beugelsenmeer.nlBeoordelingen

Steven Kruller

Beoordelingen voor beugelsenmeer.nl

4.44/5.00

224 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Helaas is door een fout de bestelling niet meteen verzonden en heb ik hier ook geen nadere info over ontvangen. Maar na mijn melding hierover is dit alsnog onmiddellijk en kordaat opgepakt en heb ik mijn bestelling inmiddels in huis. Een foutje kan altijd gebeuren, het is echter zeer belangrijk dat er snel een reactie plaatsvind en goed wordt opgepakt. Dat is hier zeker het geval geweest. Top.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De wil is er wel bij beugels en meer , maar het artikel niet wat ik heb bestelt Door de corona crisis en alles wat er bij komt kijken lukt het hun niet om mijn artikel op een normale tijd binnen te krijgen Dus na 3 weken wachten op mijn bestelling is mijn geduld toch wel op , en ben naar een andere internetwinkel gegaan die mijn gewilde product wel op voorraad heeft Ik ben niet kwaad op ze ofzo , maar ik heb ook geen oneindig geduld Dus ik kan geen voorkeur of afkeur geven over dit product ... dat laat ik over aan mensen die dit product wel binnen gekregen hebben
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over beugelsenmeer.nl

Filter  Sorteren Relevantie
23 december een tv standaard besteld (welke volgens de site op voorraad was) en deze heb ik nu (31 december) nog steeds niet binnen. Wanneer ik bel krijg ik een dame aan de lijn die aangeeft het door te geven maar dat het kantoor tot 4 januari gesloten is. Erg vreemde situatie. Ook op mail krijg ik geen reactie!
Ik heb de doos invangen en die is half open en alllemaal losse stukjes glas vallen uit de doos ik heb de doos niet open gemaakt en zal die zo terug sturen maar grote kans dat glas kapot is
Antwoord van beugelsenmeer.nl
Geachte, Zeer vervelend dat de doos bij het transport is beschadigd en het glas bij het artikel is gebroken. Ik hoop wel dat u begrijpt, dat wij in de levering geen hand hebben en dat dit bij de vervoerder is gebeurd en ook wel eens kan gebeuren. Geen man overboord, wij zullen uiteraard een nieuwe toesturen en deze bij de vervoerder gaan claimen. Zoals u weet, hebben wij na de melding direct actie ondernomen. Wij hopen, dat u uw negatieve beoordeling naar aanleiding van ons snelle handelen nog wilt herzien.
Nog niets ontvangen dus moeilijk te beoordelen
Telefonisch aankoop besproken. Goede informatie en snelle levering. Montage was gemakkelijk en zo klaar. Werkt prima, zoals we hadden gehoopt.
ik kon niet bestellen via de site, daarom per tel. besteld, vriendelijk te woord gestaan en zo samen afgewerkt en besteld.
Goed en eerlijk advies gekregen van Steven. Product is zoals beloofd en snel verzonden.
Zeer fijne en professionele begeleiding van mijn aankoop. Hier werken experts!
Telefonisch contact vooraf met vragen plezierig en behulpzaam.
Ruime keuze, redelijke verzendkosten en snelle bezorging.
Ze denken met je mee om tot een goed product te komen.
Goed materiaal, snel geleverd Meer moet het niet zijn
Veel keuze en professionele kwaliteit. Erg tevreden!
Snelle terugkoppeling en snelle verzending
Zeer vriendelijk en snelle levering
Snelle levering en geen problemen
Top product en snel geleverd