2024
Fijn toestel
31 mrt 2024
Top
13 apr 2024
17 mrt 2024
As promised, vooruit betaald; betrouwbaar, apparaat werkt goed, makkelijk te bedienen via de app, goed beeld en waterdicht. Ik kom alleen niet door een bocht, een T in de afvoer, daarvoor moet ik nog iets verzinnen
Antwoord van Endoscoopwereld.nl
Hoi Alex, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat alles naar wens is en het apparaat goed functioneert. Voor de uitdaging met de T-bocht staan we klaar om te assisteren. Aarzel niet om contact op te nemen! Mvg Endoscoopwereld.nl
9 mrt 2024
Inspectie camara snel ontvangen. Helaas zat het sd kaartje er niet bij. Kontakt opgenomen, dag erna nieuw kaartje met de post ontvangen. Ben er blij mee.

Na een initiele teleurstelling werd goed gemaakt

Na een initiele teleurstelling werd alles in het werk gesteld om het gevraagde item toch te leveren. Dit ging vlot en werd goed opgevolgd
Antwoord van Endoscoopwereld.nl
We waarderen uw geduld en het vertrouwen dat u in ons hebt gesteld. Fijn om te horen dat we uw initiële teleurstelling hebben kunnen omzetten in een positieve ervaring. Dank voor uw feedback! Mvg Endoscoopwereld.nl
Kwaliteit van product uitstekend, in keurige etui en met Nederlandse gebruiksaanwijzing.
10 mrt 2024
Goed apparaat, snel en netjes verpakt geleverd met sd kaart er al in.
JV
John v.
Ruurlo
3 mrt 2024
Netjes verpakt en zonder beschadigingen geleverd.
Antwoord van Endoscoopwereld.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Uw tevredenheid is onze prioriteit! Mvg Endoscoopwereld
De vriendelijke snelle service
Antwoord van Endoscoopwereld.nl
Hartelijk dank voor uw complimenten over onze service! We streven altijd naar vriendelijkheid en snelheid, en uw feedback is zeer gewaardeerd. Mvg Endoscoopwereld.nl

Fijn product en super srr

Fijn product en super service
Antwoord van Endoscoopwereld.nl
Hartelijk dank voor uw positieve woorden, Dominique! We zijn blij dat u tevreden bent met ons product en de service. Uw tevredenheid is onze grootste motivatie! Mvg Endoscoopwereld

mooi setje; keurig koffertje; goede prijs-kwaliteit

mooi setje en in een keurig koffertje; ik heb de set gebruikt om hemelwaterafvoer leidingen te controleren op verstopping en/of scheuren; de draad is wel te dun en te slap om een buis in te duwen, lukt gewoon niet. Ik heb daarom de draad vast getapet aan een trekveer, en dat ging veel beter; het beeld in een natte leiding is heel matig, en moeilijk zo in te stellen dat je echt details kunt zien; in een droge omgeving hartstikke helder en scherp; de meegeleverde micro SD card + USB houder werkt perfect voor opslaan en overzetten van foto's en video's. Al met al ben ik er blij mee en de prijs-kwaliteit is erg goed! . Het enige wat dus matig is, is het slechte beeld in een natte leiding
3 mrt 2024
Spullen staan op de site en zijn niet leverbaar. Ook de vervanging staat erop en ook niet leverbaar.
Antwoord van Endoscoopwereld.nl
Hallo Ad, Dank u wel voor het delen van uw feedback met ons. Wij betreuren het ten zeerste dat u geconfronteerd bent met een voorraadprobleem bij het bestellen van onze producten. Het is voor ons van cruciaal belang dat onze klanten een accurate weergave van onze voorraadstatus ervaren, en wij erkennen de frustratie die ontstaat wanneer dit niet het geval is. Wij nemen uw opmerkingen serieus en zijn reeds bezig met het evalueren van onze interne processen om dergelijke voorraadkwesties in de toekomst te vermijden. Ons doel is om onze klanten te allen tijde van accurate en tijdige informatie te voorzien. Graag zouden wij de gelegenheid krijgen om dit ongemak voor u te compenseren. Wij nodigen u uit om direct contact met ons op te nemen, zodat wij samen kunnen werken aan een oplossing. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u heeft ondervonden en waarderen de mogelijkheid om onze service te verbeteren. Uw tevredenheid en vertrouwen in ons bedrijf zijn van het grootste belang. Mvg Endoscoopwereld