Schroef.nl- Logo - Beoordelingen

Schroef.nl

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden590 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2024
Schroef.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na een week de goederen nog steeds niet ontvangen, ze gaan het nú opnieuw sturen. Na de melding dat de levering niet was ontvangen werd er opnieuw geleverd volgende dag binnen.

3 mrt 2024
De sleutel hoord afgesteld kunnen worden dit is een vaste sleutel . Dat hadden ze op de website er wel bij kunnen. Zetten !!!

Beoordelingen voor Schroef.nl

Antwoord van Schroef.nl
Goedemiddag, Ik heb je order even opgezocht zodat ik kon checken dat we geen verkeerde informatie op de site hebben staan. Ik zie dat je een bouwsleutel besteld hebt. Een bouwsleutel wordt gebruikt om een deur te openen waar geen klink of cilinder in zit. Onze bouwsleutels hebben een universele maat, waardoor ze op de meeste deuren gebruikt kunnen worden zonder ze te verstellen. Kan het zijn dat je op zoek was naar een ander soort sleutel? (bijvoorbeeld een verstelbare moersleutel/bahco) Mocht je verdere vragen hebben dan wil ik je vragen contact met ons op te nemen door te bellen naar +31(0)85 273 65 52 of te mailen naar verkoop@vandijk.com. We helpen je graag met het zoeken naar het juiste gereedschap! Met vriendelijke groet, Sarah Lakke Team Schroef.nl

sinds 3 jaar mijn hofleverancier.

goed assortiment inclusief mijn favoriete merk en geleverd volgens de belofte.
10 feb 2024
Prima geleverd en nog snel ook. Tegen de avond besteld en volgende ochtend al binnen. Netjes in de verpakking.
Snelle levering. Materiaal is naar verwachting
Producten zoals verwacht, snelle levering.
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding
18 feb 2024
Goede afwikkeling en communicatie.

Alles zoals het moet. Topserie

Alles zoals het moet. Topservice