De Boer Drachten- Logo - Beoordelingen

De Boer Drachten
Beoordelingen:

1.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.404 beoordelingen in totaal  

4,66
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling online gedaan en 2 uur later opgehaald. Ik heb mijn gemeld aan de balie in Drachten en werd vriendelijk en goed geholpen. Ik kreeg een pakbon mee van mijn bestelling en kon met mijn auto naar de overkant waar het grote magazijn van DeBoer zit. Helaas was het enorm druk en stonden er lange rijen voor het gebouw en moest je in de hete zon staan. Ook stond het terrein vol met auto's die her en der geparkeerd stonden en waren er geen echte parkeervakken aanwezig. Je kunt ook niet om het magazijn heen rijden om er bijvoorbeeld een afhaaldrive van te maken. De drie jongens die elk een bestelling afhandelden waren erg vriendelijk en behulpzaam. Misschien is het een idee om alle afhaal bestellingen een nummer te geven zodat de klanten een oproep van het magazijn personeel krijgen zodra hun nummer (bestelling) klaar staat. Of een ander systeem hiervoor bedenken.

de meest kritische beoordeling

29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
1 onderdeel van een besteld product was helaas al defect bij het uitpakken. Afhandeling van dit probleem moest perse via fabrikant zelf. Heel omslachtig en zeer langzame communicatie met de desbetreffende fabrikant. Via DeBoer zelf zou het makkelijker zijn als consument. Achteraf spijt dat ik het niet gewoon geretourneerd heb en een nieuwe besteld had. Zit nu al weken met een zandfilter die ik niet op een ''normale'' manier kan gebruiken.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor De Boer Drachten

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(18)
(47)
Resetten
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kapotte doos, dicht getaped met bedrijfstape van de Boer. Met de opmerking dat ze niet verantwoordelijk zijn voor wat er tijdens vervoer gebeurd....
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
15 mrt 2024
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Als het product schade heeft helpen wij u graag verder.
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 onderdelen besteld. 1 geleverd maar incompleet. Moet morgen eens aan de telefoon gaan hangen.
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
12 mrt 2024
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat uw bestelling incompleet is. Wij hebben u een mail gestuurd om tot een oplossing te komen.
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
na het bellen over een probleem met een product word je niet terug gebeld
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
22 mrt 2024
Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat wij niet tijdig uw probleem hebben kunnen verhelpen. Wij hadden uw vraag extern uitstaan en helaas niet tijdig reactie ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
MS
Michael S.
Mechelen
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Tricorp TFR160b Pattatenzak?

