Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.085 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.688 beoordelingen in totaal

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

Bestelling nooit ontvangen. 1 keer e-mail van de klanten service ontvangen dat m’n bestelling op transport was en dat ik de verzendgegevens zou ontvangen. Nooit meer iets gezien. Telefonisch geen contact kunnen krijgen.
30 mei 2024
Moeilijk oordeel te geven dat je de bestelling niet ontvangen hebt na 1 week
25 mei 2024
Waardeloos na week ontvangen en buiten de deur van ons huis achtergelaten.
De verzending is in mijn geval erg slecht georganiseerd
29 mei 2024
product niet geleverd
28 mei 2024
17 apr 2024
Levering volgens afspraak. Jammer dat er vrij veel bezorgkosten zijn.
19 apr 2024
Levering mag iets sneller. Al de rest meer dan voldoende.
25 apr 2024
Super snel en netjes afgeleverd
6 mei 2024
correct en op tijd
Snelle bezorging
Antwoord van Topdrinks
Beste , hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de snelle bezorging. Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen op onze website. Proost! Geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
24 apr 2024
snelle levering
Antwoord van Topdrinks
Beste , hartelijk dank voor jouw review. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen op onze website. Proost! Geniet van je bestelling! Met vriendelijke groet, Marie
14 mei 2024
Heel goed