Topdrinks- Logo - Beoordelingen

Topdrinks

1.010 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.575 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 feb 2021
Topdrinks voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bezorging is prima verlopen. Bij het invullen van het bestelformulier werd pas halverwege duidelijk dat het mogelijk was om als factuuradres een ander adres op te geven dan het afleveradres. Dat leidde tot enige verwarring die bij mij resulteerde in het bestelling en factuuradres naar hetzelfde adres. Jammer, want het ging in mijn geval om een cadeautje. Meer in het algemeen zou ik de mogelijkheid van het versturen van een bestelling als cadeau meer expliciet aanbieden, bij voorkeur met de mogelijkheid om een felicitatie oid bij te voegen.

Beneden alle pijl. 2 laatste bestellingen nooit ontvangen, omwille van computer fout van Topdrinks. De 2 bestellingen zijn inmiddels terug betaald. Ruimte om naar een betere samenwerking te kijken zodra de computerfout opgelost is.

Beoordelingen voor Topdrinks

Alles wordt goed verpakt afgeleverd.

Alles wordt goed verpakt afgeleverd, maar DPD bezorging laat te wensen over. Je moet thuisblijven , omdat alcoholische dranken niet bij buren of elders mogen worden afgegeven. En het wordt op de beloofde dag van bezorging niet bezorgd, en als het dan komt dan hoefde je er schijnbaar niet eens voor thuis te blijven omdat de bezorger geen legitimatie hoefde te zien en ik geen handtekening als ontvangst bewijs hoefde te zetten.
RS
Ray S.
Delft
Online alles snel geregeld alleen de verzending naar mij toe duurde erg lang, in tegenstelling wat de site meld. Ook kwam mijn bestelling kapot en beschadigd aan bij DpD. Dus heb mijn bestelling niet ontvangen kreeg mijn geld wel netjes terug maar duurde ook weer erg lang.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te horen dat je bestelling beschadigd is geraakt tijdens transport en daardoor werd geretourneerd. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging in de terugbetalingsprocedure. Met vriendelijke groet, Marie
1e keer ging het goed, echt tevreden 2e keer bestelde ik op vrijdag voor 21.30 uur maar toen kwam die dinsdag pas, terwijl dpd wel op zaterdag bezorgd, dus dat vond ik jammer want ik had hem zaterdag verwacht dus dat viel beetje tegen.
Prima. Niet per se de goedkoopste, maar je hebt in ieder geval de zekerheid dat dat de flessen goed verpakt zijn en veilig aankomen. Alleen jammer dat dpd de levertijd van een werkdag niet kan waar maken.
10 mrt 2024
Vriendelijk en op de tijd die jullie vantevoren aangeven. Veel beter als eerst bij Post.nl.
Bestelling wederom niet bezorgd door bezorgdienst, verwacht geld nog terug.
Antwoord van Topdrinks
Beste, hartelijk dank voor jouw review. Het spijt ons te moeten horen dat je je bestelling nooit hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses! Wij zullen dit met de vervoerder bespreken. Wij zien dat een terugbetaling inmiddels is doorgevoerd. Je mag dit spoedig verwachten, Met vriendelijke groet, Marie
3 mrt 2024
niets het was al perfect waarom iets verbeteren als het al perfect is
Altijd correcte prijzen en levering
18 feb 2024
prima

Graag meer verpakking - Vlotte service

De verpakking had iets 'voller' kunnen zijn. Ik had 2 flessen besteld en werden verpakt in een doos die nog ruimte overhad. De vulling van de doos had naar mijn aanvoelen meer kunnen zijn. De flessen zijn evenwel onbeschadigd aangekomen. Vlotte en snelle service.
De dozen van de whisky waren open in de verzend doos. Gelukkig niets gebroken maar dat kan echt beter! Verder geen aanmerkingen.