Pulse4all- Logo - Beoordelingen

Pulse4all

74 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden74 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jan 2024
Pulse4all voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Pulse4all

Zonder problemen een AED besteld en geleverd. Er zaten geen stickers bij, maar na mijn opmerking hierover, werden ze alsnog bezorgd. Goede service! Enige minpuntje, maar dat zit in de AED zelf, is dat ‘de stem’ zegt dat je een grijs kastje moet pakken, maar dat is niet duidelijk waarneembaar.
Prima deal om te "leasen" ipv koop ! Omruil, all-risk verzekering, service - alles geregeld en dus zorgenvrij ! Vragen snel beantwoord en ook snel geleverd. Dikke aanrader !
Prima product, snelle levering. Hopelijk hoeven we er niet achter te komen ofhet daadwerkelijk werkt...
Fijne service, zeer profetionele, we zijn zeer tevreden, onze hartelijke compliment.
informatie was goed en duidelijk. Wat is afgesproken wordt ook uitgevoerd.
Super goede service en uitleg en snelle levering
Snelle afhandeling en ruimte voor vragen
Snelle levering, duidelijk, goed product
Prima service
Goede prijs
Excellent service. When I ordered I wrongly assumed that I would be able to change the language to English. I contacted the help centre and they arranged for an English unit to be sent to me and exchanged with the original unit. All very effortless and done within 48 hours. Very easy to deal with and impressive service. Many other companies could learn from this company.
snelle levering en ook fijn te woord gestaan door medewerker
Eenvoudig geregeld, prettig contact.
26 nov 2023

Alleen het beste is goed genoeg.

Een paar jaar geleden hebben wij 2 AED’s van Philips aangeschaft. Philips, omdat Philips de beste AED fabriceert, en wij kiezen met alles wat we doen altijd voor de beste kwaliteit. Dat geldt voor de schepen die we bouwen, voor het onderhoud dat we uitvoeren, en voor de service die we onze klanten geven. We gaan daar heel ver in. Daarom spreekt het concept van defibswap ons zo aan: de beste AED, in een heel goed doordacht service-concept. Alles is tot in de puntjes geregeld en wij hebben er geen omkijken naar. Terwijl we het geruststellende gevoel hebben dat onze AED’s altijd zullen werken in geval van nood. En we hebben nog een mooi bedrag voor onze oude AED’s gekregen want die zijn door defibswap keurig ingeruild.
26 nov 2023

Altijd zeker van een goed werkend apparaat

12 jaar geleden heb ik bij mijn eigen vader ervaren hoe belangrijk snel handelen is wanneer er sprake is van een hartstilstand. In mijn familie komt hartfalen voor en ik word dit jaar 60. De hoogte van de investering in een AED weerhield me. Na het ontdekken van defibswap en de voordelen ervan heb ik nu een goed werkend apparaat tegen lage kosten. Het proces van oriëntatie en levering was professioneel en efficiënt. De defibswap-organisatie komt betrouwbaar en klantgericht over.