Teamsportbedarf.nl- Logo - Beoordelingen

Teamsportbedarf.nl

176 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden654 beoordelingen in totaal

25 sep 2023
Snelle levering. Na contact lukte het allemaal snel. De mogelijkheid om contact op te nemen - schriftelijk of telefonisch is onvoldoende. Ik heb lang moeten zoeken naar de contactgegevens. Die zouden bovenin de webpagina moeten staan of een verwijzing ernaar. het staat ergens helemaal onderin, waar het niet opvalt.

3 jun 2024
Beste, jullie verliezen 2 sterren door de levering. 5 dagen op rij hebben we een mail ontvangen dat er "vandaag geleverd" ging worden. We bleven speciaal thuis en toen we moesten werken werden de buren zelfs ingeschakeld. Helaas.... Na anderhalve week werd er eindelijk toch geleverd. Dit is zeker niet leuk, jullie moeten op de website levertijd vermelden of persoonlijk via mail een leverdatum meedelen. Werkpuntje om te verbeteren !Website en prijzen zijn wel ok.

Beoordelingen voor Teamsportbedarf.nl

28 mei 2024

Qualité de service exceptionnelle

La vitesse de transfert, les solutions proposées instantanées, le service client vraiment au top. Merci encore.
28 mei 2024

Mooie producten

Eenvoudig bestellen en verzint gaat vlot. Wel jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn.
Prima. Wat is de kwaliteit van jullie derby star ballen ?
2 jun 2024

Alles prima ontvangen

Alles prima binnen 7dagen ontvangen. Goede kwaliteit!
Misschien de levering wat vlugger anders perfect.
Goed geholpen. Er is gezocht naar een oplossing.
26 mei 2024

Prima webshop

Snelle levering en precies zoals verwacht.
6 jun 2024
4 jun 2024
27 mei 2024
9 mei 2024
Keurig op tijd geleverd, zelfs 1 dag vroeger dan aangegeven op de website. Meer dan voldoende ingelicht over de levering. Ik zal steeds eerst jullie website raadplegen om een aankoop te doen. Heb al meerdere keren iets aangekocht bij jullie, altijd zeer tevreden. Doe zo verder.
AV
August v.
Leeuwarden
19 mei 2024
Zeer vlotte afhandeling. Na ontvangst betaling, hebben zij het keurig verzonden. Alleen de doos om te verpakking was niet helemaal stevig dicht getapt.
6 mei 2024
Communicatie en acceptabele levertijd Witkalk kar staat nog ingepakt en wordt op later tijdstip gemonteerd en gebruikt
8 mei 2024
groot assortiment voor een betaalbare prijs
13 mei 2024