Snelle reactie op een klacht maar er wordt geen oplossing aangereikt. Als ik klaag dat mijn Slim-Fit T-shirt smallere schouder heeft dan lijf, en dat ik daar niets mee kan doen. Krijg ik als reactie dat het niet hun fout is maar die van de fabrikant. Kijk, ik ben van oordeel dat de verkoper zijn verantwoordelijkheid moet dragen en op zijn minst een oplossing moet aanbieden. Michael Segers
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
10 feb 2024
Bedankt voor uw review. Wij hebben inmiddels contact hierover en aangegeven dat we hier in Tricorp over in gesprek zijn. We willen graag uitzoeken hoe dit zit om in de toekomst fouten te voorkomen. Zodra wij meer weten komen wij er met een passende oplossing bij u op terug.
GM
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte levering. In delen en je krijgt alleen een reactie als je mailt. Beloven maar niets doen. Eer je alles hebt voor je klusje ben je zomaar twee weken verder.
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
10 feb 2024
Bedankt voor uw review. Helaas is uw order inderdaad om onbekende reden blijven steken in het systeem. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen, dat we dit momenteel aan het uitzoeken zijn. Wij hopen zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen voor een passende oplossing. Onze excuses voor dit ongemak!
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg bij de pomp, recommention items erbij, deze pasten niet eens op de pomp.. dus erg teleurstellend.
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
19 feb 2024
Bedankt voor uw review. We zien dat u niet tevreden bent. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over onze service en producten. Wij horen dan ook graag hoe wij u verder kunnen helpen.
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snellere levering of nelden bij de koper dat het later komt
Beoordeling melden
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje is er nog steeds niet.
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
5 mrt 2024
Bedankt voor uw review. We zien dat uw pakket gistermiddag in de brievenbus is bezorgd!
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
na betaling staat er geen de boer op bankafschrift en is onherkenbaar voor inlezen boekhoud programma spullen worden laat geleverd wat pas duidelijk word na dat je hebt besteld vervolgens incompleet en na dat je gebeld en gemaild hebt moet er ook nog een foto worden ge upload van het incomplete artikel waarom ? om te zien dat het ontbrekende onderdeel ontbreekt?? gaat allemaal tijd in zitten die ik weinig heb nee vroeger een heel goed3e zaak maar nu...neem maar eens kennis van de service bij schippers in bladel!
Beoordeling melden
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er staat bij t bestellen voor ..... Besteld morgen in huis. Prima als dat niet lukt maar dan kan je er beter ook niet mee adverteren
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
6 feb 2024
Wat vervelend dat uw bestelling lang op zich liet wachten. Helaas komt het voor dat vervoerders soms vertraging hebben. Wij proberen u hier dan zo goed mogelijk van op de hoogte te houden.
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Abus hangsloten besteld 65/50 maar krijg 65/30 die zijn kleiner kan wel terug sturen maar kost je zo 15 euro ,verpakking is verbroken
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
6 feb 2024
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een verkeerd artikel heeft ontvangen. Mocht dit het geval zijn, dan nemen wij uiteraard de retourkosten voor onze rekening. Wij hebben u inmiddels een mail gestuurd om dit probleem met u op te lossen.
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De chauffeur zich melden en niet zomaar ergens de boel neerplempen terwijl we aanwezig zij
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
20 jan 2024
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de service van de vervoerder te wensen over heeft gelaten. Ik zie dat het met een andere vervoerder is gegaan en niet met onze eigen dienst. Wij zullen hier een melding van maken.
14 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Leveren duurt veel te lang. Duurt 3 weken voor je wat binnen hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
15 jan 2024
Bedankt voor uw review. Helaas hadden de accu's van Makita inderdaad een langere levertijd dan normaal. We hebben wij geen invloed op de levertermijnen van Makita. Alsnog onze excuses voor deze vertraging.
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte levering, bestelling apart geleverd met 4 dagen ertussen.
Beoordeling melden
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had niets besteld bij de boer,ik kreeg wel een mail. Heb netjes gebeld dat ik niets had besteld dat was waarschijnlijk iemand met het zelfde e-mail adres als wat ik heb , dat kan natuurlijk niet. Werd terug gebeld en bleek dat de echte klant in Haaren een verkeerd e-mail adres had opgegeven. Maar nu krijg ik deze mail weer . Ik snap er niets van,maar er is wel wat fout bij de boer.
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
8 jan 2024
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u nogmaals een e-mail heeft ontvangen, dit is uiteraard niet de bedoeling. Mogelijk is het iets later verwerkt en was deze e-mail al verzonden. Als u contact opneemt met onze klantenservice kunnen wij uw gegevens opzoeken en controleren of het e-mail adres juist verwerkt is. Onze excuses voor het ongemak.
28 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Alle internetsites bekeken..nergens in stock deze producten, oef bij deboer wel....direct leverbaar en in stock....besteld en betaald....maar ijdele hoop...moest besteld worden bij de leveranciers en wachten en wachten en...om st... kl... van te krijgen, wanneer word dit aan banden gelegd...in stock is in stock daarmee basta!!!!!..sorry ik word hier zooooo moe van...
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
28 sep 2023
Helaas was het betreffende product niet op voorraad. Wij doen ons uiterste best, via onze website en andere kanalen, u zo goed mogelijk te informeren over de levertijden van onze artikelen en vinden het vervelend dat dit niet goed is gelukt. Onze excuses hiervoor. We zien overigens dat uw bestelling gisteren bezorgt is.
18 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zwembad besteld met toebehoren.later dan gepland bezorgd echter zonder zwembad. Na veel navraag gedaan bij de Boer en postnl uiteindelijk geconcludeerd dat zwembad niet is meegezonden.... moet weer extra lang wachten , hopelijk krijg ik hem over 3 a 4 dagen ...jammer dat ze niet extra hun best doen om hem snel te leveren , zei hebben tenslotte de fout gemaakt
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
19 jun 2023
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te lezen. Wij hebben zaterdag dit met u besproken en opgelost door u een nieuw zwembad toe te sturen. U gaf toen aan dat u erg tevreden en blij met deze oplossing was. Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd om dit met u te bespreken.
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Plaats je een bestelling, zit het product er niet bij. Bel je om dit door te geven, krijg je als antwoord. We moeten serieus gaan bekijken waar de fout ligt bij ons of de bezorger. Niet bij de bezorger, want de dag erna krijg je je bestelling. Echter nog het verkeerde ook. Hoe moeilijk kan het zijn. Het klaarmaken van een bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
7 dec 2023
Wat jammer dat uw bestelling niet in 1x geleverd kon worden. Over levering van een verkeerd artikel is bij ons niet bekend. Wij werken met verschillende locaties waardoor het voorkomt dat van 2 depots wordt verzonden. Wij blijven altijd ons best doen om zo spoedig mogelijk te leveren. Wij hopen u als klant wederom te ontmoeten en wensen u een fijne dag toe!
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Halamid besteld. 3-5 werkdagen levertijd. Stallen zijn een maand geleden schoongespoten. Gisteren kwam na weken de bestelling binnen. Hadden toen al een ander middel besteld, ter ontsmetting. Jammer! Mosterd na de maaltijd. Ook niet op de hoogte gehouden van eventuele vertraging.
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
1 jul 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling een lange levertijd had! Helaas had de Halamid inderdaad erge vertraging. Normaliter wordt u hier goed op de hoogte van gehouden. Ik heb u even een e-mail gestuurd om dit te bespreken! Onze excuses voor het ongemak.
15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Tja besteld met app ! De volgende dag nog een rekening via mail toegestuurd krijgen ! Post nl zegt bezorgd te hebben en echt niks gekregen hebben !! En we wonen op een boerderij alleen hoor ! Tja mijn geld kwijt en ook geen werkhandschoenen ! Zeer spijtig hoor
Beoordeling melden
Antwoord van De Boer Drachten
16 dec 2023
Bedankt voor uw review. Wij hebben hier contact over via de e-mail. PostNL zegt inderdaad dat het geleverd is. Wij willen u verzoeken op onze e-mail te reageren zodat we een onderzoek kunnen starten bij PostNL. Op die manier kunnen wij u nogmaals de handschoenen toesturen of uw aankoopbedrag crediteren.