MS ModeBeoordelingen

MS Mode- Logo - Beoordelingen
MS Mode- Logo - Beoordelingen

MS Mode - Damesmode van maat 40 t/m 54

MS Mode is dé nummer 1 op het gebied van curvy fashion. Iedere vrouw heeft haar eigen figuur, haar eigen stijl en haar eigen verhaal. En dat begrijpen wij. Al meer dan 50 jaar ontwerpen we vrouwelijke en comfortabele fashion voor vrouwen met rondingen. In de maten 40 tot en met 54. Stijlvol en betaalbaar!
MSNL B.V.

Beoordelingen voor MS Mode

4.55/5.00

8.700 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over MS Mode

De kwaliteit van de stoffen en de modellen zijn achteruit gegaan niet van alles maar de modellen zijn niet flatterend of slankmakend. De stoffen synthetisch vaak ook te kort. Voor dames boven de 40 is MS niet meer de winkel voor kwaliteits mode.
Snelle levering. Sommige producten vallen erg ruim
De retourverwerking gaat niet helemaal goed, ik stuur twee artikelen retour en krijg 1 artikel terugbetaald, na contact hierover krijg ik dan uit coulance, ja uit coulance, het tweede artikel eindelijk terug betaald, alsof je de boel oplicht, ik vind dit heel vervelend
Draag altijd een maat 40/42 of L. Deze artikelen ook in L besteld, maar veel te groot, dus alles terug moeten sturen. Jammer dat je dan niet meteen een maat kleiner kunt bestellen. Nu ga ik het niet nog eens opnieuw bestellen. Fijn dat het snel geleverd werd en ook terugsturen gratis via PostNL punt is heel fijn.
ik heb een pakje terug gestuurd maar nog niks gehoord
Hele slechte kwaliteit kleding, al na één keer wassen vaal....
De kwaliteit en sortiment vd kleding was beter bij de vorige ms mode
De maten vallen ontzettend groot uit. Maat XL is normaal 42. Hoe groot is dat bij jullie? De truien waren mooi, maar helaas veeeeel te groot.
De jas was helaas te groot en de levering heeft wel lang geduurt. Heb de jas vandaag 17/2 retour gestuurd. Als er nog een jas retour komt met mast 48 hou ik me aanbevolen. Ik had jullie een mail gestuurd en daar heb ik ook nog geen antwoord op. Met vriendelijke groeten Jolanda
Het pakketje wat we kregen zat helemaal onder de modder, hebben we eerst schoon moeten maken, voordat ik het kon passen, uiteindelijk bleek het veel te groot. waarschijnlijk heeft pos NL het ergens op de gronde laten vallen
Zo goed als de service en behulpzaamheid is in de winkel. Zo slecht vind ik hem online. Dit was dan ook mijn laatste online bestelling die ik geplaatst heb. Volgende keer gaat deze vaste klant gewoon weer naar haar vaste winkel. Los van de omstandigheden omtrend de Corona, vind ik het retour en ruil beleid online niet passend bij de huidige tijd. Voor de rest ben ik altijd tevreden.
Zonder ingelicht te zijn kwam mijn bestelling te laat. Ipv 3 dagen. Als ik dat wist was dat geen probleem geweest. Maar je wacht er toch op. Jammer.
9-2 besteld, 16-2 pas ontvangen. Volgens klantenservice omdat postnl niets kwam ophalen ivm het winterse weer? 2 leggings oké maar niet heel kwalitatief. Maar goed, die zijn voor thuis dus prima. 2 truien te lang en verkeerd model, valt heel raar. Dus die gaan retour. Jullie zijn aan het beknibbelen op kwaliteit, dat is nooit goed!
Slechte kwaliteit geen model in artikelen
Bij levering was de plastic zak aan de onderkant met een scherp voorwerp open gesneden,alles zat er nog wel in gelukkig, normaal had ik hem zo niet geaccepteerd, maar omdat ik wist dat de jas verder was uitverkocht nu wel.(En in de hoop dat alles heel was) verder was alles in orde
Geen mooie kwaliteit van de kleding.
Geen
Helaas te groot en erg laat geleverd. Dus vandaag gaat het retour. Jammer de bolgende keer beter
valt me tegen dat et zolang duurde voor dat het bezorgd werd het product valt me tegen is minder als wat ik er van verwacht had en kon mn kortingscode niet gebruiken