Licentie2GO

5.353 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.477 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 nov 2023
Licentie2GO voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 nov 2023
Al geruime tijd doe ik beroep op de 'Licentie2Go- services' voor aankoop van softwarelicenties en de verlenging ervan. Eerst en vooral is er de wat mij betreft, zeer overzichtelijke website met duidelijke omschrijving en toelichting van de specs van de verkochte software suites. Zo word je perfect begeleid in het selectieproces van gewenste software(versies), afgestemd op de eigen specifieke noden. Eens de juiste versie gevonden, kan je rekenen op een ongeëvenaarde prijs-/kwaliteitverhouding én zeer snelle levering. De dienstverlening van 'Licentie2GO' stopt niet bij de levering, mailing van een licentiesleutel. Na het inloggen met je persoonlijke account op de site alsook na aankoopbevestiging via mail, word je stap per stap begeleid bij het installeren en activeren van de aangekochte software, incl. licentie. Ondanks alles toch nog een probleem? Gewoon een mailtje en zeer snel krijg je tips en hulp om alles naadloos te doen werken. Services zijn top en ongeëvenaard op verschillende vlakken: duidelijke toelichting van de specs van softwarepakketten en licenties, hulp bij installatie / activering door middel van stapsgewijze instructies en dito service na verkoop. Wat kan je nog meer wensen?

18 nov 2023
Hulp is ver te zoeken

Beoordelingen voor Licentie2GO

Werk goed, goede uitleg/informatie

In de code staan streepjes, door die had ik ook ingevuld, na deze weg te laten werkte alles perfect, zeker aan te raden
18 apr 2024
Hartelijk bedankt voor je ⭐⭐⭐⭐ beoordeling!
PV
petra v.
PAPENDRECHT

Top

Hele goede keuze om hier een verlengings sleutel te kopen scheelt aanzienlijk in prijs met de orginele prijs van norton
Antwoord van Licentie2GO
Jouw positieve review maakte onze dag. Bedankt!
ET
Emile T.
LANDGRAAF
24 apr 2024
Ik heb al vaker software gekocht bij licentie 2go en dit ging steeds tot volle tevredenheid voor een redelijke prijs.
Antwoord van Licentie2GO
We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Dank je!
23 apr 2024
De prijs. De snelheid van afhandelibg bestelling. De snelheid van downloaden produkt. De verdere service van jullie.
24 apr 2024
We zijn dankbaar voor je ⭐⭐⭐⭐⭐ beoordeling, dank je wel!

Super klantvriendelijk

Als je al klant bent kun je super eenvoudig verlengen. Gewoon het aangeboden programma volgen en klaar is kees🙂
Steeds interessante promoties, zeer goede installatiebegeleiding en goede beoordeling van de softwarenoodzaak.
23 apr 2024
eenvoudig en simpel , nooit problemen mee gehad en als er iets misgaat nog geen probleem ze helpen U direct !
24 apr 2024
Bedankt voor het geven van vijf sterren en voor je vriendelijke woorden!

Voordelige en uitstekende uitleg

Tegen voordelige prijs heb ik Windows 365 (Office) gekocht. Uitstekende uitleg voor het installeren. Prima.
Antwoord van Licentie2GO
Bedankt voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen!
Duidelijke handleiding voor het installeren van de software en je software kan gelijk gedownload worden.
Antwoord van Licentie2GO
Jouw vijf sterren maken ons werk de moeite waard, bedankt voor je steun!
14 apr 2024
netjes besteld, gelijk ontvangen en de installatie kan een ieder instellen met de duidelijke instructies
Antwoord van Licentie2GO
Bedankt voor je vertrouwen in ons!
FV
Frans V.
Teteringen
Concurrerende prijzen en duidelijke instructies op welke wijze de software kan worden geïnstalleerd.
Antwoord van Licentie2GO
Bedankt voor je loyale steun en vertrouwen!
21 apr 2024

Scherpe prijzen en veel keuze.

Scherpe prijzen, zeer goede informatie voor de installatie van de software en overzichtelijke website.
22 apr 2024
Jouw vijf-sterrenwaardering is het beste compliment dat we kunnen krijgen, bedankt!
WU
Wil U.
Beek Lb.
18 apr 2024
Ik zou niet weten wat beter kan. Alles verliep soepeltjes. Downloaden installeren in no time gepiept.
22 apr 2024
We zijn dankbaar voor je ⭐⭐⭐⭐⭐ beoordeling, dank je wel!

Verlenging

Voor het verlengen moest ik wel contact opnemen met Norton om de resterende dagen op te laten tellen.
24 apr 2024
We zijn dankbaar voor je ⭐⭐⭐⭐⭐ beoordeling, dank je wel! Norton licenties gaan altijd meteen in als je deze activeert in je Norton account; daarom adviseren we in de meegeleverde handleiding om de nieuwe licentie pas te activeren als de lopende licentie is afgelopen. Dan weet je zeker dat je geen resterende dagen kwijtraakt. En gaat het toch niet helemaal goed? Dan kan Norton inderdaad de startdatum voor je aanpassen.

Probleemloze ervaring.

Zoals altijd, weer een probleemloze verlenging van mijn abo. En dat voor een concurrerende prijs!
Antwoord van Licentie2GO
We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Dank je wel!
Besteld product snel geleverd. Het bestelde product was voordeliger, dan bij andere aanbieders.
Antwoord van Licentie2GO
Jouw tevredenheid is onze grootste beloning. Bedankt!

Beltegoed erbij wanneer t nodig is

Bestellen, betalen, en meteen opwaarderen. Geen gedoe met abbonementen, dat heb ik niet nodig.

Geweldig!

Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Makkelijk te downloaden en installeren. Gewoon geweldig.
Al jarenlang klant en al jarenlang tevreden. Prima productservice met uitstekende helpdesk.
Prima Al jaren koop ik software bij licence2go nooit problemen bij aanschaf en installatie.
Antwoord van Licentie2GO
We zijn dankbaar voor je positieve waardering. Hartelijk bedankt!