Pulse4all- Logo - Beoordelingen

Pulse4all

74 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden74 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jan 2024
Pulse4all voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Pulse4all

26 nov 2023

Geen omkijken meer naar onze Philips AED’s.

In eerste instantie hebben wij Philips AED’s voor onze schepen aangeschaft. Totdat we opmerkzaam gemaakt werden op de mogelijkheid een volledig verzorgd abonnement te nemen. Daarmee zijn wij volledig ontzorgd en hebben we geen omkijken meer naar onze Philips AED’s. We weten nu zeker dat onze Philips AED’s altijd klaar zijn als er zich een noodsituatie aandient. Onze bestaande AED’s hebben we tegen goede condities kunnen inruilen defibswap.
26 nov 2023

Volledig ontzorgd door defibswap.

Onze vorige AED hebben we al een aantal keren gebruikt om een leven te redden, daarom is het heel belangrijk om er zeker van te kunnen zijn dat de AED altijd in perfecte conditie is. Het 2-jaarlijkse systeem van omruil ter plekke zorgt ervoor dat wij wat betreft onze AED nergens over hoeven na te denken – wij zijn volledig ontzorgd! Alles wordt door de professionals van defibswap geregeld. Wanneer de AED gebruikt is, wordt de AED direct omgewisseld. Zo is onze AED altijd klaar om een leven te redden.
26 nov 2023

Altijd al een AED op kantoor willen hebben

Onlangs hebben wij wederom onze kantoorfaciliteiten substantieel uitgebreid en verbeterd. Een AED was echter nog niet geregeld. Teveel gedoe, welke AED is het beste, hoe onderhoud en service te regelen, enfin, elke keer kwam het er niet van. Maar nu is het zo eenvoudig en gemakkelijk geregeld met defibswap, alles is verzorgd en het omruilen kost ons slechts één minuut in de twee jaar. Een gerust en veilig gevoel om alles aan de professionals van defibswap over te laten.
Duidelijk en vriendelijk contact. Snelle levering met duidelijke instructies.
Prima ervaring, ik breid het aed netwerk uit volgende jaar en dat doe ik via hun.
LO
Leon O.
Muiden
Zeer snel geleverd, uitgebreid pakket
Goede service en handig apparaat
snelle reactie, vlot geleverd
14 jan 2024