Schroef.nl- Logo - Beoordelingen

Schroef.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden589 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2024
Schroef.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na een week de goederen nog steeds niet ontvangen, ze gaan het nú opnieuw sturen. Na de melding dat de levering niet was ontvangen werd er opnieuw geleverd volgende dag binnen.

3 mrt 2024
De sleutel hoord afgesteld kunnen worden dit is een vaste sleutel . Dat hadden ze op de website er wel bij kunnen. Zetten !!!

Beoordelingen voor Schroef.nl

Bart V.
Poederlee
27 jan 2024

een aangename verrassing

Wat een keurig bedrijf en eindelijk een bedrijf met aangepaste verzendkosten. En zo hoort het; hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. (als ze slim zijn) De twee draadeinden die ik besteld had waren keurig bevestigd op een eind hout (plank van ruim 1 meter!) zodat er niets mis mee kon gaan!! Dat noem ik meedenken met de klant. En dat met slechts € 2,94 verzendkosten (DHL) Ik kan er niet over uit! En dat in de huidige tijd in het woud van webshops die nog nooit van het woord customer service hebben gehoord. Hulde! U hebt er een klant bij!
15 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Grote moeren in kleine aantallen

Ik zocht een paar grote moeren (M18), die zouden gaan dienen als afstandbus. Mijn tuinpoort was verzakt, of het tuinpad omhoog gekomen. De poort ging daardoor lastig open en dicht. Door 3 moeren op de scharnierpunten (op de paal) te plaatsen had mijn poort weer wat grondspeling. Zijn er eigenlijk niet voor bedoeld, maar in mijn geval werkte het perfect! De moeren wel iets uitgevijld.. Het grote voordeel bij "Schroef" is, dat je deze grote moeren, normaal van toepassing in de automotive, ook in kleine aantallen kunt kopen. Ik was er heel blij mee!
2 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Netjes geleverd, zoals het hoort. De levertijd vond ik te lang...niet dat ik er om zat te springen maar meerdere dagen is niet meer van deze tijd. Positief is dat de schroeven per stuk worden geleverd en niet een doos van minimaal x stuks. Mooi vond ik dat ze in een papieren zakje zaten...zoals wij dat vroeger bij van Dijk al deden. (van Dijk was mijn eerste werkgever...heeel lang geleden)
21 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Jammer dat levering langer duurde dan was aangegeven

Gebeld na 4 werkdagen waar onze bestelling bleef. Medewerker was zeer vriendelijk en gaf aan dat als het niet de volgende dag binnen was dat ik meteen moest bellen dan zou het nogmaals opgestuurd worden. Houd liever een langere levertijd aan als je het niet zeker. Voor de rest wel tevreden.
1 nov 2023

Schroef een dikke 5 en de post een dikke o

Heel vlug verstuurd, waarvoor bedankt. alleen heb ik mijn bestelling door de schuld van de post bestelling 2.5 km verder moeten gaan afhalen. Terwijl het thuis zou geleverd worden.. Ik geef jullie een dikke 5 en de post hoe ze mij in de waan gelaten heb een dikke 0.
24 jun 2023

vlotte en correcte afhandeling

Prima service. Snel en goed Als enige aanbeveling zou ik willen adviseren ook brievenbuspakketjes in jullie verpakkingsservice op te nemen. Mijn bestelling had daar makkelijk in gepast en heeft als voordeel dat ik er niet voor thuis hoef te blijven
24 okt 2023

Snel en niet duur

Fijn dat je hier losse bouten en moeren kunt kopen zonder dat het duurder is dan een doos van 200st. Snel en goed verpakt geleverd. (draadeinden m5 netjes op een plankje ingepakt, kwamen kaars recht binnen. Top
24 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Prima service die niet meer is dan dat het standaard zou moeten zijn

Het ging in twee bestellingen om hang- en sluitwerk voor raamluiken. Prima kwaliteit en een redelijke prijsstelling. Zeker een reden om weer aan Van Dijk te denken bij een volgende aankoop > succes verder!

Uitmunted

Bestelling wordt snel en correct afgehandeld. Dit zowel de bevestiging, de aflevering en alle stappen daartussen in. Het geleverde is van zeer goede kwaliteit en geld dubbel en dwars waard.
26 jun 2023

Superservice.

Ik schrijf zelden reviews, maar deze keer maak ik een uitzondering. Zeer aangename benadering en supersnelle oplossing na een misverstand bij de bezorgdienst. Dank daarvoor!
29 sep 2023

Prima service, prima product

Mijn bestelling werd snel geleverd zoals voorzien. Het product (Schimmelvreter) werkte prima en oversteeg de verwachting. Helemaal tevreden, ik ga nog bestellen